![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementslid
|
![]() Dat Frotis ten onder aan het gaan was, is gewoon het gevolg van grootheidswaanzin van Lippens.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 1 oktober 2008 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hans I, daarbij snel bijgetreden door Kim, beweert dat de KBC "flamingantisch" is. Welnu, ik zou wel eens willen weten waar dit dan concreet tot uiting komt. Waarin onderscheidt de KBC zich dan in haar beurs-, beleggings-, investeringspolitiek... waardoor kan geconcludeerd worden dat de bank als dusdanig "flamingantisch" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, daar zit het probleem niet, wel bij jullie bewering (Hans alsook u) dat de bank "flamingantisch" is. Ik zou dan wel eens concrete bewijzen willen zien die de bank als dusdanig betreffen. En zijn er dan "belgicistische banken"? Ook daar vraag ik u om bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let ook op het woordgebruik in het artikel: "verdenkt". Er zijn dus geen bewijzen. Wel staat verder te lezen - wat ik al eerder stelde - dat een klein beleggingskantoor haar klanten aangemaand heeft voorzichtig om te gaan met Fortis-aandelen. Dit is wel aangetoond en ook toegegeven door het bedrijfje zelf. Wat daar nu strafbaar of lakend aan is, ontgaat me volkomen: ieder beleggingskantoor heeft immers de plicht haar klanten correct te informeren en te wijzen op mogelijke gevaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Maakt een vlag aan een kantoor dan dat "de" bank "flamingantisch" is? Moeten we volgens u nu ook Dexia bij de KBC in het hoekje zetten, ook al beschuldigd van "flamingantisme"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de problemen met de Amerikaanse banken die ook een weerslag hebben op de Belgische banken, is er weldegelijk een bijkomend element dat strikt gebonden is aan het management, nl. de overname van ABN-Amro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft er nochtans serieus wat mee te maken. Laten we zeggen dat Lippens een belangrijke factor is...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 2 oktober 2008 om 04:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lippens, da's toch een 'graaf', niet?
Hopelijk is hij nu ook zijn eigen graf beginnen graven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we weten toch waarom hij die titel toen gekregen heeft? Of niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens ooit nog in Knokke op het domein van de graaf gewerkt, toen ik als 'bosarbeider' bomen mocht snoeien en weiden omheinen. Het was destijds al een onuitstaanbare dikkop, die Lippens. In de frigobox ermee!!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 oktober 2008 om 06:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen enkele bank heeft er baat bij dat Fortis of Dexia zou leeglopen. Wanneer daardoor Fortis en/of Dexia bankroet wordt, zal dit een ongelooflijk sneeuwbaleffect hebben op de andere Belgische banken. Waardoor ze uiteindelijk hun eigen positie in gevaar brengen. De 100 miljoen euro die Dexia (zoals ze zelf beweren) nu aan spaargelden kwijt zijn bewijst dat 'de' massa hun spaargeld niet 'en masse' verhuist naar een andere bank.
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet goed genoeg wat ik ermee bedoel, u moet de discussie niet enkel projecteren op het uithangen van die vlag.
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Qua denken volg ik de lijn van system, niet die van Hans. Daarmee bedoel ik dus dat KBC van oorsprong Vlaams is (en ja, dat laat zich best nog wel zien vandaag de dag wanneer ze een zwart geklauwde leeuw buitenhangen, geen enkele andere bank hangt die buiten) maar verder gaat dat ook niet. Ze kunnen dat ook niet want dan jaag je klanten weg... Maar ja, dat past uiteraard niet in uw kadertje van vooroordelen e.d., dat heb ik al meermaals ondervonden op dit forum. Ik vraag me af waarom ik nog moeite doe om u dat uit te leggen, u wil het toch niet zien.
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Precies daarom is hem aanduiden met 'Baronneke Lippens' de man zo exact typeren. Ik ken geen betere manier van 'Lippens schelden'.
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nee werkelijk zwartgeklauwde ? ben je zeker ? ![]() ![]() toch blijf ik erbij dat zoiets wel iets zegt over individuele kantoordirecteurs, maar niet over de multinational waarvoor ze gerant zijn ... Laatst gewijzigd door Anna List : 2 oktober 2008 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je spreekt jezelf tegen, meiske ! Trouwens, heb je eigenlijk wel een bron van wat je hier allemaal vertelt over KBC en Dexia ?
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor ik op dit forum kwam, maakte ook ik geen enkel onderscheid tussen beiden. Trouwens nu maak ik er bewust nog steeds geen onderscheid in, omdat ik weet dat de meerderheid van de Vlamingen er ook géén onderscheid in maakt. ![]() ![]() ![]()
![]() |