![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom... niet alles beter willen weten he. België was wel degelijk unitair. Staatsvormen hebben nog altijd een specifieke naam. U hoeft er geen eigen invulling aan te geven.
Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen het evenredigheidsstelsel was hier reeds een grote hinderpaal voor. Nee, want geluid is voor iedereen even hinderlijk en even schadelijk. Als de EU de geluidsnormen bepaald zoals ze de co² en veiligheidsregels voor grondvoertuigen bepaald is er toch geen enkel probleem meer. Waarom zou een vliegtuig boven mijn hoofd minder lawaai mogen maken dan boven het hoofd van een Pool en meer dan boven het hoofd van een brusselaar? We zijn immers alle drie europese burgers hebben dus even veel recht op een goede nachtrust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoer, héél stoer... Of nee, toch niet.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 21 maart 2008 om 16:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of omdat een verkozene toevallig in de aanvliegroute woont. Laatst gewijzigd door Jantje : 21 maart 2008 om 16:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Vreemdeling
|
![]() Hans Van De Cauter beweert dat Ruben Cottenje wegens ernstige reden uit de partij werd gezet.(De redenen die Hans hier aangeeft lijken mij nogal zwak)
Misschien profileerde Dhr Cottenje zich te veel naar de goesting van Dhr Van De Cauter. Wat is er met de andere BUB RVB leden gebeurt? Werd hun het zwijgen opgelegd omdat ze de nieuwe partijstructuur en statuten gestemd hadden? Mij lijkt het dat Dhr Cottenje niet alleen staat maar door postjes jagers belaagt word. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() Postjesjagers in de BUB? Lopen er echt zulke gekken rond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zonder me te willen mengen in deze zonderlinge discussie: Hebt u zich echt ingeschreven om de Nederlandse taal oneer aan te doen? En als ik het goed begrijp wil U nu een federalistische partij oprichten, waarmee U zich toch buiten BUB zet? En dan doet u al die moeite om die vriendelijke mensen hier lastig te vallen? En nog krijgt u ongelijk? Wat jammer voor U nou...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor wat dient dat telefoonnummer? Moeten de forumleden daar naar bellen? Zijn er bepaalde vragen waarbij het gesprek meteen over is? Kadert dit in acties als N-GA enzo? Doet U ook feestjes? ![]() Laatst gewijzigd door Kristof Vermassen : 22 maart 2008 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Jah... Naar de VLD willen ze misschien niet overstappen omdat deze namelijk het CONfederalisme in hun programma hebben opgenomen, net zoals CD&V en SP.a. Je kan moeilijk als unitarist aansluiten bij een 'clubke' dat pleit voor confederalisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik denk niet dat mijnheer Patriot een (con)federalist is hoor, als ik zijn posts zo lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, Cottenjé was eerder al lid van de confederalistische partijen CD&V en VeiligBlauw, dus ik neem aan dat confederalisme niet echt een bezwaar is voor de brave man. ![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 22 maart 2008 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U kan gerust verder neuten over -dt fouten, ik zal me beperken tot de inhoud van de posts die zijn belangrijker.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() Provinciale federatie duh... blijkbaar ken je de BUB niet ofwel hou je best geheim voor Hans dat je zijn programma niet kent anders vlieg je er uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |