![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan hier nog uren dingen zitten uitleggen, maar iemand die zo overtuigd is van zijn eigen dwaze vooroordelen kan zelfs ik niet meer overtuigen. We gaan dus maar stoppen zeker? Lijdt toch tot niks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die "congolese" mama's waren bedoeld voor alle jeugd in de metro stations. Niet specifiek voor "de zwartjes" Gij vuile racist ! Laatst gewijzigd door DenDane : 28 maart 2008 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat de kans groter is dat je overvallen wordt in Rio de Janeiro dan in pakweg Kopenhagen? Dat komt door wat ? De islamitische opvoeding van de Brazilianen ??????????? De slechte opvoeding die de Braziliaanse moeders geven??????? Moet ik nu echt ALLES uitleggen? Jij bent echt hillarisch..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DenDane : 28 maart 2008 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die mama's zijn dus wel degelijk bedoeld voor Congolezen omdat zij daar meer invloed op hebben. Bij alles wat ik zeg moet ik een handleiding bij stoppen of je begrijpt het niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De oorzaken van problemen liggen niet in de afkomst , maar in de leefomstandigheden! Hoe duidelijk moet ik zijn???????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ps: je hoeft je niet zo op te winden, even diep ademen doet wonderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die arme zieltjes toch ! Een geluk dat men die italianen en spanjaarden en anderen, zoveel geld hebben gegeven, dat ze nooit geen slechte leefsomstandigheden hadden. Natuurlijk die arme marokaantjes, krijgen geen hulp, mogen niet naar "gratis" naar school gaan, en genieten niet zoals elke belg van onze sociale zekerheid.... Wat was het toch veel beter in Marokko....alleen spijtig dat we geen geld hebben om terug te gaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Bon , ik ga nog 1 keer proberen en dan hou ik het voor bekeken:
Waarom zitten er meer zwarten in de amerikaanse gevangenissen dan blanken??? Omdat zwarten het economisch statistisch veel minder hebben dan blanken. En dus bijgevolg meer kans op crimineel gedrag. Ze worden ook vaker uitgesloten (al ga je da toch weer ontkennen) en maken dus minder kans in het leven. Daarom is de kans groter dat je overvallen wordt door een zwarte dan door een blanke in de VS. Snappie? Bon dat trekken we nu door naar uwen belgique........ Waarom is de kans groter dat een marokkaan in Brussel amok maakt , dan dat een belgische jongen dat in pakweg Bredene dat doet? Om precies dezelfde redenen als hierboven: economische achterstand en uitsluiting. Die jongen in Bredene heeft helemaal geen reden om amok te maken. Maar domme mensen beginnen dan te denken dat dat door afkomst komt. Of zoals jij door cultuur en geloof. Alsof da met criminaliteit een verband heeft?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je begint het beetje bij beetje te snappen ![]() zoek eens naar "pat condell" op YouTube ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap mensen zoals jij niet Dendane , je sluit mensen uit en klaagt dan over de gevolgen van die uitsluiting???!!!! Dat is een vicieuze cirkel waar heel Vlaanderen in zit. Nogmaals het begint met acceptatie. Dat is het startpunt. Eens men moslims in europa heeft geaccepteerd , dan volgt de rest vanzelf. Maar dat moet wel eerst gebeuren. Het zijn niet zij : die met een jupilerke in de hand naar fc de kampioenen moeten zitten kijken, om de dag er na naar het veldrijden te gaan kijken en s'avond stoemp met varkenssaucissen te eten. Dat is geen integratie. Dat is facistoide.
Geef die gasten een eerlijke kans , toon respect voor hun geloof in plaats van ze belachelijk te maken, toon respect voor hun cultuur in plaats van ze slecht te noemen. Verdiep u erin ,neem een cursus Arabisch voor mijn part. Koop eens een cd met arabische muziek of lees eens een boek van een arabisch schrijver. Maak vrienden met moslims , leer eens naar hen te luisteren in plaats van altijd van uw eigen gelijk uit te gaan. Hou op met te doen alsof iedere Noord-afrikaan een relschopper of terrorist is , toon respect voor die duizenden die niks verkeerd doen maar toch scheef bekeken worden door half vlaanderen.Vraag hen hoe je hen beter kan laten voelen in onze maatschappij. Doe iets nuttigs in plaats van een volledige bevolkingsgroep af te breken. Zet u in voor de samenleving en leer ook eens hun perspectief te zien. Zorg ervoor dat ze dezelfde rechten als wij hebben. Kom voor de rechten van minderheden op. Hang niet altijd het blanke slachtoffertje uit. Kortom: leer samen te leven! En als iedere vlaming dit nu eens zou lezen en vooral eens luisteren dan zijn we al een serieuze stap verder. Maar ja al dit , kan natuurlijk niet op tegen: Wij de autochtonen = de slachtoffers Zij de allochtonen= de bloeddorstige criminelen die ons allemaal willen vermoorden, belgie in een islamitische staat veranderen en de hele wereld overheersen. Zeg nu zelf welke redenering klinkt er plausibeler en verstandiger? Salut |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Partijlid
|
![]() En dan hebben we opeens allemaal goede voetballers.......armzalige
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als je hier al detrig jaar woont en je spreekt nog geen fatsoenlijk woord Nederlands, wie wil dan niet SAMEN LEVEN. Ik denk dat jij een meester-pamperaar bent. Wat betreft de laatste alinea.....ga maar eens in de gevangenissen kijken, 80% is allochtoon, maar ja, is weer de schuld van die racisten van het Vlaams Belang.
Vlaanderen eerst ! Laatst gewijzigd door anakin : 28 maart 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet enkel de Italiaanse minderheid in de Limburg is een grote aanhanger van Racing Genk maar ook de Turkse. Waarom noemt men anders die "bende potsenstampers" ook wel "Rasing Turk"? Bij ons worden de Engelse woorden in de voetbalwereld op zijn Nederlands uitgesproken dus "rasing" (racing) en "of si(j)t" (off-side d.i. buitenspel). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Wat had u anders gedacht, Meneer Anderlecht?
|
![]() |
![]() |