Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2008, 20:21   #161
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
enkelingen.... 25 jaar in Schaarbeek gewoont, 12 jaar bij het bedrijf waar ik nu zit.... enkelingen

En ter info, er worden ook noord-afrikanen aangeworven, het zijn er meestal wel vanuit de vlaamse rand, die naar vlaamse scholen zijn geweest, wat al enorm veel scheelt in mentaliteit in vergelijking met die afkomstig uit het Brusselse...
gewoond is met een D. Voor iemand die klaagt over de integratie van allochtonen vind ik het erg dat IK je de dt-regel moet uitleggen......

Ik kan hier nog uren dingen zitten uitleggen, maar iemand die zo overtuigd is van zijn eigen dwaze vooroordelen kan zelfs ik niet meer overtuigen.

We gaan dus maar stoppen zeker? Lijdt toch tot niks
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 20:22   #162
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Woon JIJ eigenlijk wel in belgie ????? "men hoort" lol jij gaat af op wat de media vertellen of wat ???
nog nooit van de congolese mama's gehoord in Brussel die er alles aan doen om criminaliteit door congolezen tegen te gaan? Dus blijkbaar IS die er wel ?

En wat dat laatste betreft , trust me i feel the same way
Racist !!!!

Die "congolese" mama's waren bedoeld voor alle jeugd in de metro stations. Niet specifiek voor "de zwartjes"

Gij vuile racist !

Laatst gewijzigd door DenDane : 28 maart 2008 om 20:24.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 20:23   #163
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
gewoond is met een D. Voor iemand die klaagt over de integratie van allochtonen vind ik het erg dat IK je de dt-regel moet uitleggen......
Geen argumenten meer ? Dan maar de speeeeelingsfoutten aankkkaarten ?
Oud 28 maart 2008, 20:27   #164
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of misschien ligt het aan hun cultuur, opvoeding van mannelijke jongeren, aan de godsdienst misschien ?

een gen....dat ik daar nog niet aan dacht
Ah en het feit dat de amerikaanse gevangenissen vol zitten met zwarten en latino's dat komt ook door hun moslim-zijn ofwat?Ofnee door hun 'noord-afrikaanse cultuur'??????????

Het feit dat de kans groter is dat je overvallen wordt in Rio de Janeiro dan in pakweg Kopenhagen? Dat komt door wat ? De islamitische opvoeding van de Brazilianen ??????????? De slechte opvoeding die de Braziliaanse moeders geven??????? Moet ik nu echt ALLES uitleggen?

Jij bent echt hillarisch.....
Oud 28 maart 2008, 20:30   #165
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ah en het feit dat de amerikaanse gevangenissen vol zitten met zwarten en latino's dat komt ook door hun moslim-zijn ofwat?Ofnee door hun 'noord-afrikaanse cultuur'??????????

Het feit dat de kans groter is dat je overvallen wordt in Rio de Janeiro dan in pakweg Kopenhagen? Dat komt door wat ? De islamitische opvoeding van de Brazilianen ??????????? De slechte opvoeding die de Braziliaanse moeders geven??????? Moet ik nu echt ALLES uitleggen?

Jij bent echt hillarisch.....
Misschien kan je nog een paar voorbeelden opnoemen vanuit China, of Noord-Korea, of Outsiploe ? Ik dacht dat de discusie over den Belgique ging ? En waarom zoveel vlamingen problemen hebben met noord-afrikanen ?

Laatst gewijzigd door DenDane : 28 maart 2008 om 20:31.
Oud 28 maart 2008, 20:31   #166
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racist !!!!

Die "congolese" mama's waren bedoeld voor alle jeugd in de metro stations. Niet specifiek voor "de zwartjes"

Gij vuile racist !
Jij begrijpt het woord racist niet , je moet niet proberen dat woord tegen mij te gebruiken , dat werkt namelijk niet?! Dat is een oude truc van de mestkevers.

Die mama's zijn dus wel degelijk bedoeld voor Congolezen omdat zij daar meer invloed op hebben.

Bij alles wat ik zeg moet ik een handleiding bij stoppen of je begrijpt het niet
Oud 28 maart 2008, 20:33   #167
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien kan je nog een paar voorbeelden opnoemen vanuit China, of Noord-Korea, of Outsiploe ? Ik dacht dat de discusie over den Belgique ging ? En waarom zoveel vlamingen problemen hebben met noord-afrikanen ?
Je snapt het alweer niet!!!!!

De oorzaken van problemen liggen niet in de afkomst , maar in de leefomstandigheden! Hoe duidelijk moet ik zijn????????
Oud 28 maart 2008, 20:33   #168
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Jij begrijpt het woord racist niet , je moet niet proberen dat woord tegen mij te gebruiken , dat werkt namelijk niet?! Dat is een oude truc van de mestkevers.

Die mama's zijn dus wel degelijk bedoeld voor Congolezen omdat zij daar meer invloed op hebben.

Bij alles wat ik zeg moet ik een handleiding bij stoppen of je begrijpt het niet
Scheldwoord nummer ?

ps: je hoeft je niet zo op te winden, even diep ademen doet wonderen
Oud 28 maart 2008, 20:35   #169
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Je snapt het alweer niet!!!!!

De oorzaken van problemen liggen niet in de afkomst , maar in de leefomstandigheden! Hoe duidelijk moet ik zijn????????
De leefomstandigheden, natuurlijk, dat men daar nog niet aan had gedacht !
Die arme zieltjes toch ! Een geluk dat men die italianen en spanjaarden en anderen, zoveel geld hebben gegeven, dat ze nooit geen slechte leefsomstandigheden hadden. Natuurlijk die arme marokaantjes, krijgen geen hulp, mogen niet naar "gratis" naar school gaan, en genieten niet zoals elke belg van onze sociale zekerheid....

Wat was het toch veel beter in Marokko....alleen spijtig dat we geen geld hebben om terug te gaan
Oud 28 maart 2008, 20:41   #170
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Bon , ik ga nog 1 keer proberen en dan hou ik het voor bekeken:

Waarom zitten er meer zwarten in de amerikaanse gevangenissen dan blanken??? Omdat zwarten het economisch statistisch veel minder hebben dan blanken. En dus bijgevolg meer kans op crimineel gedrag. Ze worden ook vaker uitgesloten (al ga je da toch weer ontkennen) en maken dus minder kans in het leven. Daarom is de kans groter dat je overvallen wordt door een zwarte dan door een blanke in de VS. Snappie?

Bon dat trekken we nu door naar uwen belgique........

Waarom is de kans groter dat een marokkaan in Brussel amok maakt , dan dat een belgische jongen dat in pakweg Bredene dat doet? Om precies dezelfde redenen als hierboven: economische achterstand en uitsluiting. Die jongen in Bredene heeft helemaal geen reden om amok te maken.

Maar domme mensen beginnen dan te denken dat dat door afkomst komt.

Of zoals jij door cultuur en geloof. Alsof da met criminaliteit een verband heeft?!
Oud 28 maart 2008, 20:43   #171
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Scheldwoord nummer ?

ps: je hoeft je niet zo op te winden, even diep ademen doet wonderen
Mestkevers is geen scheldwoord , dat is beeldspraak en goed gevonden van Karel!
Oud 28 maart 2008, 20:46   #172
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De leefomstandigheden, natuurlijk, dat men daar nog niet aan had gedacht !
Die arme zieltjes toch ! Een geluk dat men die italianen en spanjaarden en anderen, zoveel geld hebben gegeven, dat ze nooit geen slechte leefsomstandigheden hadden. Natuurlijk die arme marokaantjes, krijgen geen hulp, mogen niet naar "gratis" naar school gaan, en genieten niet zoals elke belg van onze sociale zekerheid....

Wat was het toch veel beter in Marokko....alleen spijtig dat we geen geld hebben om terug te gaan
Spanjaarden en Italianen worden niet uitgesloten want dat zijn Europeanen. Marokkanen zijn Afrikanen en moslim en dus anders dan de Vlaming. Spanjaarden zijn Europees net zoals Vlamingen. Ze zijn christelijk net zoals veel vlamingen. Ze dragen dezelfde kleren en hebben vrijwel dezelfde cultuur. Daarom dat de vlaming die wel begrijpt tiens !
Oud 28 maart 2008, 20:57   #173
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Spanjaarden en Italianen worden niet uitgesloten want dat zijn Europeanen. Marokkanen zijn Afrikanen en moslim en dus anders dan de Vlaming. Spanjaarden zijn Europees net zoals Vlamingen. Ze zijn christelijk net zoals veel vlamingen. Ze dragen dezelfde kleren en hebben vrijwel dezelfde cultuur. Daarom dat de vlaming die wel begrijpt tiens !
Dus het gaat niet over Rascisme maar over een cultuur probleem ?
Je begint het beetje bij beetje te snappen

zoek eens naar "pat condell" op YouTube
Oud 28 maart 2008, 21:14   #174
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Ik snap mensen zoals jij niet Dendane , je sluit mensen uit en klaagt dan over de gevolgen van die uitsluiting???!!!! Dat is een vicieuze cirkel waar heel Vlaanderen in zit. Nogmaals het begint met acceptatie. Dat is het startpunt. Eens men moslims in europa heeft geaccepteerd , dan volgt de rest vanzelf. Maar dat moet wel eerst gebeuren. Het zijn niet zij : die met een jupilerke in de hand naar fc de kampioenen moeten zitten kijken, om de dag er na naar het veldrijden te gaan kijken en s'avond stoemp met varkenssaucissen te eten. Dat is geen integratie. Dat is facistoide.

Geef die gasten een eerlijke kans , toon respect voor hun geloof in plaats van ze belachelijk te maken, toon respect voor hun cultuur in plaats van ze slecht te noemen. Verdiep u erin ,neem een cursus Arabisch voor mijn part. Koop eens een cd met arabische muziek of lees eens een boek van een arabisch schrijver. Maak vrienden met moslims , leer eens naar hen te luisteren in plaats van altijd van uw eigen gelijk uit te gaan. Hou op met te doen alsof iedere Noord-afrikaan een relschopper of terrorist is , toon respect voor die duizenden die niks verkeerd doen maar toch scheef bekeken worden door half vlaanderen.Vraag hen hoe je hen beter kan laten voelen in onze maatschappij. Doe iets nuttigs in plaats van een volledige bevolkingsgroep af te breken. Zet u in voor de samenleving en leer ook eens hun perspectief te zien. Zorg ervoor dat ze dezelfde rechten als wij hebben. Kom voor de rechten van minderheden op. Hang niet altijd het blanke slachtoffertje uit. Kortom: leer samen te leven!

En als iedere vlaming dit nu eens zou lezen en vooral eens luisteren dan zijn we al een serieuze stap verder.

Maar ja al dit , kan natuurlijk niet op tegen:
Wij de autochtonen = de slachtoffers
Zij de allochtonen= de bloeddorstige criminelen die ons allemaal willen vermoorden, belgie in een islamitische staat veranderen en de hele wereld overheersen.

Zeg nu zelf welke redenering klinkt er plausibeler en verstandiger?

Salut
Oud 28 maart 2008, 21:20   #175
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik snap mensen zoals jij niet Dendane , je sluit mensen uit en klaagt dan over de gevolgen van die uitsluiting???!!!! Dat is een vicieuze cirkel waar heel Vlaanderen in zit. Nogmaals het begint met acceptatie. Dat is het startpunt. Eens men moslims in europa heeft geaccepteerd , dan volgt de rest vanzelf. Maar dat moet wel eerst gebeuren. Het zijn niet zij : die met een jupilerke in de hand naar fc de kampioenen moeten zitten kijken, om de dag er na naar het veldrijden te gaan kijken en s'avond stoemp met varkenssaucissen te eten. Dat is geen integratie. Dat is facistoide.

Geef die gasten een eerlijke kans , toon respect voor hun geloof in plaats van ze belachelijk te maken, toon respect voor hun cultuur in plaats van ze slecht te noemen. Verdiep u erin ,neem een cursus Arabisch voor mijn part. Koop eens een cd met arabische muziek of lees eens een boek van een arabisch schrijver. Maak vrienden met moslims , leer eens naar hen te luisteren in plaats van altijd van uw eigen gelijk uit te gaan. Hou op met te doen alsof iedere Noord-afrikaan een relschopper of terrorist is , toon respect voor die duizenden die niks verkeerd doen maar toch scheef bekeken worden door half vlaanderen.Vraag hen hoe je hen beter kan laten voelen in onze maatschappij. Doe iets nuttigs in plaats van een volledige bevolkingsgroep af te breken. Zet u in voor de samenleving en leer ook eens hun perspectief te zien. Zorg ervoor dat ze dezelfde rechten als wij hebben. Kom voor de rechten van minderheden op. Hang niet altijd het blanke slachtoffertje uit. Kortom: leer samen te leven!

En als iedere vlaming dit nu eens zou lezen en vooral eens luisteren dan zijn we al een serieuze stap verder.

Zij de allochtonen= de bloeddorstige criminelen die ons allemaal willen vermoorden, belgie in een islamitische staat veranderen en de hele wereld overheersen.

Salut
Het topunt van integratie: de autochtoon moet de cultuur kennen, de manieren kennen, de godsdienstboekjes eens lezen, misschien ook wel eens de taal aanleren van de allochtoon, zodanig dat die allochtoon zich beter kan aanpassen of integregen in onze maatschapij
Oud 28 maart 2008, 21:25   #176
anakin
Partijlid

anakin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht

Gerets zou trainer moeten worden
En dan hebben we opeens allemaal goede voetballers.......armzalige
Oud 28 maart 2008, 21:30   #177
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Denkt u ècht dat u daar ook maar iets van zou voelen?
Ja ik verplaats me direct!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 21:31   #178
anakin
Partijlid

anakin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Salut
Leer samen te leven zeg jij.........zeg dat maar tegen de allochtonen. Jij draait het verhaal altijd om.
Als je hier al detrig jaar woont en je spreekt nog geen fatsoenlijk woord Nederlands, wie wil dan niet SAMEN LEVEN. Ik denk dat jij een meester-pamperaar bent.
Wat betreft de laatste alinea.....ga maar eens in de gevangenissen kijken, 80% is allochtoon, maar ja, is weer de schuld van die racisten van het Vlaams Belang.

Laatst gewijzigd door anakin : 28 maart 2008 om 21:32.
anakin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 22:06   #179
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Hadden de Marokkanen dan ongelijk? Het was duidelijk afgang met grote A
En ik snap het probleem niet, als Genk tegen een grote italiaanse ploeg speelt volgen de italianen ook eerder de italiaanse ploeg ipv Genk. Ondanks dat velen een abonnement hebben voor Genk.
Als Racing Genk op bezoek kwam in Waregem zag ik een Italiaanse vlag, dat stoorde me geweldig.

Niet enkel de Italiaanse minderheid in de Limburg is een grote aanhanger van Racing Genk maar ook de Turkse. Waarom noemt men anders die "bende potsenstampers" ook wel "Rasing Turk"?
Bij ons worden de Engelse woorden in de voetbalwereld op zijn Nederlands uitgesproken dus "rasing" (racing) en "of si(j)t" (off-side d.i. buitenspel).
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 22:08   #180
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Voor VB is dat een duidelijke bewijs dat ze na la die jaren niet loyaal zijn aan België.
Wat had u anders gedacht, Meneer Anderlecht?
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be