Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 oktober 2008, 11:34   #161
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Waar heb ik dat gedaan?
kort van geheugen blijkbaar ook, in deze topic jammer dat de berichten allemaal verwijderd zijn door de moderatie
http://forum.politics.be/showthread.php?t=110967&page=3
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=63

Citaat:
Waar heb ik dat gedaan?
woonplaats Leuven, ik heb juist een petitie getekend plaatsen hier op het forum,+ uw gmail is voldoende

Citaat:
Ja... je hebt de sfeer hier compleet verziekt op eigen houtje en de moderatie schaart zich achter je.
dat zegt u omdat ik niet van uw bruin gedachtegoed ben, jammer voor u.....en de moderatie schaart zich niet achter mij mijn beste, ik zou niet weten waarom, en weeral u wentelen zich in de slachtofferrol zoals zoveel van uw soortgenoten......

Laatst gewijzigd door De Waal : 1 oktober 2008 om 11:37.
De Waal is offline  
Oud 1 oktober 2008, 11:48   #162
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
kort van geheugen blijkbaar ook, in deze topic jammer dat de berichten allemaal verwijderd zijn door de moderatie
http://forum.politics.be/showthread.php?t=110967&page=3
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=63

woonplaats Leuven, ik heb juist een petitie getekend plaatsen hier op het forum,+ uw gmail is voldoende

dat zegt u omdat ik niet van uw bruin gedachtegoed ben, jammer voor u.....en de moderatie schaart zich niet achter mij mijn beste, ik zou niet weten waarom, en weeral u wentelen zich in de slachtofferrol zoals zoveel van uw soortgenoten......
Doet u het nu opnieuw?

Het spijt me De Waal, maar dit vind ik walgelijke grappen. Eerst doet u misselijke dingen met de afbeelding van iemands gestorven huisdier, dán plaatst u naam en woonplaats van dezelfde forummer op deze site. Doodzonde nummer 1, welke ideologie u ook aanhangt.

Het bevreemdt me dat u hier nog vrij kunt posten.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 1 oktober 2008, 12:48   #163
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Eerste wat ik er van hoor.

Imho:
"misselijke dingen met de afbeelding van iemands gestorven huisdier": smakeloos, verachtelijk, gemeen, zielig, maar vermoedelijk niet in strijd met het forumreglement.

"dán plaatst u naam en woonplaats van dezelfde forummer op deze site": reden tot permanente verbanning.

Imho, of course.

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 oktober 2008 om 12:48.
Firestone is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:07   #164
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Imho:
"misselijke dingen met de afbeelding van iemands gestorven huisdier": smakeloos, verachtelijk, gemeen, zielig, maar vermoedelijk niet in strijd met het forumreglement.

"dán plaatst u naam en woonplaats van dezelfde forummer op deze site": reden tot permanente verbanning.

Imho, of course.
²
Oud 1 oktober 2008, 13:08   #165
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Imho:

Imho, of course.
³
Anna List is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:11   #166
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik dacht dat er enkel dat privacymisdrijf werd gepleegd.

Een grote 4.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 oktober 2008 om 13:13.
Groentje-18 is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:12   #167
Anna List
Banneling

Standaard

tuttutut, wij waren met van die kleine cijferkes bezig !
Anna List is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:14   #168
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Imho:

Imho, of course.
Dat geldt natuurlijk ook niet als je bij de moderatie ergens een voetje voor hebt, uiteraard.
Zwartengeel is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:15   #169
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Dat geldt natuurlijk ook niet als je bij de moderatie ergens een voetje voor hebt, uiteraard.
Tiens , un revenant!
moser is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:15   #170
Anna List
Banneling

Standaard

Z&G
Anna List is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:35   #171
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Doet u het nu opnieuw?

Het spijt me De Waal, maar dit vind ik walgelijke grappen. Eerst doet u misselijke dingen met de afbeelding van iemands gestorven huisdier, dán plaatst u naam en woonplaats van dezelfde forummer op deze site. Doodzonde nummer 1, welke ideologie u ook aanhangt.

Het bevreemdt me dat u hier nog vrij kunt posten.
Oud 1 oktober 2008, 13:37   #172
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Zo even om up to date te geraken, w�*t heeft De Waal precies gedaan?
Oud 1 oktober 2008, 13:38   #173
LastMohican
Banneling

Standaard

Ik heb "in den tijd" serieus wat petsen van de moderatie gekregen toen ik iemand (die nu trouwens geband is) zijn facebook-pagina hier postte. Terwijl facebook PUBLIEK DOMEIN is.

Als onze Waal hier rustig naam en adres van een forummer kan te grabbel gooien zonder gevolgen stel ik me toch vragen...
LastMohican is offline  
Oud 1 oktober 2008, 13:57   #174
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en is er ergens een lijstje van mods ?
ik bedoel maar : ik ken al die namen niet hoor ... daarvoor posten jullie veel te weinig spam in k&k !
http://forum.politics.be/showgroups.php
Oud 1 oktober 2008, 14:00   #175
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik wil je echter niet echt betrekken in deze zaak. Die is afgehandeld door Maarten. En wat mij betreft is de zaak daarmee nu wel rond. Je moet maar op een maandag op het werk gaan zoeken naar het mail adres van Maarten om een klacht die de vorige dag was ingediend te laten respecteren. Zo diep moet je vallen. En ik die dit forum zo tof vond was erdoor gedegouteerd. Ik heb via PB nog wat verwijten gekregen van een zekere mod maar dat bespaar ik je.
Ik heb u geen verwijten gestuurd. Ik heb een uitspraak gedaan over de moderatie die u blijkbaar op zichzelf projecteerde. Daar kan ik niets aan doen, aangezien ze niet over u ging.
Citaat:
Is dat zo? Welke moderater is eerst online als er een privacy-schending gebeurt? Hoe lang gaat iemands naam online staan? Is de rode driehoek trager dan een PB naar een moderator en welke moderator moet ik aanspreken op welk moment van de dag en welke dag? Misschien kan je een nachtdienst of een dienst van wacht inrichten net als huisartsen dat doen. Ben je tevreden daarmee? Ik heb in elk geval Maarten moeten aanspreken en ik vond dat niet leuk want ik wil die mens niet ambeteren met zorgen op dit forum.

Ik noteer alvast dat je beter weet wie de beste moderator is naar wie je een PB kan sturen dan op de rode driehoek te duwen. Wie dat allemaal weet krijgt nooit geen problemen hier.
Kijk, eerder verweet u mij dat ik online was en niet meteen ingreep. Nu beweert u dat u niet kan weten wie u een PB moest sturen. Dat vind ik nogal vreemd. U had dus mij een PB kunnen sturen, dan had ik dit meteen gezien en had ik u extra uitleg kunnen vragen.

Verder zijn er tal van manieren om de moderatie te contacteren die u allemaal kan vinden. Onderaan het forum kan u klikken op 'mail ons' en op 'bekijk forumleiding'. Op de portaalsite staan eveneens mailadressen. U kan ook kijken in S&M welke moderator nog recent online was.

Citaat:
Maarten deed wat juist was. De gemeenschappelijke moderatie niet.
Ik had hetzelfde gedaan als u mij persoonlijk had gecontacteerd en idem voor de andere mods. De moderatie en Maarten denken hier namelijk hetzelfde over.
Citaat:
En mijn bericht was wel duidelijk. De poster ervan kan zich intussen verheugen en ligt zichzelf waarschijnlijk een breuk te lachen. Intussen kreeg ik boodschappen van Tronca dat ik een permban riskeer.
Uw bericht was ons niet duidelijk, er werd nergens een link gelegd tussen uzelf en persoonsgegevens. Wij hadden uiteraard u zelf kunnen contacteren om te vragen wat u bedoelde. Maar ik heb ervoor geopteerd om eerst bij de andere mods ten rade te gaan. Ik veronderstelde dat als het om uw privé-gegevens ging, u dan wel snel contact zou opnemen om dit te verduidelijken. Dat heeft u gedaan en het probleem is opgelost. Ik zie niet in waarom er daar een drama van gemaakt moet worden.

En ik heb niet gedreigd met een ban. Ik heb u gewaarschuwd dat als u nogmaals probeert privé-gegevens van de moderatie publiek te maken, ik dit niet enkel enorm hypocriet zou vinden, maar het eveneens bezie als een poging tot beschading van het forum en haar moderatie, wat een permanente ban betekent. Als u onze regels respecteert hoeft u echter niets te vrezen.
tronca is offline  
Oud 1 oktober 2008, 14:04   #176
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Waarom wordt er eigenlijk niet gereageerd op bericht 136. Dit wekt eigenlijk weer de indruk van partijdigheid. Het is zo van 'sommige posters interesseren me, sommigen niet'. Sommige personen zeiden me pb's te hebben gestuurd naar de mods betreffende deze zaak, maar zover ik weet heeft niemand daar een bevredigend antwoord op gekregen. De klachten van andere personen op dit forum in die bewuste thread zijn selectief gewist. De_laatste_Belg is de enige die dit in het openbaar heeft aangeklaagd, en ook zijn bericht hier in S&M wordt genegeerd...
Daar wordt niet meer op geantwoord omdat daar al uitvoerig op geantwoord is, in K&K en S&M. De_laatste_Belg heeft daar wel antwoord op gekregen en wel van mij. Ondertussen hebben we dit ook als moderatie intern besproken zoals ik in dat antwoord reeds aangaf. Aangezien er daar in meerdere threads over geklaagd wordt, door veelal dezelfde mensen, ga ik daar niet overal op antwoorden. Een moderator maakt zich niet schuldig aan spam.
tronca is offline  
Oud 1 oktober 2008, 14:05   #177
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Ik had hetzelfde gedaan als u mij persoonlijk had gecontacteerd en idem voor de andere mods. De moderatie en Maarten denken hier namelijk hetzelfde over.
Ik heb een PB gestuurd naar Maarten. Tot op heden nog geen antwoord gehad. **shrugz**
Oud 1 oktober 2008, 14:08   #178
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Ik heb u geen verwijten gestuurd. Ik heb een uitspraak gedaan over de moderatie die u blijkbaar op zichzelf projecteerde. Daar kan ik niets aan doen, aangezien ze niet over u ging.
Kijk, eerder verweet u mij dat ik online was en niet meteen ingreep. Nu beweert u dat u niet kan weten wie u een PB moest sturen. Dat vind ik nogal vreemd. U had dus mij een PB kunnen sturen, dan had ik dit meteen gezien en had ik u extra uitleg kunnen vragen.

Verder zijn er tal van manieren om de moderatie te contacteren die u allemaal kan vinden. Onderaan het forum kan u klikken op 'mail ons' en op 'bekijk forumleiding'. Op de portaalsite staan eveneens mailadressen. U kan ook kijken in S&M welke moderator nog recent online was.

Uw bericht was ons niet duidelijk, er werd nergens een link gelegd tussen uzelf en persoonsgegevens. Wij hadden uiteraard u zelf kunnen contacteren om te vragen wat u bedoelde. Maar ik heb ervoor geopteerd om eerst bij de andere mods ten rade te gaan. Ik veronderstelde dat als het om uw privé-gegevens ging, u dan wel snel contact zou opnemen om dit te verduidelijken. Dat heeft u gedaan en het probleem is opgelost. Ik zie niet in waarom er daar een drama van gemaakt moet worden.

En ik heb niet gedreigd met een ban. Ik heb u gewaarschuwd dat als u nogmaals probeert privé-gegevens van de moderatie publiek te maken, ik dit niet enkel enorm hypocriet zou vinden, maar het eveneens bezie als een poging tot beschading van het forum en haar moderatie, wat een permanente ban betekent. Als u onze regels respecteert hoeft u echter niets te vrezen.
maar 'De Waal' die krijgt geen permban, ondanks het posten van persoonlijke gegevens ?

Laatst gewijzigd door Anna List : 1 oktober 2008 om 14:09.
Anna List is offline  
Oud 1 oktober 2008, 14:12   #179
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
De_laatste_Belg heeft daar wel antwoord op gekregen en wel van mij.
Ja ik heb jouw antwoord in het topic "jazeker is terug ......" als een antwoord genomen. Het was omfloerst. En je moest tussen de lijnen lezen. Maar voor mij was het voldoende en zelfs juist van toon.

Die zaak is, wat mij althans betreft, vergeten en vergaan.

Maar Tronca. In zoverre ik Jazekers zaak begrijp. Namelijk het posten van privé data. Ik hoop van harte dat wanneer mij dat ooit overkomt, dat je het zekere voor het onzekere neemt en de vermeende privé data onmiddelijk verwijderd. Ik hoop dat je pas daarna vragen stelt. En mij eventueel een eeuwige ban geeft voor het misleiden van de moderatie.

Ik hoop dat je dat puint inziet. Ik vind het een belangrijk punt.
Oud 1 oktober 2008, 14:12   #180
tronca
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Imho:

Imho, of course.
Privacyschendingen zijn voor ons uit den boze en worden door ons gewist. Meestal worden ze ook bestraft. Soms geeft echter iemand zelf zijn of haar gegevens ergens prijs en komen ze later klagen als dit ergens op het forum gepost wordt. Mensen zijn nu eenmaal niet altijd rechtlijnig.

In zo'n geval zou het niet echt correct zijn iemand te bannen. Daarom dat we iets inschikkelijker zijn. Bij opzettelijke privacyschending volgen er 5 strafpunten als ik het goed heb. Bij onduidelijkheid houden we het soms op enkel knippen. Jammer genoeg zijn privacyschendingen hier geen uitzondering. Wij krijgen daar wel vaker klachten over. Daders en slachtoffers lopen daarbij nogal eens door elkaar.
tronca is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be