![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() kort van geheugen blijkbaar ook, in deze topic jammer dat de berichten allemaal verwijderd zijn door de moderatie
http://forum.politics.be/showthread.php?t=110967&page=3 http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=63 Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door De Waal : 1 oktober 2008 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het spijt me De Waal, maar dit vind ik walgelijke grappen. Eerst doet u misselijke dingen met de afbeelding van iemands gestorven huisdier, dán plaatst u naam en woonplaats van dezelfde forummer op deze site. Doodzonde nummer 1, welke ideologie u ook aanhangt. Het bevreemdt me dat u hier nog vrij kunt posten. |
|
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste wat ik er van hoor.
Imho: "misselijke dingen met de afbeelding van iemands gestorven huisdier": smakeloos, verachtelijk, gemeen, zielig, maar vermoedelijk niet in strijd met het forumreglement. "dán plaatst u naam en woonplaats van dezelfde forummer op deze site": reden tot permanente verbanning. Imho, of course.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 oktober 2008 om 12:48. |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat er enkel dat privacymisdrijf werd gepleegd.
![]() Een grote 4. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 oktober 2008 om 13:13. |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() tuttutut, wij waren met van die kleine cijferkes bezig !
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo even om up to date te geraken, w�*t heeft De Waal precies gedaan?
#173 |
Banneling
|
![]() Ik heb "in den tijd" serieus wat petsen van de moderatie gekregen toen ik iemand (die nu trouwens geband is) zijn facebook-pagina hier postte. Terwijl facebook PUBLIEK DOMEIN is.
Als onze Waal hier rustig naam en adres van een forummer kan te grabbel gooien zonder gevolgen stel ik me toch vragen... |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#175 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder zijn er tal van manieren om de moderatie te contacteren die u allemaal kan vinden. Onderaan het forum kan u klikken op 'mail ons' en op 'bekijk forumleiding'. Op de portaalsite staan eveneens mailadressen. U kan ook kijken in S&M welke moderator nog recent online was. Citaat:
Citaat:
En ik heb niet gedreigd met een ban. Ik heb u gewaarschuwd dat als u nogmaals probeert privé-gegevens van de moderatie publiek te maken, ik dit niet enkel enorm hypocriet zou vinden, maar het eveneens bezie als een poging tot beschading van het forum en haar moderatie, wat een permanente ban betekent. Als u onze regels respecteert hoeft u echter niets te vrezen. |
||||
![]() |
![]() |
#176 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 1 oktober 2008 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die zaak is, wat mij althans betreft, vergeten en vergaan. Maar Tronca. In zoverre ik Jazekers zaak begrijp. Namelijk het posten van privé data. Ik hoop van harte dat wanneer mij dat ooit overkomt, dat je het zekere voor het onzekere neemt en de vermeende privé data onmiddelijk verwijderd. Ik hoop dat je pas daarna vragen stelt. En mij eventueel een eeuwige ban geeft voor het misleiden van de moderatie. Ik hoop dat je dat puint inziet. Ik vind het een belangrijk punt.
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In zo'n geval zou het niet echt correct zijn iemand te bannen. Daarom dat we iets inschikkelijker zijn. Bij opzettelijke privacyschending volgen er 5 strafpunten als ik het goed heb. Bij onduidelijkheid houden we het soms op enkel knippen. Jammer genoeg zijn privacyschendingen hier geen uitzondering. Wij krijgen daar wel vaker klachten over. Daders en slachtoffers lopen daarbij nogal eens door elkaar. |
|
![]() |