![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Asnar was er wel vlug bij om de Basken de schuld te geven he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Amerika was het al erg: de armen vechten de oorlogen van rijken uit. Die gasten vinden moeilijk een job en gaan bij het Amerikaanse leger. Ze zien dat ook meer als een job of een manier om aan geld te geraken. Of het echte patriotten zijn, betwijfel ik. En De Crem gaat nu ook hier mannen de baan op sturen om soldaten te ronselen. Afijn het spel is heel eenvoudig: De Crem moet van de regering en de regering moet van de Amerikanen ![]() (deelnemen in Afganistan bedoel ik) Denk aan de toepsraak van Obama in Berlijn. Het gaat dus nog erger worden voor ons ![]() Anderzijds: een klein landje als België heeft geen leger nodig. Kost onnoemelijk veel geld. Ik zou dat langzaam afbouwen zoals dat met andere staatsinstellingen bezig is. Jammer voor de mensen die er nu een job hebben. Maar ja, de post-mannen (postbodes) moeten ook weg tegen 2011. En daarna komen de spoorwegen aan de beurt. Allemaal dankzij Europa. (dankzij.....tstststs) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik hier lees is de grootste onzin die men kan uitkramen.
België heeft reeds vele aanslagen gekend en nog meer verijdeld. En of België nu in Afhganistan zit of Libanon of Congo met zijn leger maakt daarvoor niets uit. Vele vergeten dat deze die met de aanslagen mensen zijn die daar zelf NOOIT hebben gewoond of die daar zijn gaan lopen omdat het er geen goed leven was. Het Westen en vooral Europa heeft steeds af te rekenen gehad met aanvallen vanuit de Moslimwereld. Er is dus helemaal niets nieuw onder de zon met deze dreiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
@ svennies : zielige vent zijt ge , ge zou beter gewoon uwe bek houden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dachten ze wel: 'hé, die Vlamingen, dat was toch dat volk van "Nooit meer oorlog!", laten we hen aanmoedigen! Misschien...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onafhankelijk Vlaanderen zal over lidmaatschap een referendum moeten organiseren. Ik ben het met jee eens dat de oorlog in Afghanistan een legitieme oorlog is, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die oorlog op een bijzonder stuntelige wijze werd en wordt gevoerd. Waarom was 'capturing Osama Bin Laden, dead or alive' plots niet langer prioritair? En wat stelt u voor dat we met "Nooit Meer Oorlog" doen? Overschilderen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onafhankelijk Vlaanderen moet zèlf een nieuwe, puur defensieve alliantie smeden, maar enkel met landen die niet uit zijn op kolonies, protectoraten, invloedssferen, overzeese gebiedsdelen, militaire basissen in alle uithoeken van de planeet, ... Zwitserland, Oost-Timor en Suriname lijken mij leuke bondgenoten. En wie weet wil Finland ook meedoen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 november 2008 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iederéén zoals u zou reageren, kunnen we net zo goed het forum opdoeken, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad: investeren in veiligheid is een voorbeeld van verloren geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke aanslag is een aanslag teveel.
Ik hoop dus echt dat dit een smaakloze grap is, want ik ben nu toch ongerust door geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() Als die wansmakeliijke grap (want ik denk dat het dat is) de maatschappelijk discussie over 't zenden van F16's heeft opengebroken, dan komt 't er toch iets goeds uit.
De F16's zijn net zo'n dreiging van de zelfde soort, en ik wou uit de grond van mijn hart dat 't ook maar een wansmakelijke DeCrem grap was. Helaas.
![]() |
#173 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oef, eindelijk de 9 pagina's gelezen.
Mij doet het spontaan denken aan die moordcomplotten van een tijdje geleden op de kopstukken van het VB, om zo een averrechts effect bij de burger te verkrijgen. Nu ja, wat het ook is, het komt héél amateuristisch over, je hoort niet wat ze vertellen en er is een 8 X 8 liedje opgeplakt. Tjah, geen idee...
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank aan de onnozelaars die dat soort volkje hier nog steeds laten binnenstromen in naam van de "mensenrechten"... Met dank aan de onnozelaars die diegenen die hier het vreemd gespuis uithangen zo goed als ongestoord hun gangetje laten gaan en blijven verder kweken... Leve de multicul. En zelfs mocht dit een "misplaatste grap" zijn, we moeten ons geen illusies maken (sommigen maken er zich al genoeg) ... "het" kan toch elk ogenblik gebeuren, zoals ze in andere landen al hebben mogen meemaken! Laatst gewijzigd door andev : 25 november 2008 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België staat al genoeg bekend als een uitvalbasis waar "ze" rustiger dan elders hun zaakjes kunnen voorbereiden... Keihard antwoorden op die zaken, en niet alleen in ons prutslandje maar in gans West-Europa: het gespuis en de gevaarlijke elementen onder de allochtonen (met inbegrip van de zogenaamde "belgen", "nederlanders" enz) manu militari onze landen uitzetten nadat de nodige vaststellingen zijn gedaan om te vermijden dat ze er de week erop weer staan als "sukkelaars zonder papieren". De rest van de allochtonen zullen daar nog het meest van profiteren! We kunnen ook voortdoen zoals we bezig zijn. Onze kinderen en kleinkinderen zullen ons dankbaar zijn later. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is in elk geval een feit, aan zo'n chantage moet je altijd nee zeggen. En die grapjassen die deze DVD gemaakt hebben verdienen gewoon in de bak te zitten 10M belgjes zo bang maken, verdient 5 minuten straftijd per belg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 1-0 voor de nieuwe Belgen !
Slim gespeeld,de dvd'ke naar de geile Tvzenders sturen en niet naar de minister van buitenlandse zaken bv. Het had nooit moeten gezien worden,niemand had er van moeten weten. De Vlamingen hebben het al gezien,de Walen wrs al ook en binnenkort komt dat op Cnn.Nu gaan er (on)(terecht) Belgen schrik krijgen : Mission complete.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef ze geen vis maar leer ze zelf vissen. Maar eerst moeten de haaien uit het water en de achterlijke dictators uitgeschakeld... Daarom mogen wij ook ons steentje bijdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() pfff, 3 snotapen met bb-guns. Ongeloofelijk, en uiteraard ook klote voor hun ouders die gaan mogen opdraaien voor de kosten als ze gepakt worden.
|
![]() |
![]() |