![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door sagopakajmer : 12 maart 2008 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Bingo; je bent dus uitgel*** met je "argumenten" gecopiëerd uit de poco-media. Ik neem (als Ongelovige) de koran nog tenminste ernstig.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 maart 2008 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Willem, maar Willem toch. Een moslim moord niet! Hij voert alleen de wil van Allah uit. En dat kan men toch moeilijk moord noemen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister
|
![]() Wat mij een beetje ontgoochelt is dat jij de kans die je hier hebt om een genuanceerder beeld op te hangen, niet met beide handen aangrijpt. Met voorbeelden, met feiten, met nuanceringen... Je beperkt je tot slogans, en als die niet geaccepteerd worden word je boos. Zo zal er weinig veranderen.
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 12 maart 2008 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Zal wel komen van het lezen in de koran waaraan jij niet toekomt.
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik zie dat je geisoleerd van de waarheid leeft, met de paardenklepjes die de media u aangezet heeft en dat maakt me kwaad. ik antwoord al nimeer op uw posts U bent een hele slimme maar nimeer bestaat ook niet. meester het is niet meer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Partijlid
|
![]() waarom quoot je mijn post me een extra is int rood?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar Uw eigen spellingsfouten niet ziet. het is nie (nimeer) maar niet meer!. zullen we nu maar stoppen met de slimme uit te hangen, en terug on topick gaan? eventueel met schrijffouten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Partijlid
|
![]() De karikatuur-crisis, de uitspraken van de paus die daarop volgden, de uitspraken van Wilders en nu zijn film, staan allemaal in verband met elkaar.
Er is een duidelijke doel: Islam. Maar waarom? Olie uiteraard. Er zit olie in de grond van de moslims, dus die grond moeten we afpakken. We kunnen dat niet zomaar bezetten en exploiteren, dat zou TE schaamtelijk zijn. Er moeten spanningen gecreeerd worden. De westerse media moet de moslims tonen als achterlijke terroristen en de massa Islamofobiseren. Mensen zoals Wilders moeten de moslims boos maken. Zo kan Amerika, na Irak ook Iran bezetten. Wat was de zogezegde reden bij het bezetten van Irak? VS vond dat Irak nucleaire wapens produceert en te close is met terroristen. Later bleek dat er helemaal geen sprake was van Nucleaire wapens en dat Saddam Bin Laden nooit gezien had in zijn leven. Nu is Iran aan de beurt. Weer hetzelfde smoes. Maar de echte reden is: Iran heeft de 2de grootste oliereserve en de 2degrootste aardgasreserve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zit het dan met Afghanistan? Volgens mij denk jij heel vergezocht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Afghanistan heeft wel degelijk olie en nog andere delfstoffen, alleen nog niet of niet meer in winning.
Ik wantrouw, zacht gezegd, de huidige oorlogsmotieven in zulke gebieden maar kan zulke onmogelijk toeschrijven aan Wilders die onze soldaten snel wil terughalen terwijl de nederlandse PvdA juist met die feitelijk amerikaanse acties heeft ingestemd. Paradoxaal blijft dat van gindse landen gevluchte moslims hier het "systeem" willen prediken dat ze zojuist ontvlucht zijn. http://www.nu.nl/news/1445282/24/&ap...ijn'.html
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de VS, daar heb ik niets mee te maken. En het is trouwens niet de VS die de boel polariseert, maar dat zijn Europese critici. Uiteindelijk zijn het de moslims zelf die de ruggengraat moeten tonen omdat zij met landen te maken hebben met vrijheid van meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sagopakajmer : 12 maart 2008 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |