Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2004, 23:25   #161
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkslaaf
Wel, ik hoop OPRECHT dat uw vriendin/vrouw/dochter eens goed gepakt wordt door een bende Noord-Afrikaans crapuul.
Waarvoor dank.
Heb je er al over gedacht een psychiater te consulteren?
Je lijkt het nodig te hebben.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 23:32   #162
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Maar tja, tot nu is het een ver-van-mijn-bed-show, he?! Zolang het maar niet in JOUW achtertuin gebeurd. Ondertussen zijn er in Brussel alleen al jaarlijks méér dan 50 voor het leven getraumatiseerde dames waar de Marokkanen eens met z'n allen hun zaad in verschoten hebben.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2004, 01:24   #163
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Maar het verandert niets aan de OVERPROPORTIONELE AANWEZIGHEID van allochtonen in de gevangenissen hé Filosoof.
[size=7]55 %[/size] is dat ook hun aandeel in het Nederlandse bevolkingscijfer??
We kunnen ook aannemen dat het percentage 'in voorlopige hechtenis' niet anders is voor autochtone criminelen.
Hetgeen dus niets verandert aan de WANVERHOUDING.
grootste deel zit in voorhechtenis: wie wordt door de flikken eerst opgepakt, allochtoon of autochtoon niet hypocriet doen, we kennen allemaal het antwoord...
een deel zit vast wegens illegaal: k�*n gewoon niet voor een autochtoon
[size=4]zo heb je vlug een wanverhouding[/size]
Tenzij u betere cijfers kunt voorleggen lijken mij uw beweringen evenmin te overtuigen.
Is het rapport “Van San” er ook niet gekomen omdat feiten die iedereen wel kende wetenschappelijk moesten aangetoond worden?
Na het rapport worden de resultaten betwist omdat zij niet wetenschappelijk genoeg zijn.
Dat doet mij denken aan bepaalde advocatenpraktijken en die kunnen mij niet overtuigen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2004, 01:29   #164
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Geen cijfers? En dit dan:

Uit een vraag in de kamer antwoord VERWILGHEN dat er in het Brussels gewest gemiddeld één groepsverkrachting PER WEEK plaatsvind. DE DADERS ZIJN MEESTAL MINDERJARIGE MIGRANTEN.

http://www.weblex.irisnet.be/data/Cr...9/n/images.pdf

Hetzelfde fenomeen is anno 2004 nog steeds "in" en heeft zich ondertussen heeft uitgebreid naar Charleroi, Luik en Mechelen.

Verder opzoekingswerk leverde het volgende:

Amsterdam: Groepsverkrachting door 14 Marokkaanse jongeren in doofpot

http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...jectgroep.html

In het volgend artikel leest u: "Volgens Voster is het ,,beleid'' om de buurt over groepsaanrandingen door kinderen met een overwegend Marokkaanse achtergrond niet in te lichten. ,,Omdat het de laatste tijd zo váák voorkomt. Dat is de realiteit.'' "

http://www.nrc.nl/nieuws/binnenland/1007188985732.html

Nog meer van dit fraais, alweer in de doofpot:

http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1011334826694.html

Een reactie van de vrouwenraad:

http://www.vrouwenraad.be/standpunte...krachting.html

Marion Van San over haar rapport en de kritiek van Verschueren, nota bene op de website van het Centrum voor islam in Europe:

http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/vansan1.htm

Dit is een wetenschappelijk rapport (helaas) waaruit blijkt dat er wel degelijk een STERK VERHOOGDE CRIMINALITEIT IS BIJ MIGRANTEN, ongeacht de sociale situatie! (de cijfers wat lager, niet uit het rapport Van San, tonen je net hetzelfde) Marion Van San bekritiseert ook het principe dat criminaliteit geregistreerd wordt volgens nationaliteit (waardoor de cijfers er natuurlijk heel wat anders gaan uitzien, na de snelbelg-wet)

Nog meer cijfers nodig?:

"In Nederland werden vorig jaar 200.495 vonnissen uitgesproken. Van de veroordeelden waren 138.146 autochtoon en de rest, 62.349 allochtoon. Verdeeld over de groepen: Marokkanen 12.243, Turken 8.052, Antillianen 7.981, Surinamers 14.824 en de overige groepen allochtonen samen 19.339. Volgens deze cijfers zou ruim 31% van de veroordeelden een allochtone achtergrond hebben. En dat komt overeen met een rapport van het ministerie van Binnenlandse Zaken uit 1998. Men was toentertijd huiverig dit rapport te publiceren omdat men de percentages wel erg hoog vond. Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9, turken 2,7, Antillianen 9,4, Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders."

Hier is de link voor meer informatie: http://www.heemland.nl/hl21-Criminal...llochtonen.htm

Of moet ik je tabellen geven met cijfers?

Tabel: Daders en slachtoffers moord en doodslag naar landsaard/etniciteit in 1997: http://www.maatschappijleerwerkstuk....tabel11_2.html

Trouwens, over de integratie lees je maar beter eens wat het AEL voor ons in petto heeft: http://www.gva.be/dossiers/-a/abou%2...identiteit.asp

Speciaal voor filosoof, dit heeft NIETS, maar dan ook NIETS met het Vlaams Blok of Johan De Mol te maken. Dus kom niet met die zever af.

LEZEN, mateke, LEZEN, in plaats van zever te verkopen!
Je zou beter zelf kritisch leren lezen... (ipv hier een samenraapsel van halve waarheden te posten)
Je link waarvan jij zegt dat het een antwoord geeft van Verwilghen is niets meer dan een vraag van Demol in de brusselse hoofdstedelijke raad, waarin Demol die bewering doet op basis van een vraag van Francis Vandeneynde (niet toevallig wéér een ZB-er?) aan Verwilghen, waarin volgens Demol uit de vraag blijkt dat:blablabla. .....Indien het zo duidelijk uit het antwoord van Verwilghen bleek zou Demol wel het antwoord geciteerd hebben, niet de vraag...
maar:
Citaat:
Speciaal voor filosoof, dit heeft NIETS, maar dan ook NIETS met het Vlaams Blok of Johan De Mol te maken. Dus kom niet met die zever af.

- De wetenschappellijke basis van het Het fameuze rapport Van San
werd al lang onderuit gehaald door professor Verschueren..
-haar antwoord aan Verschueren was op zijn zachtst gezegd stuntelig:"hij heeft me verkeerd begrepen, ik lees tussen de regels van zijn kritiek dat.. politiek correct.. etc. etc..."
-de site www.heemland.nl bezocht ik: direct prijs: een in memoriam voor Janmaat...Nooit van gehoord waarschijnlijk? Die werd ooit eens op een blauwe maandag verkozen in de 1° Kamer als leider van de extreemrechtse Centrumpartij en even vlug in de vergeetput geraakt...(gelukkig)
verder lofzangen op Fortuyn.... Die had het erg op met allochtonen...
Hij wou zelfs het gelijkheidsbeginsel uit de GW doen schrappen om hen gemakkelijker te kunnen aanvallen

De auteur van je artikel gebruikt schijnbaar de politiestatistieken(zie verder) ipv die van Justitie(zodat niet enkel de schuldigen, maar alle verdachten er kunnen bijgeteld worden) maar dat is onvoldoende:
Citaat:
Laten we eens van de veronderstelling uitgaan dat 40% die niet in de officiële politiestatistieken voorkomt – wat voornamelijk jeugd is– 50% crimineler is dan de eerste generatie.
sterke veronderstelling, maar niet wetenschappellijk, of wél? Nattevingerwerk om vooral geen te lage cijfers te krijgen: 40% staan niet in de statistieken, zegt die, dus +40%, en vermenigvultigt die dan maar met factor 1,5: ttz politiestatistieken(juridisch reeds "opgeblazen") vermenigvuldigd met factor (1.4x1.5)=2.1
Noem jij dat wetenschap of giswerk ik noem het grof boerenbedrog
-http://www.maatschappijleerwerkstuk.nl/tabellen/tabel11_2.html
bron: Elsevier.... maar zonder enige vermelding waar Elsevier de cijfers kreeg...(politie, justitie, Heemland?
De site is een oefeningensite voor eerstejaarsstudenten sociologie van de Katholieke Universiteit Nijmeghen: d�*�*r zou men toch een volledige bronvermelding verwachten... maar de assistent die de pagina opstelde vond dat dus niet nodig....
blijkbaar zijn de eisen daar niet zo hoog als in België

en dan voeg je er nog het "dossier" van de GVA tegen Aboe Yahyah bij...
Mij zul je die vent nergens weten verdedigen, maar het dossier GVA is wel oud....niets innoverend.
-De andere links heb ik al elders weerlegd, zoek maar eens op politics.be (je bent niet de eerste die ermee afkomt en ik zoek niet meer in jouw plaats!)
Als d�*t de onweerlegbare gegevens zijn die moeten overtuigen raad ik je aan niet aan een licenciaatsthesis te beginnen op die manier: zonde van de verloren tijd

Jij en anderen hier spreken over doofpot, maar zeggen tegelijk dat het meestal minderjarigen betreft: gerechtelijke gegevens over misdrijven van minderjarigen worden normaal niet aan de pers medegedeeld, niet voor Belgen en niet voor buitenlanders. Het lijkt me dus overdreven, over doofpot te spreken

Kom me nu niet zeggen dat ik je "ijzersterk dossier" niet heb bekeken (zonde van de tijd, d�*t wèl!) Pech voor jou, maar je viel op de verkeerde...
Oud 10 maart 2004, 01:30   #165
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Ik vrees dat je moeilijk aan juiste gegevens geraakt op die manier
Vermits men het vertikt om de juiste gegevens aan de bevolking mede te delen kunnen we niet anders dan zelf veronderstellingen maken.Misschien wordt het tijd dat de filosofen van deze wereld er eens voor gaan zorgen dat de circes tenminste de juiste gegevens onder ogen krijgen.
Want wat is daartegen?

Blijkbaar is het zeer eenvoudig om het aandeel van de allochtone (in belgie geboren / belg / niet-belg) werkzoekenden in cijfervorm mede te delen, maar is het een onmogelijke zaak om dat voor de gevangenispopulatie uit te rekenen.
Hoe zou dat nu komen?
Dat is gemakkelijk te berekenen, alleen moet de wil er zijn.
Zelfs dan zullen de berekeningen in twijfel getrokken worden omwille van niet wetenschappelijk genoeg.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2004, 01:32   #166
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

[quote="filosoof"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik wacht tot je al je onzin verteld hebt en dan geef ik een opinie of ik laat je tegen de grote open vlaktes orakelen (tenzij ik het nodig vind je halverwege een duwtje te geven)
Ik dacht het wel. Niet echt veel tegen in te brengen hé, zulke cijfers geleverd door jou maatje zijn website hé ego filo.
En zoals we allemaal al gewoon zijn ga je dan weer nergens op in en zul je later weer melden dat je toch al geantwoord hebt en dat deze mij niet aanstaan en blablabla...
Waarom jij nog steeds op forums zit is een raadsel.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2004, 01:37   #167
filosoof
Banneling

Standaard

[quote="illwill"]
Citaat:

Ik dacht het wel. Niet echt veel tegen in te brengen hé, zulke cijfers geleverd door jou maatje zijn website hé ego filo.
En zoals we allemaal al gewoon zijn ga je dan weer nergens op in en zul je later weer melden dat je toch al geantwoord hebt en dat deze mij niet aanstaan en blablabla...
Waarom jij nog steeds op forums zit is een raadsel.
De website van mijn maatje Graag duidelijker: wie, wat waar?
zet die link gerust hier.
Oud 10 maart 2004, 01:43   #168
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote="filosoof"]
Citaat:
De website van mijn maatje Graag duidelijker: wie, wat waar?
zet die link gerust hier.
Jaja doe maar alsof je van niets weet zoals iemand van 5. Je hebt Dies zijn link wel gezien, is meerdere keren gepost. En dus duidelijk gaan we een zoveelste ronde beginnen met het niet beantwoorden of reageren op eerdere postings. Lol.
Ego filo, weet jij eigenlijk wel dat je in de 50 bent? Ik denk niet dat er een onvolwassener persoon op dit forum zit dan jij.
Oud 10 maart 2004, 02:01   #169
filosoof
Banneling

Standaard

[quote="illwill"]
Citaat:

Jaja doe maar alsof je van niets weet zoals iemand van 5. Je hebt Dies zijn link wel gezien, is meerdere keren gepost. En dus duidelijk gaan we een zoveelste ronde beginnen met het niet beantwoorden of reageren op eerdere postings. Lol.
Ego filo, weet jij eigenlijk wel dat je in de 50 bent? Ik denk niet dat er een onvolwassener persoon op dit forum zit dan jij.
illwill,
wou je niet proberen te bewijzen hoe misdadig vreemdelingen wel zijn? Dat was het onderwerp van discussie tussen ons.
Pech dan, die regeringssite ('t is niet die van Dies!) splitst de statistieken op naar soort misdaad en jaar, niet naar ethnische oorsprong van veroordeelden en is dus voor d�*t doel niet behulpzaam. Of wél?
Over evolutie van criminaliteit in 't algemeen discuteerde je met Dies en Brabo, niet met mij.
Oud 10 maart 2004, 10:55   #170
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote="filosoof"]
Citaat:
illwill,
wou je niet proberen te bewijzen hoe misdadig vreemdelingen wel zijn? Dat was het onderwerp van discussie tussen ons.
Pech dan, die regeringssite ('t is niet die van Dies!) splitst de statistieken op naar soort misdaad en jaar, niet naar ethnische oorsprong van veroordeelden en is dus voor d�*t doel niet behulpzaam. Of wél?
Over evolutie van criminaliteit in 't algemeen discuteerde je met Dies en Brabo, niet met mij.
Ik kan niet bewijzen dat vreemdelingen zo misdadig zijn, dit is nm. niet zo! Dat we een discussie hadden over het te grote aantal vreemdelingen die criminele feiten plegen in ons land is al iets anders maar dat word toch gewoonweg ontkent door jou, dus discussie is hier niet mogelijk.

Met de site van Dies bedoel ik natuurlijk degene die hij opgaf . En wat de site wil tonen snapte ik ook al. Waarom ik van jou nu een reactie wou hebben over deze cijfers (wat ik nog altijd niet heb gekregen) omdat je zeker onze discussie over het al dan niet recht hebben van belgen om zich onveilig te voelen in sommige plaatsen. Je hebt de berekeningen van me wel gezien anders zal ik NOG wel eens naar voren posten. Vind jij het dus nog altijd onterecht dat mensen zich onveilig kunnen voelen of waarschijnlijk heb je wel een andere reactie op de cijfers...ben eens benieuwd hoe lang het weer gaat duren. REACTIE OP DE CIJFERS H2 ego filo, NIET OVER AUSTRALIE OF MARS BEGINNEN é!!!
Oud 10 maart 2004, 12:26   #171
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

[quote="filosoof"]
Citaat:
illwill,
Wanneer 50% van de gevangenisbevolking allochtoon is.
Dan is de allochtonen gemeenschap echt CRIMINEEL.
Ze vertegenwoordigen maar 10% van de Belgische bevolking.
Ze zijn op dit punt dan 40% crimineler dan de autochtoon.
Dan vergeten we maar gemakshaleve de allochtonen met de dubbelnationaliteit te te tellen bij de gewone allochtoon.
Voor gemakkelijke cijfers. We tellen ze maar bij de belgen, anders waren ze 70% crimineler!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2004, 13:37   #172
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote="fernand"]
Citaat:
Wanneer 50% van de gevangenisbevolking allochtoon is.
Dan is de allochtonen gemeenschap echt CRIMINEEL.
Ze vertegenwoordigen maar 10% van de Belgische bevolking.
Ze zijn op dit punt dan 40% crimineler dan de autochtoon.
Dan vergeten we maar gemakshaleve de allochtonen met de dubbelnationaliteit te te tellen bij de gewone allochtoon.
Voor gemakkelijke cijfers. We tellen ze maar bij de belgen, anders waren ze 70% crimineler!
Wanneer 50% allochtonen deel uit maken van de gevangenisbevolking (wat trouwens meer is dan 50%) dan zitten er veel criminelen tussen de allochtonen gemeenschap. Je kunt niet gewoonweg zeggen dat ze crimineel zijn. Heb ik ook nooit gedaan, ik zeg enkel dat er teveel allochtonen in ons land het slechte pad kiezen en dat men er te weinig aan doet, en als men dan ook nog eens dit ontkent of minimalisseerd als pleister op een amputatie dan krijg ik inderdaad nog weinig leuke woorden getypt. Volgens sommige betekend dat automatisch dat ik rascist ben en dat ik dus iets tegen allochtonen heb, tja daar kan ik niks aan veranderen ze doen maar.
Oud 10 maart 2004, 14:03   #173
filosoof
Banneling

Standaard

[size=1]ik antwoord niet meer op de comments van W[/size]
Oud 10 maart 2004, 14:06   #174
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote="filosoof"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Caféfilosoof, jij post hier moedwillig keer op keer de verkeerde informatie.

Het is VERWILGHEN, VERWILGHEN (!!!) die de kamer heeft toegelicht dat 1 groepsverkrachting per week plaatsvind, voornamelijk door migrantenjongeren. En niemand anders dan VERWILGHEN.

Ten tweede, criminaliteitscijfers moet je steeds bekijken in functie van het aandele in de bevolking. Wat jij natuurlijk nalaat.

Ga op café wat zeveren, met een tiental pinten achter de kiezen zullen ze u daar eerder geloven dan hier, debiel![/quote
als je het niet zonder scheldwoorden en bedreigingen kan, dan laat je het beter
Ik antwoord niet meer
Deze cijfers zijn tov de bevolking dude!!!!! Of denk je dat er niemand het slachtoffer is bij een gestolen auto?

Indien er gemiddeld 6 vrouwen verkracht worden per dag in belgie is dat gewoon zo of dacht je dat ze ijskasten verkrachten?
Oud 10 maart 2004, 14:21   #175
filosoof
Banneling

Standaard

[quote="illwill"]
Citaat:

Deze cijfers zijn tov de bevolking dude!!!!! Of denk je dat er niemand het slachtoffer is bij een gestolen auto?

Indien er gemiddeld 6 vrouwen verkracht worden per dag in belgie is dat gewoon zo of dacht je dat ze ijskasten verkrachten?
het is niet omdat jij de posts van die bezoeker overneemt dat ik er op antwoord
Oud 10 maart 2004, 14:23   #176
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een lijstje van ENKELE misdrijven voor het jaar 2002 die gemiddeld per dag voorkomen in Belgie waar direct min.1 persoon het slachtoffer van is.

Moord en doodslag : 2 per dag!
Verkrachting : 6 per dag!
Autodiefstal: 77 per dag!
Woning inbraken : 226 per dag!
Geweldadige misdrijven tegen eigendom : 283 per dag!
Diefstal en afpersing : 1045 per dag!!!!!!!!!!!

Wat vind jij van deze cijfers ego filo? Ik vraag dit aan jou omdat in vorige topics jij vind dat men hier niet mag klagen omdat het in LOS ANGELES nog erger is dan hier en omdat jij vind dat de media de burger het onveiligheids gevoel geeft. Ik weet niet hoor maar ik heb via de media nooit gehoord dat er zoveel misdaden gebeuren elke dag hoor. Ik verschiet er zelf van nu dat ik ze effe op een rijtje heb gezet.
Oud 10 maart 2004, 14:29   #177
filosoof
Banneling

Standaard

VERKEERD GEPOST
Oud 10 maart 2004, 14:31   #178
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
VERKEERD GEPOST
Ga je weer beginne ofwat?

Heb je nu echt het lef niet om effe te antwoorden?
Oud 10 maart 2004, 14:55   #179
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Een lijstje van ENKELE misdrijven voor het jaar 2002 die gemiddeld per dag voorkomen in Belgie waar direct min.1 persoon het slachtoffer van is.

Moord en doodslag : 2 per dag!
Verkrachting : 6 per dag!
Autodiefstal: 77 per dag!
Woning inbraken : 226 per dag!
Geweldadige misdrijven tegen eigendom : 283 per dag!
Diefstal en afpersing : 1045 per dag!!!!!!!!!!!

Wat vind jij van deze cijfers ego filo? Ik vraag dit aan jou omdat in vorige topics jij vind dat men hier niet mag klagen omdat het in LOS ANGELES nog erger is dan hier en omdat jij vind dat de media de burger het onveiligheids gevoel geeft. Ik weet niet hoor maar ik heb via de media nooit gehoord dat er zoveel misdaden gebeuren elke dag hoor. Ik verschiet er zelf van nu dat ik ze effe op een rijtje heb gezet.
Illwill,
die cijfers slaan dus op een totale bevolking van méér dan 10.000.000 mensen; normaal dat toen er maar 6 miljoen mensen hier waren de absolute cijfers lager waren. De kans dat het jou of een bekende overkomt is niet nihil, maar toch miniem.
De cijfers op die site geven voor een aantal misdrijven een lichte maar duidelijke daling weer, voor andere dan weer een stijging. Jij klaagt dat je via de media niet van elke misdaad op de hoogte gesteld wordt.
Dergelijk ziekelijk "ramptoerisme" is niets voor mij, het interesseert mij gewoon niet!
Sinds Marc et Corinne en dan de Dutroux-moorden worden we op de hoogte gesteld van een niet aflatende stroom verdwenen kinderen, voor een duidelijk likkebaardend publiek. Een reusachtig deel van die kinderen zijn ofwel weglopertjes die na enkele dagen hongerig en met hangende oortjes terug opduiken, of wel kinderen die na een echtscheiding niet op tijd worden thuisgebracht bij de andere co-ouder.
Die niet aflatende stroom berichten schept een onterecht onveiligheidsgevoel bij de mensen die er niet bij betrokken zijn. Voeg daarbij het alarmisme dat op fora als dit heerst (en aangewakkerd wordt door de statistieken politiediensten die natuurlijke grotere budgetten willen en door het ZB en je krijgt idd het gevoel onveilig te zijn, hoewel je zo goed als geen risico loopt
Mag ik je toch op een paar onweerlegbare waarheden wijzen:
moorden zijn bijna altijd familiale aangelegenheden, evenals geweld
de meeste mensen stervenn niet op straat maar in hun bed: als oik jou was zou ik het bed mijden..
Oud 10 maart 2004, 14:57   #180
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
VERKEERD GEPOST
Ga je weer beginne ofwat?

Heb je nu echt het lef niet om effe te antwoorden?
geduld: zo je me gisteren aangeworven had was ik vandaag je knecht (als je mijn loon kunt betalen, uiteraard... wat ik betwijfel
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be