![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is het recht op vrije meningsuiting, maar ook dat kent zijn beperkingen. En maar goed ook. Soms zijn er mensen die dingen zeggen die echt niet door de beugel kunnen.
Soms lees je hier uitspraken die ronduit racistisch van aard zijn. Een andere keer gaat het weer om laster en eerroof. De wet heeft niet voor niets beperkingen opgelegd die de grenzen aan vrije meningsuiting duidelijk maken. Het is niet meer dan normaal dat ze ook op een forum nageleefd worden, vind ik dan. Het is ook mogelijk om op een waardige manier te discussieren, als dat niet kan zonder afbreuk te doen aan de waardigheid van je medemens, dan ben je geen verrijking voor het forum mijns inziens, integendeel. Je jaagt de wel waardige posters de bomen in en uiteindelijk weg, iets wat hier al vele malen gedemonstreerd is in het verleden. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 10:49. |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de islam is een religieus/politiek systeem (politiek omdat ze de neiging hebben hun eigen wetten (sharia) boven de wereldlijke wetten te plaatsen) islamisme is dus geen ras, het is een keuze. kritiek hierop is dus kritiek op een politiek systeem (te vergelijken met kritiek op kapitalisme of kritiek op communisme) en dus noodzakelijk voor het behoud van de democratie. Laatst gewijzigd door Anna List : 15 september 2008 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of heb je 't over een andere post dan degene waarop je reageerde? Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Maar Moslims kiekens noemen ... dat vind ik zeker ongepast. Ik denk dat ook dat juridisch beperkt is, terecht. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moslims kiekens noemen, daar vind ik nu niets slechts aan. alle moslims terroristen noemen, dat is weer iets anders.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Dat wijst erop hoe moeilijk het is om zoiets in één regel te gieten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Mag dit wat u betreft?:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() ![]() Dat is niet bepaalt een fraai of genuanceerd stukje proza, in die mate zelfs dat het grappig is. :-/ Ik zou dat soort "communicatie" alvast niet toejuichen. ![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik zeg dat jij toch maar een groentje bent, en jij vindt dat een belediging, moet ik dan gestraft worden?
|
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Hier werd 56 jaar geleden een proces over gevoerd dat werd gewonnen door de auteur. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is die degoutante obsessie met de islam er dan echt zo ingedrild dat moslims blijkbaar de meest belangrijke mensen op aarde geworden zijn voor linksen?
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-op voorwaarde dat je een beetje zelfrespect en verstand hebt, die scheldwoorden je kouwe kleren niet raken ... laat ze dus zonder meer toe ! 1 regel ? : vrije meningsuiting (voor persoonlijke aanvallen, met naam en toenaam is er bestaande wetgeving op laster en eerroof). |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik niet beter wist, dan zou ik denken dat het van Sinistra kwam
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
En het probleem is dat als je hier lang zit je een kring van mensen opbouwt die je naam wel kennen en die hem mits wat pech (en relatieleed) maar al te graag bezoedelen. ![]() Ik vind zelfrespect en verstand nu ook niet echt mooie argumenten om te gebruiken. Zelfrespect hebben betekent voor mij net het tegendeel van zomaar aanvaarden wat anderen over je schrijven. Verstand hebben, dat hangt een beetje af van hoe je dat begrip hebt ingevuld. Maar ik weet uit ervaring dat het geen goed idee is om iemand die begint te schelden zomaar door te laten doen. Als er geen moderatie optreedt en een goedkeurende (of zwijgende) meerderheid is, weet je niet waar zoiets eindigt. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 13:28. |
|
![]() |