![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://encyclopediadramatica.com/Lizzie_Velasquez Lizzie is niet eens lelijk. Gewoon mager. En ik heb sterke twijfels dat Lizzie sterke zelfmoord neigingen heeft, behalve die kleine aanvallen die we allemaal wel eens hebben. Kan 't nu ALSTUBLIEFT STOPPEN ? Dit verwijzen naar die foto en de persoon ? Danke.
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij dat ze het zo goed stelt (ik zal dat er maar bij zeggen, want anders denken mensen dat ik het spijtig vind dat ze nog geen zelfmoord heeft gepleegd ![]() "gewoon mager" zou ik haar niet noemen. gewone magere mensen worden meestal niet zo continu aangestaard (of toch niet op die manier) of krijgen geen tonnen negatieve opmerkingen te verwerken ![]()
![]() |
![]() |
#168 |
Staatssecretaris
|
![]() sommige dingen zijn niet te veranderen, net zoals 1+1 altijd 2 zal zijn en nooit 3, hoe hard ge ook uw best doet.
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil je nu niet onmiddellijk aanvallen op je wetenschappelijke gronden, maar ...
Citaat:
ik zie echt niet in waarom je in enkele gevallen je niet kan spreken van net een erg doorgedreven rationeel denken iets in de zin van de balans op te maken na een tijdje geleefd te hebben en uiteindelijk tot de slotconclusie komen dat je er maar beter uitstapt neem nu gewoon euthanasie... in principe is dat niet meer of minder dan zelfmoord alleen daar schijnen we ( de meeste toch ) dat wel ergens te aanvaarden omdat we voor onszelf voldoende gegrond vinden als we ons in de plaats van de persoon stellen Laatst gewijzigd door praha : 13 maart 2009 om 02:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ach, laten we eerlijk zijn. Wat vindt je dan zelf van da meiske op die foto (uiterlijk dan)? Als ge nu zegt dat ge die schoon vindt dan staat ge hier mooi te liegen. Das net hetzelfde als zeggen dat Emiel Goelen geen scheve mond heeft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
komt relatief vaak voor, maar de wetenschap besteedt er zeer weinig aandacht aan.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als men dus spreekt over suicidale neigingen dan heeft men het dus louter over die groep die spelen met een zelfmoordgedachte uit wanhoop ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie het eerder als een verfijning, een manier om in 1 woord iets beter te omschrijven.
Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het zeer bedenkelijk dat men ten eerste foto's plaatst van mensen waarvan men vindt dat ze 'lelijk' zijn. Maar van mensen met een ziekte die een invloed heeft op hun uiterlijk, tjeeminee zeg... dat dit niet van goede smaak getuigt is een boom van een understatement. Ik hoop dat de postster van de foto op dit forum nooit op deze manier te kijk wordt gezet, niet over haar uiterlijk, en zéker niet ivm een ziekte die haar uiterlijk zou veranderen, negatief weg van de norm. ![]() Laatst gewijzigd door Frutella : 13 maart 2009 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Banneling
|
![]() Even terugkijken.
![]() Citaat:
Bij sommige werkt zoiets, bij anderen helemaal niet. Nog anderen gebruiken het misschien voor of laat tegen je. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom ben je er zo zeker van dat ze 'tonnen' opmerkingen krijgt (van niet-kleuters bedoel ik)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh. jij bent diegene die afkomt met kunstmatige indelingen gebaseerd op oordelen over mensen.
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg het maar gewoon. ik kan niet uit aan je chaotische manier van discussiëren.
Citaat:
![]() wees blij met al die cadeautjes. Citaat:
![]() ![]()
![]() |