Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2009, 23:20   #161
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Zo is de zoveelste keer aangetoond dat immigratie enkel dient om armoezaaiers te laten profiteren van onze welvaartsstaat.
Die dan ook nog eens in de handen bijten van wie hen voedert, tegen zijn benen zeikken, en hem uitlachen als men hem mishandelt , of vermoord.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 23:22   #162
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Nederlanders van allochtone afkomst zijn ook Nederlanders hé, dus ook landgenoten.
Ga daar mee naar de oorlog, met zo een " landgenoten " ! Met zulke " landgenoten " heb je geen vijand meer nodig !
Oud 8 april 2009, 23:23   #163
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Nederlanders van allochtone afkomst zijn ook Nederlanders hé, dus ook landgenoten.
Ga daar mee naar de oorlog, met zo een " landgenoten " ! Met zulke " landgenoten " heb je geen vijand meer nodig !
Oud 9 april 2009, 01:51   #164
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Weiße Rose's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Weer dezelfde komedie: allochtonen die hier enkel zijn om van ons land te profiteren en verder willen leven en denken als allochtoon, met oa hun achterlijke islambullshit als basis: dat zijn geen Nederlanders of Belgen of whatever! Het is niet omdat je op een fles water een wijnetiket kleeft dat je dan wijn hebt. Opkuisen, dat gevaarlijk boerenbedrog!
Vooroordelen en veralgemeningen....
Weiße Rose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 01:56   #165
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En wie heeft er al last gehad van die "stormfronters"? Maar van ingevoerd gespuis, daar kan meer over verteld worden, nietwaar?
En hier staat dus niet: alle vreemdelingen zijn gespuis, mocht je het niet willen snappen. Marokkaanse jongeren hebben overal waar ze rondlopen, hier en in de omringende landen, een zeer negatieve bijklank. Of ga je dat ontkennen? Of kun je dat verklaren?
Stormfronters hebben ook een zeer (terechte) negatieve bijklank... .
Ik persoonlijk heb nog nooit last gehad met Marokkanen, ondanks dat ik toch in een stad woon waar een redelijk aantal Marokkanen/Turken enz... aanwezig zijn.
Oud 9 april 2009, 02:08   #166
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
linkje aub.

of gewoon rechts-bashen, zonder feiten? uit de duim gezogen?
dus een linkje zou wenselijk zijn.
Stormfront is niet rechts hoor. Je mag het gerust extreem tot zelfs
ultra-rechts noemen.

Neem eens een kijkje zou ik zeggen. Je wordt werkelijk ziek van bepaalde onderwerpen. Gelukkig zijn er ook enkele topics bij om je 'ziek' te lachen.
Oud 9 april 2009, 07:17   #167
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Stormfront is niet rechts hoor. Je mag het gerust extreem tot zelfs
ultra-rechts noemen.

Neem eens een kijkje zou ik zeggen. Je wordt werkelijk ziek van bepaalde onderwerpen. Gelukkig zijn er ook enkele topics bij om je 'ziek' te lachen.

Ik weet wel wat stormfront is.
Maar had toch een graag een linkje gezien, over het lachen met hongersnood.

Het "bron?" regeltje moet voor iedereen tellen he!?
Geen linkje = GELOGEN!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 07:17   #168
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Stormfronters hebben ook een zeer (terechte) negatieve bijklank... .
Ik persoonlijk heb nog nooit last gehad met Marokkanen, ondanks dat ik toch in een stad woon waar een redelijk aantal Marokkanen/Turken enz... aanwezig zijn.
Kom nu gast dat gelooft geen kat die dagelijks met moslims in contact komt. Maak jezelf niet belachelijk door zulke dingen te schrijven. Als straathoekwerkers al ziek worden.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 07:19   #169
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
met sommige "autochtone" landgenoten zou ik toch ook niet graag naar de oorlog gaan zulle. stel u voor dat ze beseffen dat ik niet zo rechts ben als zij.....
Oud 9 april 2009, 07:24   #170
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
met sommige "autochtone" landgenoten zou ik toch ook niet graag naar de oorlog gaan zulle. stel u voor dat ze beseffen dat ik niet zo rechts ben als zij.....
Pas maar op andere landgenoten willen je met plezier stenigen als ze merken dat je mohammed niet in je hart draagt.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 07:55   #171
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Kom nu gast dat gelooft geen kat die dagelijks met moslims in contact komt. Maak jezelf niet belachelijk door zulke dingen te schrijven. Als straathoekwerkers al ziek worden.
Ik zeg het je, ik persoonlijk heb nog nooit last gehad met Marokkanen, Turken, enz... . Ik merk wel dat wnr je enkele vrienden hebt die van Marokkaanse, Turkse origine zijn, je sneller geaccepteerd of met rust gelaten wordt door andere Marokkanen/Turken.

Dat u mij niet gelooft is uw zaak natuurlijk, maar heus niet iedereen heeft negatieve ervaringen met moslims hoor .
Oud 9 april 2009, 07:58   #172
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Ik weet wel wat stormfront is.
Maar had toch een graag een linkje gezien, over het lachen met hongersnood.

Het "bron?" regeltje moet voor iedereen tellen he!?
Geen linkje = GELOGEN!
Dat over die hongersnood weet is niet, maar er wordt idd veel gelachen met het leed van andere, vooral arme mensen, simpelweg omdat ze een ander huidskleurtje hebben of een ander geloof belijden..., achterlijk gewoon.

Regeltje moet voor iedereen? Wel, dan mag Circle mij alvast enkele bronnen toesturen .

Ik zal u enkele linkjes bezorgen, ookal is het maar om u de mond te snoeren .
Oud 9 april 2009, 08:03   #173
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zeg het je, ik persoonlijk heb nog nooit last gehad met Marokkanen, Turken, enz... . Ik merk wel dat wnr je enkele vrienden hebt die van Marokkaanse, Turkse origine zijn, je sneller geaccepteerd of met rust gelaten wordt door andere Marokkanen/Turken.

Dat u mij niet gelooft is uw zaak natuurlijk, maar heus niet iedereen heeft negatieve ervaringen met moslims hoor .
Het in dikke letters weergegeven deel van uw woorden zegt meer dan genoeg.

Dat impliceert namelijk dat als men niet bevriend is met Marokkanen/Turken/moslims men feitelijk dus niet door hen geaccepteerd en/of met rust gelaten wordt, en dat er dus wel degelijk een probleem met dat volk is, en dat u dat zelf dus ook heel goed weet.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 08:06   #174
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Pas maar op andere landgenoten willen je met plezier stenigen als ze merken dat je mohammed niet in je hart draagt.
daar heb ik nog geen last van gehad. wel van mensen die mij graag zouden gestenigd hebben gewoon omdat ik praatte met een allochtoon.
Oud 9 april 2009, 08:24   #175
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht

De 19-e gesneuvelde Nederlandse soldaat had een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder...

wat een beschamende en achterlijke uitspraak van u....
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 08:36   #176
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
De 19-e gesneuvelde Nederlandse soldaat had een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder...
... en werd prompt door een groot aantal Marokkanen uitgekotst:

http://www.geenstijl.nl/archives/images/MNL1.jpg - eventjes vergroten en naar het midden van de pagina scrollen en heel goed lezen wat er daar allemaal geschreven staat.

Lees ook hier even wat reacties van Marokkanen: http://www.geenstijl.nl/archives/images/MNL2.html
Oud 9 april 2009, 08:40   #177
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
... en werd prompt door een groot aantal Marokkanen uitgekotst:

http://www.geenstijl.nl/archives/images/MNL1.jpg - eventjes vergroten en naar het midden van de pagina scrollen en heel goed lezen wat er daar allemaal geschreven staat.

Lees ook hier even wat reacties van Marokkanen: http://www.geenstijl.nl/archives/images/MNL2.html
'Een groot aantal Marokkanen' wat is dat? Ik ken bijvoorbeeld geen enkele Marokkaan die de Saoudische koninklijke familie niet uitkotst. Mag ik dan ook schrijven dat die door een groot aantal Marokkanen worden uitgekotst?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2009, 08:41   #178
Weiße Rose
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het in dikke letters weergegeven deel van uw woorden zegt meer dan genoeg.

Dat impliceert namelijk dat als men niet bevriend is met Marokkanen/Turken/moslims men feitelijk dus niet door hen geaccepteerd en/of met rust gelaten wordt, en dat er dus wel degelijk een probleem met dat volk is, en dat u dat zelf dus ook heel goed weet.
Ik denk dat u mijn tekst verkeerd interpreteerd.
Ik zeg enkel dat als je enkele Marokkaanse vrienden hebt, dat je dan ook sneller binnen die bepaalde groep mensen zal worden opgenomen. Ik zeg niet dat het niet hebben van 'moslimvrienden' garant' staat voor problemen, want dat ik kortzichtig en incorrect.

Voordat ik bevriend was met enkele Marokkanen/Turken had ik er ook geen last van .
Oud 9 april 2009, 08:53   #179
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
'Een groot aantal Marokkanen' wat is dat?
U wilt semantische spelletjes gaan spelen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik ken bijvoorbeeld geen enkele Marokkaan die de Saoudische koninklijke familie niet uitkotst. Mag ik dan ook schrijven dat die door een groot aantal Marokkanen worden uitgekotst?
Vooropgesteld dat u daadwerkelijk een aantal Marokkanen kent, mag u dat, ja.
Oud 9 april 2009, 08:59   #180
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
U wilt semantische spelletjes gaan spelen?
Helemaal geen spelletje. Maar als u op basis van een paar tientallen internet gebruikers besluit dat 'een groot aantal' Marokkanen ergens zus of zo over denkt, vraag ik me af wat dat is 'een groot aantal' Marokkanen.

Citaat:
Vooropgesteld dat u daadwerkelijk een aantal Marokkanen kent, mag u dat, ja.
Dat mag dus. Bedankt. Ik mag dan overigens hetzelfde zeggen over Turken. Nogmaals bedankt.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be