![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stel ik toch ook wel vast. Ik ken eigenlijk geen enkele hetero man die warm loopt van die wandelende skeletten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's den tip he man
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn kledingstijl staat haaks op wat de modetrends zijn (ik maak er een must van om daar niet aan mee te doen
![]() Ik heb een echte persoonlijke stijl die qua basics hetzelfde blijft, maar toch telkens subtiel wijzigt. ![]() Ik ben qua kleding meer klassiek en verfijnd, maar let erop dat ik niet te "oubollig" overkom. De laatste tijd draag ik graag een jeans (donkerblauw, niet afgewassen qua kleur) met een zwart rolkraagtruitje, halssnoer en jasje. Dat wisselt zich dan weer verder af met een gewone zwarte broek, wit hemdje met trui, topje (niet kleurgebonden), en andere kleine accesoires. Mijn handtassen zijn qua lijn dezelfde (ik heb een voorkeur voor een zeker merk en ik blijf daar ook bij, ook al is het niet goedkoop).
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 oktober 2008 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et voila... we zijn vertrokken...
![]()
![]() |
#167 |
|
![]() Ik hou niet zo van vertrekken.
Ook niet van "subtiele" persoonlijke verwijzingen. Gelukkig kom je hierboven zo mooi bevestigen dat het subtiele persoonlijke verwijzingen waren... En geloof me Kim, er zijn ook mensen gaan klagen voor het omgekeerde, het omgekeerde van wat er gebeurt volgens jou that is, wouden ze aan de kaak stellen. Ik ben meer mee met die visie, dat begrijp je zeker wel. En ik vertrek niet zo graag voor een pagina'slange over heel het forum uitgesmeerde discussie. Als jij op die manier graag één of ander persoonlijke vete wil uitvechten wens ik je veel plezier. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 oktober 2008 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet weer he
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Neen hoor, maar als ik vegen uit de pan krijg en er hier vanalles geinsinueerd komt, zouden die wel eens als een boomerang terug in je gezicht kunnen slaan.
![]() Gelukkig krijg ik die nooit want 't is niet persoonlijk. *geeuw* |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iemand iets interessants ON topic?
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik spreek over forummers, dan bedoel ik dat ook letterlijk: meervoud, niet aan één iemand gericht.
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brillen van Prada zijn leuk!
![]() EN stijlvol! ![]()
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zonnebrillen bedoel je? Of de monturen voor gewone brillen?
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb een montuur voor een gewone bril. Ze zien er leuk uit, zijn niet onwaarschijnlijk duur en zitten enorm comfortabel. Meer heeft een brildragende mens niet nodig!
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's waar. Ik loop denk ik al vijftien jaar met dezelfde rond. Past nog altijd, glazen nog altijd even goed. Het merk is al niet goed meer zichtbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Neem dat aub niet persoonlijk, maar dat is één van de merken waaraan ik een hekel heb. Ik vind dat zo 'would be'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dus post eens even wat ik je vroeg of stop ermee.
Citaat:
"would be" in welke zin? Zo vaak zie je die brillen niet hoor. Ik vind de brillen van Gucci met hun "nepdiamantjes" aan de zijkant veel meer "would be".
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brilmonturen van om en bij de 600 euro zijn geen uitzondering (en dan heb je enkel maar een montuur! Glazen en weet ik veel wat nog allemaal moet je er dan nog eens apart bijrekenen!)
![]() |