![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Die dan ook nog eens in de handen bijten van wie hen voedert, tegen zijn benen zeikken, en hem uitlachen als men hem mishandelt , of vermoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk heb nog nooit last gehad met Marokkanen, ondanks dat ik toch in een stad woon waar een redelijk aantal Marokkanen/Turken enz... aanwezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ultra-rechts noemen. Neem eens een kijkje zou ik zeggen. Je wordt werkelijk ziek van bepaalde onderwerpen. Gelukkig zijn er ook enkele topics bij om je 'ziek' te lachen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet wel wat stormfront is. Maar had toch een graag een linkje gezien, over het lachen met hongersnood. Het "bron?" regeltje moet voor iedereen tellen he!? Geen linkje = GELOGEN!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Kom nu gast dat gelooft geen kat die dagelijks met moslims in contact komt. Maak jezelf niet belachelijk door zulke dingen te schrijven. Als straathoekwerkers al ziek worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met sommige "autochtone" landgenoten zou ik toch ook niet graag naar de oorlog gaan zulle. stel u voor dat ze beseffen dat ik niet zo rechts ben als zij.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Pas maar op andere landgenoten willen je met plezier stenigen als ze merken dat je mohammed niet in je hart draagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat u mij niet gelooft is uw zaak natuurlijk, maar heus niet iedereen heeft negatieve ervaringen met moslims hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Regeltje moet voor iedereen? Wel, dan mag Circle mij alvast enkele bronnen toesturen ![]() Ik zal u enkele linkjes bezorgen, ookal is het maar om u de mond te snoeren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat impliceert namelijk dat als men niet bevriend is met Marokkanen/Turken/moslims men feitelijk dus niet door hen geaccepteerd en/of met rust gelaten wordt, en dat er dus wel degelijk een probleem met dat volk is, en dat u dat zelf dus ook heel goed weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar heb ik nog geen last van gehad. wel van mensen die mij graag zouden gestenigd hebben gewoon omdat ik praatte met een allochtoon.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De 19-e gesneuvelde Nederlandse soldaat had een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder... wat een beschamende en achterlijke uitspraak van u.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/MNL1.jpg - eventjes vergroten en naar het midden van de pagina scrollen en heel goed lezen wat er daar allemaal geschreven staat. Lees ook hier even wat reacties van Marokkanen: http://www.geenstijl.nl/archives/images/MNL2.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat als je enkele Marokkaanse vrienden hebt, dat je dan ook sneller binnen die bepaalde groep mensen zal worden opgenomen. Ik zeg niet dat het niet hebben van 'moslimvrienden' garant' staat voor problemen, want dat ik kortzichtig en incorrect. Voordat ik bevriend was met enkele Marokkanen/Turken had ik er ook geen last van ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() U wilt semantische spelletjes gaan spelen?
Vooropgesteld dat u daadwerkelijk een aantal Marokkanen kent, mag u dat, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Helemaal geen spelletje. Maar als u op basis van een paar tientallen internet gebruikers besluit dat 'een groot aantal' Marokkanen ergens zus of zo over denkt, vraag ik me af wat dat is 'een groot aantal' Marokkanen.
Dat mag dus. Bedankt. Ik mag dan overigens hetzelfde zeggen over Turken. Nogmaals bedankt. |
![]() |
![]() |