![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms wel, ik veronderstel dat u toch moeite aan het doen bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Ik heb zo een Bulgaar gekend die zo reageerde als het hem niet aanstond.
Wat zeg je, ik begrijp u niet. Wablief? Ik versta u niet. Was wel grappig. Alleszins, ik denk dat ik het doorheb. Als u gewoon praat versta ik u, als het over het VB en Vlamingen gaat krijgt u schuim in uw mond en dan zeg ik: wat zegt ge? Ik - en vele anderen hier, begrijpen u niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was jij soms die bulgaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Neen, ik ben een van die slechten, maar dan weet u nog niet of ik moslim ben of nationalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() U bedoelt toch niet dat ik een goede religieuze gek zou zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=ericferemans;3262196]
Citaat:
Dan kunnen we gerust stellen dat links van ver zal moeten komen om het tij te doen keren met zo'n beperkte visvijver van "die hard" linksen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 februari 2008 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Sorry Jaani, niks persoonlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Omdat ik niet geloof in onsterfelijke superwezens met bovennatuurlijke krachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Het is toch niet omdat het VB Kristelijke waarden aanhangt dat ze Kristenen zijn. En ohja, ik ben geen VB'er. Mensen zoals ik zijn bij het VB niet echt welkom. Laatst gewijzigd door HAMC : 18 februari 2008 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een rare vraag eigenlijk. Ik snap niet waarom je waarden zou volgen die gestoeld zijn op leugens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||||
|
![]() Citaat:
Toen ik hier in Antwerpen (waar ik jarenlang heb gewoond) na de zwarte zondag luidop beweerde werd ik bijna aangevallen door kameraden van de partij: men heeft zelf Patsy Sorensen op mij afgestuurd om de zotten praat uit mijn hoofd te zetten (een bijzonder grappig manoeuvre, als je de carrière van Patsy later bekijkt ![]() Het fenomeen "liefde en haat staan dicht tegen mekaar aan" moet jij toch wel kennen? "Wass sich neckt das liebt sich!" enz... Een bedrogen mens is een kwade mens. Veel kameraden, zelf heel linkse, van het onafhankelijk havenarbeiderscommité, communisten, syndicalisten: plots zag ik ze bij het Blok. Kwaad, ontgoocheld, verwaarloosd en in de steek gelaten door de yuppies van "'t schoon verdiep". Ik praat dat natuurlijk niet goed, maar ik zie die gasten graag, en ik begrijp het wel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De bevolking heeft bij de vorige keren dat ze rechts door hadden niet enkel op een andere partij gestemd: ze hebben hun koningen en keizers onthoofd... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lieg niet, dood niet, geef geen ergernis? Allé, ik ben geen christen, maar vertel mij eens, welke op de Bijbel gestoelde waarden die ik hierboven beschrijf zijn gestoeld op leugens? Neem je tijd, wik je antwoord, en vooral, je motivatie. Het zal niet makkelijk zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lieg niet, dood niet en geef geen ergernis? De VS legt bvb al die waarden blijkbaar naast zich in de naam van god. Dus kom niet af met die onzin want als puntje bij paaltje komt blijft er van die waarden zelfs niks over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is het antwoord dat ik evenzeer had willen typen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |