![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en zelfs echte Franse kranten ook, maar die komen een dag later. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Schepen
|
![]() In Wallonië, dichtbij de taalgrens, zijn de vlaamse dagbladen gemakkelijk te vinden zelfs in meer dan dertig kilometers. Veel Vlamingen gaan vandaag in Wallonïe wonen.
Laatst gewijzigd door rainbox : 30 juni 2008 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals u federalisering ziet is het al praktisch onafhankelijkheid. De manier waarop Vlaanderen handelt met de inwoners van de eigen hoofdstad Brussel spreekt boekdelen. U handelt alsof ze al op een andere planeet wonen en zich als marsbewoners moeten aanpassen aan uw 'menselijke' normen en waarden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Gwyndion : 30 juni 2008 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is dus echt geen flauwe kul. Ik deed drie verschillende winkels en vroeg naar dagbladen en weekbladen. En ik kreeg echt het antwoord : ' wij verkopen geen Franstalige dagbladen ' met een blik van heb je het niet begrepen. Ik vroeg het nochtans in mijn beste Nederlands, maar misschien was dat niet Vlaams genoeg.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Over wat heb je het dan precies? Ik bedoel dan wel concrete wetten, evenementen,...
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 30 juni 2008 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een aanrader, doe daar even de test........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() Het zou van een minimum aan respect getuigen moest je op zijn minst de post lezen en ze niet invullen zoals je zelf wil.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 30 juni 2008 om 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hen behandelen als vreemdelingen die zich als inwoners van een meertalige hoofdstad moeten buigen naar de wetten van een ééntalige rand. Kent u nog andere landen die hun eigen hoofdstad dergelijke normen opleggen ? Ik ken er geen ..... graag uw voorbeelden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 30 juni 2008 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou ook van een minimum respect getuigen moest u de inwoners van uw eigen Belgische, Vlaamse en Europese hoofdstad niet als vreemdelingen beschouwen. Ik spreek en schrijf alvast uw taal nu alleen nog uw erkenning.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
net jij veegt het onder tafel als ik zeg dat die franstalige brusselaars geen vreemdelingen zijn ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En natuurlijk is talenkennis een meerwaarde. Hieraan hebt u trouwens mijn deelname te wijten ........ ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbele posting
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 30 juni 2008 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() Kan je misschien ook eens op mijn posts antwoorden (aka de laatste en degene die je probeerde te verdraaien)? Ik zal je een bal kopen, dan kan je daarop spelen in plaats van op de man te spelen. Ik heb een zeer simpel principe voor respect, ik geef iemand respect, ik evalueer hoeveel ik terugkrijg en daarna krijgen ze niet meer respect dan ze verdienen. Gezien de onwil om mijn regio en moedertaal te respecteren is het respect dat ik genoodzaakt ben om aan deze individuen te geven minimaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |