![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dé oplossing is eigenlijk: verplichtte castratie bij recidivisten...
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk is dergelijke uitwas, deze site, enkel te wijten aan een laks gerecht en een strafuitvoering die met rechtvaardigheid absoluut niets meer te maken heeft. Uiteindelijk voelt het deel van de bevolking, dat wel nog wat normen en waarden volgt, zich zo machteloos en institutionair onrechtvaardig behandeld dat ze andere kanalen aanboren om hun "rechten" te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel, er zijn 10 flesjes met water, 5 ervan zijn vergiftigd, je moet er 6 uitdrinken. Welk nut heeft het dan om van 2 flesjes te weten dat er gif in zit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begrijp je punt Artisjok.
Maar IETS doen is beter dan NIETS doen. Die site zal in het begin niet perfect functioneren he, maar al gaande weg leren ze hoe en wa en zal het er wel op vooruitgaan. We moeten ergens beginnen he, het gerecht doe het allesinds niet. Die sanctioneren pedo's voor tien jaar en daarna zit ge met een Dutroux affaire.
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Is het niet eerder 10 flesjes waarvan drie giftig? dan heb je nog steeds 1/8 wat echter wel al een stuk minder is dan 3/10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag staat er een pedo, revicidist van het ergste soort met naam en toenaam op GeenStijl.
![]() |
#168 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor degenen die het niet begrijpen. Het is zeker dat er pedofielen zijn in onze maatschappij, het is niet omdat je van enkele weet dat die pedofiel zijn dat je alle pedofielen kan mijden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
geen kwestie van niet begrepen maar haar "verhoudingen" klopten niet, er zijn (mag ik hopen ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 17 april 2009 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De stelling is, je kan niet alle pedofielen mijden, ongeacht of je al dan niet van enkele onder hen weet of hij/zij pedofiel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Probeer je eens in te beelden hoe jij je tov de dader zou voelen indien uw dochter het slachtoffer zou zijn. (ik maak hem alvast "met plezier" en volle overtuiging af indien het bij mij zou gebeuren....) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() Gisteren was de initiatiefnemer Holken te gast op 'Ter Zake' (Canvas) om zijn gebruiken uit de doeken te doen. Hieruit bleek ook dat deze man zelf in zijn jeugd seksueel misbruikt is geweest. Uiteraard zeer pijnlijk voor die man en ik leef met hem mee. Maar met zijn blinde woedesite moet hij maar onmiddellijk stoppen !!! Het is duidelijk dat deze man, hoewel hij het ten stelligste ontkent, handelt uit wraakgevoelens en onverwerkte trauma's vanwege het misbruik. Ik denk dat hij er beter gebaat bij is (en ook de ganse samenleving) hulp te zoeken bij een paar goede therapeuten dan door te gaan met zijn waanzinnige heksenvervolging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is geen vervolging he... Dit is een preventie!
Ik vind dat ik het recht heb om te weten wie al dan niet pedofiel is... Maar dan moet men uiteraard wel zeker zijn dat het om een pedofiel gaat. Zo kan je de leerkrachten, babysits etc natrekken van je kind "staan ze niet op de lijst?"
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 april 2009 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaat ge sperma aftappen of een schaamhaar uittrekken van iemand en dat op een slachtoffer inplanten? ![]() Neen ik zei heel duidelijk, men moet uiteraard wel zeker dat het effectief over een pedofiel gaat. Wat daar preventief aan is snapt U misschien niet? Nou, stel U voor je dochter gaat leren zwemmen, wil je die zwemleraar niet kunnen natrekken op zo'n site? Stel ze gaat naar een school, wil je die leerkrachten niet een beetje kunnen natrekken? Ik zou toch gebruik maken van zo'n site om mijn dochter haar veiligheid iets meer te vrijwaren. En zeg me niet dat het niet altijd zal baten, weet ik ook wel. Maar IETS is beter dan niets.
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor mijn parten:
Mensen dat al veroordeeld zijn geweest en terug op vrije voeten leven Verdachten moeten niet aan bod komen. Want bij een verdachte is er geen zekerheid. In BE ben je onschuldig tot uw schuld bewezen is en ik hoop dat zoiets voor die site ook geldt.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 april 2009 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
welke criteria hanteert hij om te bepalen wie er op zijn site komt? geen controle hoe voorkom je misbruiken allerhande? koppel in echtscheiding en moeder overtuigt hem dat echtgenoot ... nul controle een 18jarige die met zijn lief van 15 flikflooit kan in het slechtste, na klacht ouders, ook een veroordeling oplopen. staat die op hetzelfde niveau als dutroux? hoe voorkom je dat hij onschuldigen of nog niet veroordeelden op z'n site terechtkomen? zo'n site levert niets op niets voor dader, niets voor diens familie, niets voor slachtoffer die mens heeft gewoon professionele hulp nodig en tegelijk rechter, wetgever en beul spelen is niet de juiste weg |
|
![]() |
![]() |