![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je het verschil tussen minimaliseren en het niet willen veralgemenen of crimineel gedrag in de juiste proporties zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Niet alleen Filosoof excelleert hierin, er zijn hier tal van linkse, progressieven die zich uitsloven om de bloedbaden door "jongeren" met de mantel der liefde te bedekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke 'rechtse' persoon is per definitie een nazi die staat te springen om morgen de concentratie-kampen in zijn achtertuintje te heropenen. Dat is trouwens één van de dogma's van de linkse kerk, in de praktijk vertaalt door de ontzegging van democratische rechten van een klein miljoen mensen, cordons, PS/SPA-inquisitie-instituten (CGKR, staatsveiligheid en regimezenders die misbruikt worden om rechts en Vlaamsgezind monddood te maken of te demoniseren). En dan worden ze drie-werf-achtig hysterisch en schagrijning als hun manier van doen gecopieerd wordt.De linkse kerk eist m.a.w. het patent op onverdraagheid, haatzaaierij, demoniseren en stigmatiseren voor de volle 100 % voor zichzelf op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met 54 000 000 miljoen moslims, alleen al in Europa zou ik er niet te lang op wachten, als ik jou was. Dolfke had al zijn handen vol met 6 miljoen joden.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 maart 2008 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het pact tussen de linkse kerk en de terroristische, gewelddadige en veroveringszuchtige islam is dus eigenlijk een natuurlijk bondgenootschap, een vervolg van wat de mensheid reeds geserveerd kregen in het verleden door links. Laatst gewijzigd door Online : 30 maart 2008 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel, en meer dan genoeg. Zelfs als een gekleurde asielzoeker ineen geklopt wordt door een Turk legt hij nog de schuld bij een VB'er. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 maart 2008 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt me nochthans herhaaldelijk dhimmie genoemd. Je zegt dat ik vergoelijk, minimaliseer, wegrelativeer. (zonder ook maar één voorbeeld te kunnen geven) Je hebt zelfs gesteld over mij "Hun mama mag nog ter plaatse gestenigd worden in naam van de religie van de vrede" (Ik kan je verzekeren dat mijn mama zeer verontwaardigd was) En dit enkel en alleen omdat ik stel dat moord, geweld... niet exclusief moslim is en niet alle moslims moorden en geweld plegen. Ik wil nog altijd een antwoord op mijn vraag : Waarop baseert men zich om te stellen dat een zéér hoog percentage profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziekteuitkering. Terwijl de objectieve cijfers het tegendeel bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Kortom: u voert politieke discussies in een parallel universum waarin alles wat u zichzelf wijsmaakt waar is. Derhalve hebben u en ik geen gemeenschappelijk platform op basis waarvan we zouden kunnen discussiëren. Om een of andere reden vind ik dat niet eens erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ''Objectieve'' cijfers waarin allochtonen met de dubbele nationaliteit als Belgen getelt worden.
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 maart 2008 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je de cijfers? Lees deze draad, ik heb ze reeds meerdere keren gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bewijzen vinden we ook terug in het beleid dat de linkse en zelfverklaarde progressieve partijen de laatste 30 jaar in Europa gevoerd hebben. U moet alleen maar het lef hebben om het te willen zien. Maar ik geef toe, ter linker- en progressieve zijde is 'lef' een begrip waar ze van gruwelen. Dat zagen we een paar dagen geleden nog, met het bedenkelijk vertoon waarmee de regering Balkenende Nederland beschaamde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De werkloosheidsgraad bij de nieuwe belgen ligt dus meer dan het dubbele hoger dan bij de oude belgen. Nogal goed dat we nieuwe belgen hebben om de problemen met de vergrijzing op te vangen zou ik zeggen. (sic) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wil ik nog altijd weten : Waarop baseert men zich om te stellen dat een zéér hoog percentage (sommigen beweren, de meerderheid) profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziekteuitkering. Terwijl de objectieve cijfers het tegendeel bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bang verzuurde linkse man reageert eigenlijk precies opzelfde manier als de moslimextremist. Niet alleen verdraagt hij geen enkele vorm van kritiek, hij begin onmiddellijk te stampvoeten en te roepen dat het leugens zijn. Ik begrijp het bondgenootschap tussen de linkse kerk en de islamisten steeds beter. Soort zoekt soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de veronderstelling dat er een gelijke verdeling is van vrouwen en mannen - 50/50 - zitten we bij de nieuwe belgen aan een werkloosheidsgraad van 34%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Yzertoren op de achtergrond.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 maart 2008 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij de oude belgen 6% van de mannen en 8% van de vrouwen werkloos is, bij de nieuwe belgen 15% van de mannen en 19% van de vrouwen Hoe geraak jij aan 34%? |
|
![]() |
![]() |