![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ha ja. Maar ik zie dat je - met jouw vaardigheid om met je uitspraken nét binnen de wet te blijven - het vermijdt om je achter het lijstje 'talmoedcitaten' te scharen. Je wéét dat ze onjuist zijn hè? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik keur het antisemitisme af. En ik kijk naar Al Jazeera, Sudan-TV of de Joodse TV. Maar het zal me een zorg wezen of, datgene wat ik denk, op moslimsites staan of op joodse sites. Ik zie wat ik zie en ik stel vast de de Israeli's zich zeer ondeugdelijk en schandalig gedragen tegenover de Palestijnen. En ik lees wat ik lees in de Talmud. En dat geldt evenzeer voor de Koran of voor de Bijbel. Maakt niets uit. U hanteert, net zoals de andere Zionisten op dit forum, altijd het wapen van antisemitisme als ultiem argument bij gebrek aan beter verweer. Maar troost u, u bent niet de enige die zulk non-argument als laatste middel hanteert. Laatst gewijzigd door system : 4 september 2008 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Misschien moet men alle Jodenhaters in dit continent een enkele reis aanbieden, eerst met zachte en desnoods met harde dwang richting Teheran. Kunnen ze gezellig kaarten met hun idool Adolfinejad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 4 september 2008 om 19:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Parlementslid
|
![]() Tja Als je in Noord-Ierland de Britten met hun Combat 18 , BNP en UMD aanhang ziet.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 4 september 2008 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
2. Het gaat er niet om op welke site iets staat. Het gaat erom dat deze sites die vervalsingen gebruiken voor bedenkelijke doeleinden; 3. U heeft de Talmoed niet gelezen, u heeft een samenvatting van een karikatuur van de Talmoed gelezen; 4. Ik ben geen Zionist; 5. Ik heb nergens antisemitisme als argument gebruikt maar slechts als verklaring voor die nepcitaten. 6. U loopt weg van de discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Mij zijn uit de geschiedenis geen voorbeelden bekend dat Joden zich in of jegens gastheerlanden gedurende de afgelopen ca. 2000 jaren ooit als slechte burgers zouden hebben gedragen; wèl: verdenkingen/verdachtmakingen tot zulks, alsmede pogroms.
"Godsdienstig" sta ik, zacht uitgedrukt, onverschillig tot algemeen-afwijzend en waardeer (dus) ten zeerste hun niet-wervings/zendings-principe/gewoonte dat/die, tamelijk wonderlijk, geen afbreuk doet aan hun (culturele?) bereidheid of hobby om iedere "gemoedelijke" discussie in volle diepte aan te gaan, vaak zelfs als daar eigenlijk geen tijd voor beschikbaar lijkt. Steeds weer, in al dan niet geplande ontmoetingen, privé en/of werkverband, dat zelden uitgesproken herkennings-achtige effect van: hee, leuk je/jullie tegen te komen; hoe goed EN snel kunnen wij samen dingen beleven cq laten/helpen gebeuren ... NU, meteen? Via een familie-uitvorser, stamboom nagetrokken tot in de 80-jarige oorlog maar geen "verwantschap" kunnen vaststellen, zo te zien enorm germaans allemaal dus daar zit alvast geen "link". Waarom ik dit hier post? Misschien gewoon stom, misschien omdat ik denk dat het leuk kan zijn voor Joden om eens te vernemen dat niet iedereen "categorisch" (of: "voor alle zekerheid") de pest aan Joden heeft.
![]() |
#168 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat een kinderpraat, sinistra, de "friend"
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De geschiedenis leert ons dat het evenwel niet altijd zo geweest is. Laten we vooral niet vergeten wat er tijdens 40-45 gebeurd is, en wie er allemaal aan meegewerkt heeft, ook in Nederland !!!!!!!
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 5 september 2008 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik wil hier 1 lid zien(pro-Israel) die zegt dat Israel perfect is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
De ontwikkeling van deze zéér oude traditie lijkt tamelijk logisch voor de hand te liggen: het is nog maar sinds zeer kort technisch mogelijk om vaderschap met ongeveer 100% zekerheid te bewijzen. Maar inderdaad heb ik wel eens opgevangen van "half-joden" dat die lang niet altijd echt blij zijn met deze indeling. Ik las dat dit vraagstuk, samen met dat van de Khazaren, onderwerp van studie is in Joodse kringen en o.a door de Liberale Joden milder wordt gehanteerd dan de wettische samenvatting opdraagt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Joden http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=1228 http://nl.wikipedia.org/wiki/Chazaren
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 september 2008 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 5 september 2008 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Met zo'n tekst is het minste wat je kunt doen: checken of de andere informatie die je van zo'n site haalt ook inderdaad klopt. Het maakt dus weldegelijk uit en u maakt mij niet wijs dat u werkelijk zo naïef bent. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 5 september 2008 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Edit: Ik heb nog even gekeken naar de site waar u uw informatie vandaan hebt gehaald. Het negationisme en revisionisme spat ervan af en daar zit geen woord Frans bij. Wilt u daarmee nu echt mensen overtuigen? Edit2: En ik maar blijven geloven in het goede in de mens. Pffft, weeral een illusie armer. Maar ja, uw gedweep met Gretta Duisenberg had me eigenlijk ook al wel wat moeten zeggen... Ben zelf de naïeve hier. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 5 september 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, mag men zich toch historisch de vraag stellen:'Stierven er werkelijk 6 miljoen?' Dat vind ik een zeer gerechtvaardigde vraag. En ik ben geen negationist. Verre van. Maar uw 6 miljoen is geen evangelie. Dat is geen 'credo' . Het wordt wel eens tijd dat u dat beseft. We zullen wel zien, door historisch onderzoek, of er dat wel 6 miljoen zijn geweest. En wij hebben meer en meer informatie daarover nu dat Russische archieven vrijkomen. In ieder geval zijn het er teveel geweest. Maar er zijn schattingen op basis van deze archieven die spreken van 4 miljoen. Maar goed, we moeten dat uitpluizen. Zou u niet eens beter gaan checken of het er wel 6 miljoen zijn geweest in plaats van zoals een kieken zonder kop zomaar cijfers over te nemen? Tenzij... ja tenzij dat u niet echt wilt checken. Dat kan ook natuurlijk. Laatst gewijzigd door system : 5 september 2008 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Combat-18 heeft geen enkele link meer met de protestantse paramilitairen. C18 houdt niet echt van de Israëlische vlaggen die massaal in de protestantse wijken hangen. Goed geprobeerd, maar ik ben iets te goed geïnformeerd.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Van mij mag u die vraag stellen. Die 'historische' vraag. Geen punt. Van mij mag u alles vinden en afvragen. Maar de vraag die u zich hierboven stelt is nog wel één van de meest onschuldige die je op uw bron-site kunt vinden. En deze is al niet onschuldig. Ik zal hier niet alles opnoemen maar hoe u een bron betrouwbaar acht die o.a. De Protocollen als waarheid beschouwd, die Mein Kampf en revisionistische geschriften te koop aanbiedt en Nederlandse rechters als ''Jodenknechten'' betiteld is me echt een raadsel. Dat u niet zou zien waar u de mosterd haalt lijkt me niet waarschijnlijk. U komt namelijk niet als dom op me over. Dus blijft er alleen een andere verklaring over...en die is niet fraai. Ik weet nu in ieder geval waar en hoe ik u moet plaatsen. Het valt me tegen, ik had dat niet verwacht. Van u toch niet. Maar ik zei het al, ik ben hier de naieve. Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb het ginds met mijn eigen ogen gezien beter. Het zijn daar gewoon een bend hypocrieten. Trouwens het IRA heeft het aanzet gegeven tot wat de Iers Republiek de dag van vandaag is een welvaarend land. Na dat de Britten jaren lang een horrorbewind had gevoerd in Ierland.
![]() |