![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
hij mocht het niet verder ontwikkelen, toen is hij gestopt bij die grote bedrijven en doet het nu zelf. Citaat:
Valt wel mee, maar idd niet volgens de achterlijke mainstream. Citaat:
Maar dat vind ik te laf, ik zeg wat ik vind en wat anderen er mee doen, moeten ze zelf weten. Pin d"Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Vreemdeling
|
![]() Auto,s helemaal op water bestonden al lang.
ik heb een ding in mijn auto die hho bijvoegd. en ik bespaar nu ruim 30% en dat kan ik waarschijnlijk uitbreiden naar 100%. DAt wil zeggen dat ik dan het dubbele aantal klm reid met de zelfde liter benzine. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof, mag ik eens komen kijken? Ik wil zo'n ding ook hoor.
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik lees van die dingen enkel in de VS. Is dat hier dan te krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga dit zeker proberen! wie nog meer? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 mei 2008 om 18:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is een virussite
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan het noemen, Chi, Orgon, Zero point energy, etc etc. Tesla heeft apparaten gebouwd die daar op werkten. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat weerhoudt iemand deze "werkende apparaten" van Tesla opnieuw te bouwen?
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar meer ook blijkbaar niet..... Soms doe je me een beetje denken aan een kleuter die zegt dat z'n papa superman is. Spijtig genoeg werkt dat verhaaltje enkel bij andere kleuters, niet bij volwassenen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Het lijkt me interessanter om eens een foto van je auto met je apparatuur om watergas te maken te laten zien: pak je camera (gsm?) en stuur door....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien ie weinig tot niks gedetailleerd uittekende of opschreef, en zijn schetsen met moeite leesbaar zijn, is het niet moeilijk om zelfs de schepping van het universium er in terug te vinden met een goeie scheut LSD. http://davidszondy.com/future/tesla/tesla.htm
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De gereden afstand op 1 liter neemt wel toe met 100%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EV (Expected value) = -300 + 0%*(oneindige hoge beloning) = - 300 Ik heb dit trouwens niet meteen teniet gedaan als een scam. Ik heb namelijk eerst vrij zware cursussen fysica doorgenomen, wat zelfs niet nodig is want met een basiscursus weet je al voldoende. Trouwens, die mensen claimen dat ze dit op 8 jaar hebben gepresteerd. 8 jaar is gewoonweg niks. Dat die oplichters denken dat 8 jaar veel is zegt al genoeg over hun achtergrond. Maar bon Pindar, doe gerust, het is uw geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie zeuren om bewijzen en weet ik veel wat maar als je wat kan proberen bind je gewoon in. Natuurlijk kan het een scam zijn.......of niet! Jij vult zelf al in terwijl je het voor geen meter weet. Ik meen het pas te weten als ik het geprobeerd heb. Zal mij verder aan me reet roesten, ga het gewoon proberen. Maar zo'n reactie uwerzijds zegt wel weer veel heel erg veel. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het ding werkt heb je mij in 1 klap ook overtuigd van het bestaan van de stoute mensen achter de "NWO". Want dan moet er idd wel een extreem machtige en duivelse machine bestaan om dergelijke uitvinding tegen te houden. Laatst gewijzigd door fox : 6 mei 2008 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |