![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Om teurg met dezelfde miserie te zitten als met de Brusselaars en Walen? Nee merci!
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() De problemen zijn er omdat de situatie niet duidelijk is: BHV, Voeren, faciliteiten enz zijn allemaal lapmiddelen die steeds opnieuw door politici gerecupereerd worden. Indien er duidelijke grenzen zijn en indien ieder voor zichzelf moet zorgen zullen die verdwijnen.
Ik ben er van overtuigd dat Vlamingen en Walen positief zouden samenwerken als er niet altijd een welles-nietes spelletje werd gespeeld door de politiekers. Ik ben twee keer gescheiden en weet over wat ik spreek. ![]()
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 16 september 2008 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vraag is wie er hier iets kent over politiek...
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() De vraag is natuurlijk ook hoe deze tot stand zijn gekomen. Pariteit kan je nauwelijks democratisch noemen en kan men dus beter afschaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik eigenlijk ook niet. Heb nog nooit in een democratisch land geleefd.
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder Vlaams-nationalisten zou er nooit federalisme zijn geweest, dus geen alarmbellen of pariteiten. Federalisme wat hét hoofdthema van de Volksunie en de bedoeling daarvan was niet België beter te laten werken, integendeel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat Nederland daarvoor staat te trappelen.
Laatst gewijzigd door Garry : 16 september 2008 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er wijnig Vlamingen zullen te vinden zijn voor een dergelijke oversteek maar zonder Nederland zullen we nog veel meer onder de voet gelopen worden door het Franstalige front. We hebben nu al geen moer te vertellen binnen europa. Geef mijn Europese portie maar aan de kat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensjes, mensjes toch, we hebben het hier zo goed. We leven als in Utopia. Realiseer jullie dat eens! Wees eens gelukkig!
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, het dak lekt. Maar waarom zou ik het laten repareren? We leven immers toch in Utopia?
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En eens te meer heeft Hans I een nogal beperkt historisch inzicht. De komst van het federalisme louter op rekening schrijven van de Vlaams-nationalisten, is natuurlijk onzin. Tegerlijkertijd was federalisme het grote hoofdthema van de wallinganten geworden. In die bestuursvorm zagen zij een garantie tegen een mogelijke minorisering in de staat België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe heeft Renaat geen enkele grond voor zijn stelling kunnen aangeven. Alleen een paniekerig herhalen van dezelfde mantra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |