![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hotch ; beledig je gewoon iedere vrouw die een andere mening heeft dan die van jou?
Kun je de elimentaire beleefdheid aan de dag leggen daar argumenten voor te gebruiken? Of heb je meestal succes met een grote bek en zwijgen de dames dan braaf? Ik niet hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Het gebeurt wel meer dat jongeren zich afzetten tegen hun milieu. Alledaags bijna.Dat gaat wel over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet je wel eerst bepalen wat 'eigen milieu'is en in hoeverre afzetten een gevolg is van leeftijd of verontrustend signaal.
Wat nu in wijken te zien is door een gedeelte van jongeren heeft niets met afzetten te maken, wel met deviant en ontoelaatbaar gedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() integratie begint op de scholen en de rode zijn daar niet goed bezig wel met het assimileren naar de islam niet met integratie dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feit dat jij twee totaal verschillende quotes tot één geheel samenvoegt teneinde je "gelijk" te kunnen manipuleren is ook niet echt iets om fier op te zijn.
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus jouw mening is dat het gerecht verkeerd was toen ze de dikke man van het vroeger Blok heeft veroordeeld. De beelden waarop Vlaamse militanten schieten in Franstalige randgemeenten zijn dus fake en met hologrammen gemaakt? Ik ben heel beleefd tegenover u. Ik vroeg uw wat u definitie was van goed, kwaad, en hoe u de relatie tussen beiden zat. Filosofie is dus niet aan u besteed. Blijkbaar bevestigt u dan toch enkele stereotypes over vrouwen. U hoeft helemaal niet braaf te zwijgen. Moest ik een vrouw zijn in deze tijd ik zou me heel kwaad maken maar dan niet op mensen zoals Hot Schizo Disco Cop. Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 30 november 2008 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op wie dan wel? Ik ben op niemand kwaad, waarom zou ik?
Goed en kwaad is een vraag voor uw en mijn geweten; dus mogelijk schiet u met mijn antwoord niets op; is dat filosofisch genoeg voor u? Benieuwd wat jou beroep is wanneer beledigen voor jou stuk van de zaak is. Ik bof; ik mag vooral aardig zijn tegen mensen. gelukkig is mijn vriendenkring breed genoeg dat u voor mij geen stereotype over mannen bevestigt! Ik bof alweer; u maakt mijn zondag weer goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Precedent van de moderatie. Nog 1 keer en dan vraag ik banpunten, dit kan niet dat u persoonlijk wordt. terwijl er duidelijk een precedent is gemaakt door de mod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat zogenaamde "precedent" van jou verschaft jou het recht om de reactie van een vierde forummer die het is opgevallen maar meteen als een "persoonlijke aanval" te bestempelen zodat je kan dreigen met banpunten? Wauw! ![]() Zou je zo goed willen zijn mij even door te linken naar die euh... "goedkeuring" van de moderatie?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 november 2008 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Waar brave moslims zitten;eender welk land,is er ALTIJD heibel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow, we mogen ons gedacht zeggen; hoera voor Hotsch!Ik weet het niet; mannen met een grote bek vind ik persoonlijk lachwekkend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |