![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Max, waarom negeerde u onderstaande vraag?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het nog steeds jammer dat het Vlaams Blok indertijd de uitspraak van het Hof Van Beroep heeft aanvaard en hierbij Vlaams Blok tot Vlaams Belang heeft omgevormd. Ik zou juist in de confrontatie zijn gegaan als politieke partij tegen de rechterlijke macht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() Uiteraard komt de nieuwe grondwet er komen eens een nieuw bewind geïnstalleerd wordt. We moeten die oude krokodillen nu ook niet nog meer macht geven hé.
![]() Nu moeten nationalisten zich organiseren tegen de bestaande machthebbers van zowel de rechterlijke als de uitvoerende macht. En niet openlijk een krokodil als Londers gaan verheerlijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Belang van de natie" is een vaag concept. Bijgevolg niet hanteerbaar in de rechtspraak. Er zijn regels. En die moeten gevolgd worden. Voor het overige hou ik niet van ideologieën en daarop geïnspireerde staten die rechters een speelbal maken van een heersende klasse. U schijnbaar wel. Dat vertelt slechts meer over u, niets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() U bent dus voor een soort fascistische dictatuur ofzo?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Het motief van onze ontslagnemende premier zal wel aan het licht komen in de parlementaire onderzoekscommissie.
Deze zal veel duidelijkheid verschaffen en ik ben ook blij dat ze er komt. Is het voor persoonlijk voordeel of is het om de belangen van de werknemers en spaarders van Fortis te verdedigen ? Voor mij maakt dit heel veel uit. Voor het tweede mag de scheiding der machten inderdaad doorbroken worden, voor het eerste uiteraard niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
- bijvoorbeeld een misdadiger een te lichte straf geven - bijvoorbeeld een arrest waarbij etische decadentie gesteund wordt - bijvoorbeeld een arrest waarbij men illegalen moet regulariseren - bijvoorbeeld een arrest die ingaat tegen de wil van de katholieke Kerk, dus tegen de wil van God dan moet de uitvoerende macht deze uitspraak kunnen vernietigen en eventueel de rechter vervangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 20 december 2008 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
LOL. En hoe gaat gij dan om met bekende en door de kerk erkende dwalingen ? Zoals daar bijvoorbeeld is: Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gebruikt het woord van God gewoon als een schuilnaam voor zijn eigen willetje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister
|
![]() 't Moet eenvoudig zijn om zijn geslacht te bepalen, ne engel zal hij dus wel niet zijn.
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze Max moet een bijzonder onervaren jongeman zijn. Ik kan dat begrijpen, ik ben ook ooit zo geweest. Ik zou hem aanraden wat minder sporen op het internet achter te laten want binnen 20 jaar zal hij verlegen zitten met wat hij hier allemaal neerschreef, maar het zal nog altijd online staan.
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Sommigen hier lopen 150 jaar achter. U daarentegen sleept de hoofdprijs mee met een achterstand van minstens 600 jaar.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 december 2008 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Middeleeuwen waren zulke mooie tijden. Heksenverbrandinkje hier, oorlogje daar, pestuitbraak om de twee jaar. Daar moeten we op drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Leider natuurlijk, de belachelijke frustré die zichzelf voor een Verlichte neemt maar eigenlijk een psychoot is.
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |