![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | ||||||
|
Minister-President
|
jij WIL dat niet zien. Zoals je wel meer zaken niet wil zien. Maar toch staat het er, mét officiele bronvermelding zoals het volgens de thesisregels betaamt
Citaat:
Denk je nu echt dat alle dergelijke oude staatsdocumenten zomaar online staan? Doe je opzoekwerk ZELF. Citaat:
Citaat:
wat heeft Cambridge er trouwens mee te maken... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat "sommigen" beweren interesseert me trouwens niet, zionisten en hun leugens dan weer wel |
||||||
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
- je wilt het niet zien
- je weet niet beter - je verzint zaken - je verzinsels slaan nergens op - je uitverkoren egootje - gelogen - het zit in de aard van de uitverkorenen - zionisten = leugens. Hertog, daarmee heb je in a nutshell (sorry, pun intended), ALLE argumentatie van bruut geweld, waarmee hij/het zijn obsessie al zoveel jaren blijft voeden. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 12 mei 2008 om 19:54. |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Minister-President
|
Yep het was te verwachten, polly gaat weer door het lint. niet de eerste keer trouwens. .
Zionisten en leugens, het blijven toch synoniemeN. |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom probeert u probeer dingen die krom zijn recht te praten? De waarheid is gewoon dat de joden massaal zijn neergestreken in Palestina na WO II. Alhoewel vóór deze oorlog de migratie der joden reeds -zij het in mindere mate natuurlijk- op gang was gekomen. U kunt dit toch overal lezen. En tengevolge van de Holocaust, kwamen er drommen joden vanuit Europa naar Israel (een type voorbeeld is Exodus) om de Aretz Israel uit te bouwen. Al deze mensen moesten gehuisvest worden en gevoed worden (kibboetsim). Hoe meer joden er kwamen, hoe meer Palestijnen onder druk kwamen te staan en hoe meer land er werd ingepalmd. Dat de Palestijnen zich gingen verzetten was toch niet meer dan normaal. Waarom probeert u nu al deze dingen te ontkennen of te minimaliseren? Wat voor zin heeft dat nu. Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 19:55. |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
ik trek nix recht of krom.
Ik word alleen doodmoe van die obsessie. Er gebeuren in de wereld - en ook hier zéér dichtbij huis - genoeg én ergere dingen. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#168 | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, zoals gewoonlijk begin je weer met trucjes als je het op argumenten niet kunt halen. De stelling is duidelijk en ik constateer dat je weigert er antwoord op te geven. Citaat:
Zeg Bruut Geweld, ik zit hier op een discussieforum om argumenten uit te wisselen en ben zeer goed te overtuigen met degelijke bronnen. Dat gelul van jou zit ik niet op te wachten. |
||||||
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#170 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
wanneer jij WEER eens betrapt wordt op leugens, niet neutrale bronnen , verzinsels , achteraf stellingen wat veranderen en dergelijke mag jij dat gerust gelul noemen als dat in je egootje wat redt, het wordt er niet minder waar op. Feit is en blijft dat de Palestijnen een bloeiende economie hadden voor de Zionstaat er kwam en dat de joden HOEGENAAMD niet de meerderheid waren. |
||
|
|
|
|
|
#171 | |
|
|
Citaat:
Een waarheid als een koe: Israel bestaat, en daar moeten jullie het maar mee doen. Dag! Nu laat ik jullie weer met rust, system. Die heerlijke argumentaties van het geweld kennen we ondertussen, ik heb ze hierboven even op een lijstje samengevat. Veel plezier nog, en vooral zéér nuttig bezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
dat is idd ziek en "erg". |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
en de immer stijgende kritiek erop ook, hoezeer jullie ook je best doen om eraan te ontsnappen. en zoals eerder gezegd, Zeventigste en Tachtigste verjaardag zullen nog wel gaan, nadien is de demografische component niet gunstig. geen ontsnappen aan. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Banneling
|
Heb ik nooit gezegd. Alhoewel er zeker verzinsels tussenzitten. En welke dat die zijn moeten proberen aan te tonen en met bewijzen staven. Vanwaar die verzinsels ook mogen komen.
Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 21:01. |
|
|
|
|
|
#176 | ||||
|
|
Citaat:
Het officiele document van de Officiele Ottomaanse volkstelling van 1844 kan ik hier ook niet produceren maar weet wel dat alle bronnen eruit putten, waaronder wikipedia, Cambridge, Time en de site Israel-Palestina.org. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik was hier in een serieuze discussie bezig met Kalikles, die overigens mijn oorspronkelijke stelling wél heeft begrepen en er ook als zodanig op heeft gereageerd. Het staat je vanzelfsprekend vrij om mee te doen maar ik heb geen zin in jouw spelletjes als je weer punten wilt scoren met persoonlijke aanvallen hoef je van mij geen reacties meer te verwachten. |
||||
|
|
|
|
|
#177 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
|
Citaat:
Het gaat me juist niet om de periode na WO2 maar die ervoor. Uit eerdere discussies weet je dat ik vind dat Sharon niet deugde, dat het nederzettingenbeleid niet deugt en dat naar mijn mening een twee-staten oplossing het beste is. Maar daar gaat het me niet om. Ik vraag me af waarom men vindt dat ieder volk na het einde van het ottomaanse recht had op een eigen staat behalve het Joodse, terwijl het toch eeuwenlang een substantieel onderdeel van de populatie heeft uitgemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De joden zijn meer dan welkom in de VS moest het zover komen. Ik hoop alleszins dat jullie in Europa door dezelfde demografische component heel veel problemen zullen krijgen met jullie islamitische medeburgers. Hopelijk worden uw dochters of kleindochters ooit verplicht om in hoofddoek te lopen. |
|
|
|
|