![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() Absoluut. Al die technologische vooruitgang van de laatste decennia heeft het lichaam respectievelijk de leefstandaard wel goed gedaan maar de ziel kwam tekort. En met en door de ziel dan ook de menselijke waarden. Moesten volwassen een kerkhof, van alle plaatsen, zo onder handen nemen het zou al erg genoeg zijn maar kinderen? Zoiets is niet langer normaal te noemen.
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is enkel de manier waarop e ![]()
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nope, ik heb het eerst herlezen; iemand anders nam wel eerst de naam van een immigrantennationaliteit in zijn mond (ik zou het niet durven), maar jijzelf was degene die er op slag op inging. Lees anders nog eens wat ik schreef... niks andere nationaliteiten of religieuzen vernoemd hoor! ikkeniegekhémakker!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik pikte daar idd op in (dus ik droeg het niet aan) met de woorden dat een zevenjarige een zevenjarige is ! en al wie zegt dat dat niet zo is moet zich eens goed bezinnen over het feit of ie wel onbevangen tegenover vreemdelingen staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() Ja want nóg meer multiculturele gedachtenterreur en -politie is precies wat we nodig hebben.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als u de invloed van de opvoeding door o.a. de ouders totaal wil minimalizeren, waarom ze dan nog scholing geven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 september 2008 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mss moet één of andere katholieke pastoor of koorleider die kindjes maar eens 'onder zijn hoede' nemen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook een perfect goede verantwoorde opvoeding kan zaken als niet in 100% van de gevallen voorkomen, dat is wat ik zeg, niet meer, niet minder. en blijken die ouders nalatige ouders te zijn die hun kinders de straat opsturen om ervan af te zijn, ja dan zullen die verantwoordelijk gesteld worden (omdat in dat geval hun eigen verzekering zich tegen hen zal keren) ... maar de kans is wat mij betreft groter dat het gewoon zorgzame ouders zijn, met ne kleine die een stommiteit heeft uitgehaald feit dat één van de ouders met zijn eigen kind naar de politie stapte om aangifte te doen toen die thuis had opgebiecht ('papa, dat van t kerkhof, daar was ik ook...') sterkt mij in mijn vermoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat het er ooit van komt in dit pamperlandje.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoeft "mijn vermoeden" niet te ontkrachten: de twee anderen hadden er blijkbaar geen behoefte aan om hun ouders van hun misgedrag in te lichten... misschien vonden die ouders het wel heel grappig?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enige verschil is dat ik voor mijn vermoeden een aanwijzing vond in de pers ... voor jou vermoedens vind ik daar vooralsnog niks van Laatst gewijzigd door Anna List : 15 september 2008 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() lamenielachenhé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U vroeg vroeger, ik zeg lees de geschiedenisboeken.. Ik heb geen online krantenartikels hiervan ofzo hoor, wat denk je nu? Ik snap jouw redenering niet goed. Vroeger werd er vermoord, verkracht, gestolen, gefraudeerd, ...en al wat lelijk is. (lees geschiedenisboeken) en u, gaat nu beweren dat vandalisme niet gebeurde door 7-8 jarige. Weet dat men vroeger geen adolescentie had, en dat men op 14 jaar of vroeger moest gaan werken, dus op 7 jaar haalden zij hun kattekwaad uit, en ja, er zullen ook wel dergelijke gevallen zijn geweest. Ik vermoed dat u te positief beeld heeft van 'de goeie ouwen tijd'.
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#180 |
Banneling
|