![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() De beëindiging van de Bezetting wordt een echt juridisch kluwen.
Lappersfort is door een nieuwe groep bezet. Justitie wil de onkosten van de uitdrijving tergughalen bij de bezetters van acht jaar geleden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Justitie laat zich dan wederom zien als de slaaf van Suez. We moeten dat allemaal niet te ver meer zoeken.
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() 09:10 Het Lappersfortbos in Brugge is volledig ontruimd. De politie heeft 30 mensen opgepakt en het parket van Brugge moet straks beslissen wie vervolgd zal worden voor slagen en verwondingen.
Donderdag raakten vier agenten gewond tijdens de ontruiming van het bos. Na het ontruimen volgde meteen het omhakken van de bomen. Ook de boomhutten en de zelfgemaakte woningen van de bezetters sneuvelden daarbij. Milieu-activisten waren van plan om nog een keer te betogen tegen de verdwijning van een deel van het bos, maar die betoging is verboden door de politie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() U hebt waarschijnlijk geen eigendom is het niet?
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Dat werd tijd..dat hippie uitschot dat het bos heeft vervuild met afval van door dopgeld betaalde producten kan nu werk gaan zoeken..
Of nee een andere opvangplaats gaan eisen of straffe van een dwangsom.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die bezetters hebben tenminste idealen en principes; waar ze ook nog voor opkomen. Alle respect voor hen en hun strijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De sixties are over..bomenknuffelaars.. Terroristen hebben ook idealen en principes..geen sikkepit respect voor... Trouwens 9/10 kans dat die hipppies geen benul hebben van de natuurwaarde, zou me niet verwonderen gezien de tonnen afval die ze achtergelaten hebben, maar is het gewoon een Links rondje multinationals bashes... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 maart 2010 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet jij er nu al terroristen bij sleuren? Anders geen argumenten? Ik ben er gerust in dat deze jongeren de waarde van het bos kennen. http://forum.politics.be/showthread....94#post4402494 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard steun ik dit
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() Het principe van (grond)eigendomsrecht wordt niet door iedereen ondersteund.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 5 maart 2010 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals Churchill zei: "als je jong bent en niet links heb je geen hart, als je oud bent en nog altijd links, geen brein". Artisjok is ofwel héél jong, ofwel ...
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() Verder laten ze bergen rotzooi achter en hebben ze het hele bos volgescheten.
Dan toch liever een mooi proper kantoorcomplex en enkele honderden jobs. Pfff....hippies.
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() ofwel vergiste Churchill zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Daar gaan we weer met de karaktermoord op Artisjok. Weliswaar zonder iets te zeggen over de inhoud van haar posts, maar dat is voor (blijkbaar) zelfverklaarde 'rechtsen' niet nodig. Hou toch eens op met dat kinderachtig gedrag.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 5 maart 2010 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() En uw schijt komt in zee terecht. Moet ik mij daar comfortabel bij voelen als ik wil gaan zwemmen?
![]() |
#178 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De mussen,bosduiven,eekhoorntjes en honderden andere dieren die al jaren uit hun Lappersfortse habitat verdreven zijn door permanente kampeerders met hopen plastic rommel zijn u dankbaar.... Een opleiding tot bosbeheerder of brandweerman is betaald en geeft je de mogelijkheid om duizenden hectaren bos te vrijwaren van verwoesting.. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Artisjok in de "bloemetjes" zetten ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |