![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() [quote=djimi;3865294]
Citaat:
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Djimi, Stagegeast zullen we beter vergeten zeker? Met "Belgium, ain't fun no more" waren ze hun tijd toch wel heel ver vooruit
![]() ('t was een van mijn eerste singletjes....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat blootvoets en poedelnaakt, ook in deze tijd van het jaar? ![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verkeerd gepost, Sorry
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 17 december 2008 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, inmiddels wonen er al heelder gezinnen sinds jaren hier op onze dorpel. Nu nog optreden daar tegen is ook niet meer redelijk. Dus, dat ze hier wonen OK, maar ze moeten wel wat minder rap op hun tenen getrapt zijn vind ik. En als ze het dan toch zo moeilijk hebben met zich hier aan ons en onze gewoonten en onze vorm van humor aan te passen, dan moeten ze hun conclusies trekken, dan passen ze niet binnen ONZE samenleving en in dat geval staat het hun vrij van op te krassen. Ik zou zeggen, "Aanpassen of opkrassen". Als ik als Belg in Nederland ga wonnen ga ik daar ook niet van mijn gat maken als er daar een Hollands plaatje gespeeld wordt wat schampend over de Belg handelt, of voor de ontelbare Belgenmoppen. Hier boeleke, in dat apenland hier, zijn ze zo ZOT gelijk als moeder Snepkes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dat niet zo zijn, dan zou ik voor één keer toch wel het woord 'cultuurbarbaar' durven gebruiken. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=ERLICH;3865392]
Citaat:
![]() Ik vermoed dat u eerder bent voor het RAC-genre? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, er is goede en slechte humor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nergens gezegt dat de 'strangers' verboden moet worden. Ik heb enkel gezegt dat ik dit een voorbeeld vind van slecht humor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De wonderen zijn de wereld niet uit, hé. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof je dat niet weet!!!
Iedereen, ik herhaal "iedereen" weet héél goed dat niet alle Marokkanen of alle Chinezen gangsters zijn. Marokkanen hebben dit of dat gedaan... en hup daar zijn ze weer met hun "iedereen over dezelfde kam scheren"! bij gebrek aan een zinnig antwoord! Afgezaaaaaagd tot op het bot! Zoek en geef liever een verklaring waarom sommige bevolkingsgroepen veel meer dan anderen de gevangenissen vullen, aan het ocmw staan enz En dit dan niet oplossen met "wegens racisme" enz maar liever eens uitleggen waarom sommige groepen die het even moeilijk hebben niet voortdurend negatief in het nieuws komen en anderen wel en waarom wij hier in ons klein landje altijd maar meer en meer lieden moeten opvangen waar niets mee aan te vangen valt, en dit uit de vier windstreken! Toch niet vanwege de "mensenrechten" zeker, of omdat ze allemaal voor hun leven zijn moeten vluchten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo goed waren de Strangers ook weer niet. Niettemin waren ze een deel van de Vlaamse volksaard, een deel dat door links verboden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dokters en patienten terug naar school te sturen om Nederlands te leren. En dat leken die zelf controlerend doktertje wil spelen, gestraft worden zoals voorzien in de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |