![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Ga ook maar eens naar het buitenland Feremans.
Groot bakkes hier,maar elders de aap uithangen waarschijnlijk....ik ben vlaming menier,wij zijn zo niet. Kreeg dat te horen in Frankrijk en Italië Laatst gewijzigd door Gargamel : 20 januari 2008 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Iedereen kent je hier als forumclown, dus de moeite niet waard ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 20 januari 2008 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zal wel niet op zoiets teren,stelt alleen vast dat het zeer erg is alhier. Maar vraag je eens af Feremans waar JOUW bende op teert ! ! ! ! ! ! Roden maken alleen ellende,en dit op alle vlak,bewijzen zijn er genoeg.Bende profiteurs. Een Rode is zelfs bekwaam van zen moeder en vrouw in bed te steken met de duivel,als het maar poen opbrengt. Laatst gewijzigd door Gargamel : 20 januari 2008 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zal helemaal géén mediacircus zijn zoals dat van HVT, gewoonweg omdat het tot�*�*l verschillende zaken zijn: de affaire HVT was moord met voorbedachte rade, louter uit racistische motieven, de andere met de vermoorde politieagente, heeft nl. niets met racisme te maken, terwijl d�*t de reden was dat bij de zaak HVT zoveel aandact vd pers was. Komt er nog bij dat de zaak met de agente, géén moord met voorbedachte rade was maar enkel doodslag, en dat is héél wat anders. Het zal wel nooit de bedoeling geweest zijn om effectief die agente die achteraan op de acterbank zat, te vermoorden. Het leek me eerder een zaak van 'zelfverdediging' of een paniekreactie. Maar daar zouden geen verzchtende omstandigheden miogen voor zijn, en ik hoop dat zij de zwaarst mogelijke straf krijgen,, gewoon maar om andere potentiele misdadigers af te schrikken.
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door abi : 20 januari 2008 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even off topic, een maatschappij die zich niet stoort aan kindermoord (abortus) hoeft het één niet uit te vergroten tegenover het ander. Of volgens u is misschien abortus geen moord, (zijn anders personen in de medische wereld die er anders over denken, zelfs een dokter die meer dan tienduizend abortussen heeft verricht en na een echografie tot verstand is gekomen) is het misschien een 'onderbreking' zoals vele progressieve beweren maar een onderbreking kan men hervatten, een moord niet. In werkelijkheid is en blijft het gewoon moord op het meest weerloze dat er kan bestaan. Dit even ter toelichting over 'uw' veontwaardiging met betrekking 'kindermoord'. terug on-topic nu.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 januari 2008 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
In paniek, Luc, omdat ik afkom met grote investeringen, die nodig zijn om onze veiligheid te garanderen? Omdat ik afkom met degelijke manieren die een crimineel zelf na de gevangenis bewaken, opvolgen, in de gaten houden en dwingen zich aan te passen of terug te gaan zitten? Verschoten van de kordaatheid van links, omdat links de criminaliteit daadwerkelijk gaat aanpakken en daardoor je geliefkoosde thema gaat uitroeien: de straten zijn onveilig, het ligt aan de vreemdelingen? ..................................... Paniek ???Waarom paniek en waarom grote investeringen om ONZE veiligheid te garanderen.Waarom zou ik moeten betalen om me te beveiligen tegen importcrapuul,is niet nodig,terug naarland van oorsprong,ze hebben toch 2 nationaliteiten.Geen kosten meer en geen last ervan.Veranderen zullen ze toch nooit. Is allemaal niet nodig,snappie ,beknopt stuk hersens |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Echt waar, en daar kunnen die arme moordenaars toch ook niet aan doen; 2) Ik heb vorige week een man uit Newyork rondgegidst in Antwerpen. Hij verzekerde me: NY is nu een veilige stad, en de bevolking is zeer tevreden. 3) let op de woordkeuze, die zware criminelen die nu een moord begingen hebben 'een stommiteit' begaan 4) en de echte criminelen zitten uiteraard bij rechts! 5) in theorie allemaal mooie en wel. Maar als dat allemaal moet uitgevoerd worden, dan is er voor elke misdadiger een legertje van assitenten psychologen enz nodig. En die zijn er niet. Alhoewel er uiteraard ook iets in die zin moet gebeuren. 6) Tot slot komt ericf uit bij de èchte criminelen: de 'barbaren' die willen dat een straf ook een straf is. En hoe kan het anders, die criminelen zijn dan nog racisten ook. Wat dacht je? Er is nog een feit waar niemand kan naast kijken: de massale ongecontroleerde immigratie in niet altijd een verrijking. De samenstelling van de gevangenisbevolking toont dat aan. Dat weet ericf natuurlijk maar al te best, maar hij heeft het wijselijk buiten beschouwing gelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet een betere oplossing. We laten ze hun straf uitzitten in land van herkomst en we verbieden ze nog terug te komen. Simpel, effectief en goedkoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even en Magnificat heeft het hier over een werkongeval, waarbij we in vraag moeten gaan stellen w�*t die agente met hare combi daar in feite kwam doen, terwijl de brave allochtoonse belgskes daar niet om gevraagd hadden. Volgende vraag is dan natuurlijk of de schade geleden door zo'n werkongeval niet zou moeten vergoed worden? En wie is dan verantwoordelijk? De agente zèlf (zoals bij het incidentje De Moor duidelijk werd aangetoond) of de baas van de agente die vond dat ze zomaar ter plekke mocht gaan kijken zonder eerst toestemming aan de twee Marokkanen en de Turk te vragen (uiteraard in hun eigen spreektaal!). In het eerste geval kan men veronderstellen dat de ouders van de agente voor de geleden schade van de verrijkers moeten opdraaien, in het tweede geval zal de politie ervoor moeten instaan en dus de belastingbetaler. Ik neem aan dat de rechter hierover zal moeten beslissen Magnificat?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Die heren hebben een dubbele nationaliteit! Jij bent hier de 'racist', je weigert te erkennen dat die heren ook Turk / Marokkaan zijn! Een beetje meer respect opbrengen voor andere culturen!
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Inplaats van hier de mater dolorossa uit te hangen zou Marlientje beter eens de wc-pot gaan kuisen in St Andries.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft 'barbaren'. Dit zijn personen die leven in een wereld van criminalitiet, dit zijn personen die criminaliteit beschouwen als een tijdsgegeven. Zijn personen die zich geroepen voelen tot medelijden met criminelen en niet met slachtoffers van criminelen. Dus feremans wat bent u, juist een BARBAAR!
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Hoelang is de 'patrones van de criminelen' Laurette Onckelinckx PS-minister van justitie? En dan nog bijgestaan door een ex die het kan weten. In die 8 jaar ben ik wel een paar keer verschoten. Van de manier waarop links de criminaliteit NIET heeft aangepakt. Maar dat zal nu allemaal veranderen. Dat geloof je toch zelf niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tja... De oplossingen van links mogen we nu dagdagelijks voelen en ondervinden. Da's al een zaak uitgeklaard.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() ericf veroordeelt het beleid van 8 jaar PS !!??
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Magnificat, zou je niet beter zwijgen. Je bent nog 'beter' dan ericf.
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
Heb ik dat gezegd? Je kan niet lezen hé luc. Ik had, met de principes die ik voorsta en heb uitgelegd toch deze twee recidivisten - nooit laten gaan - nooit strafvermindering gegeven - gecontroleerd en had daardoor deze misdaad onmogelijk gemaakt. Citaat:
a) aan wapens geraken b) een bende uitbouwen zonder dat iemand het merkt, dan nog met zijn drietjes c) op plundertocht gaan, gewapend zonder dat we dat electronisch in de gaten hebben. Citaat:
Dat helpt ook. Elke juwelier of luxe winkel heeft TWEE agenten voor de deur staan. Lijkt me ook een goed idee, hoor: maar waar zitten de gangsters uit New York? In Chicago? Citaat:
Dat, Lucske van mijn hart is wat er niet klopt: de CONTROLE, de BEHEERSING van criminaliteit is onbestaande, door Lawaaimakers Eerste Klas die enke in barbaarse logica kunnen denken, en niet in termen van functionele en daadwerkelijk sociale controle. Citaat:
Citaat:
Typisch rechts, typisch Blok! Citaat:
Citaat:
Links heeft (dure maar zure) plannen die overal waar ze worden toegepast werken. Rechts heeft woeste plannen die de criminaliteit nergens verminderen maar wel stemmen opbrengen. Ik hou van veiligheid, samen met linksen, jij houdt, samen met rechs van bezuiniging en oogverblinding, van inspelen op primitieve maar contraproductieve zever. Citaat:
Citaat:
Dat weet jij best. Maar in feite wil je die link kunnen leggen: migranten-criminaliteit. Indien wij dan proberen om de criminaliteit op te lossen schieten wij onder je duiven: zonder criminaliteit, geen link. |
||||||||||
![]() |
![]() |