Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2005, 15:23   #161
Bristow
Burger

Bristow's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Sorry voor de kleurkjes ...

Daar zijn geen excuses voor...

Citaat:
Indien U één der 'nog levende' kapers zijn, zou u zich nog ergens in uw hoedanigheid met correcte naam en toenaam laten zien?
En waarom niet? Ze hebben per definitie niets gedaan. Ik zou ze elke dag op de Arabische 'De Laatse Show' verwachten.
Citaat:
Vereenzelvig AUB niet 'alle kwaad van de wereld' met dit 9-11 gebeuren.
En wanneer heb ik dat gedaan?

Als ik zeg (bijvoorbeeld) dat 19 Arabische terroristen de aanslagen hebben gepleegd, dan bedoel ik daarmee dat 19 Arabische terroristen de aanslagen hebben gepleegd. Niet meer en niet minder.
En als morgen blijkt dat de aanslagen eigenlijk gepleegd werden door 19 Noren, dan ga ik de rest van de Noren daar ook niet voor verantwoordelijk stellen. Duidelijk genoeg?
Bristow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:30   #162
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bristow
Zelfs in de Arabische wereld gelooft geen enkel media van niveau nog in het fabeltje van de levende kapers of van de onschuld van OBL.
Met deze uitspraak bewijst u meteen dat je de Arabische media niet volgt en waarschijlijk nooit hebt gevolgd.
Een uitspraak van acteur:regisseur Sean Penn na z'n rondreis in het MO:
"It is strange you know, in de US 90% of the people believes that OBL dit it, in the MO, 90% of the people think you crazy if you believe that."
De meeste moslims die ik ken bevestigen wat Sean Penn hier beweerd.
En of Al Jazeera nu gelijk heeft of CNN, daar gaat het hier eventjes niet om.
Het bewijst alleen maar hoe groot de macht van de media is als het gaat om een bevolking iets te doen geloven.
Tot slot. Zij die beweren dat de "bekentenis" van bin Laden genoeg is om z'n schuld te bewijzen, wat doen ze dan met de ONTKENNING van bin Laden op Al Jazeera? Als jullie een "bekentenis" mogen gebruiken om jullie gram te halen, mag ik dan ook de ontkenningen gebruiken?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 10 februari 2005 om 15:34.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:31   #163
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En, mensen toch, er zijn heel de tijd waarschuwingen over terreuraanslagen. Voor 9/11 en na 9/11.
[font=Arial]Originele ...[/font]
[font=Arial][size=2]
Citaat:
[/size][/font]
[font=Arial]Three weeks ago there was another warning that a terrorist strike might be imminent… On September 10, Newsweek has learned, a group of top Pentagon officials suddenly cancelled travel plans for the next morning, apparently because of security concerns.[/font]
[font=Arial]
[/font]
[font=Arial]D�*t gaat echter verder dan dreiging, bedankt voor uw feedback:[/font]

[font=Arial]
Citaat:
[font=Arial]In oktober 2001 maakte CNN kort melding van een verijdelde bomaanslag in het Mexicaanse parlement. Ze beloofden terug te komen met meer nieuws over verdere ontwikkelingen, maar van dit verhaal is er nooit in Amerika nog een beeld op TV verschenen. In Mexico echter bleek dit voorval voorpaginanieuws te zijn voor alle dagbladen. Ook de officiële website van het ministerie van justitie maakte een uitvoerig verslag. 2 verdachten werden op heterdaad betrapt, in hun bezit een machinegeweer, negen handgranaten en krachtige C4 plastic explosieven. Binnen een aantal dagen verdween dit schokkend verhaal volledig uit de Mexicaanse pers, de terorristen werden vrijgelaten en het land uitgezet! De twee op heterdaad betrapten waren Salvador Gerson Sunke en Sar ben Zui. En hun etnische achtergrond? Gerson Sunke was een Mexicaanse Jood en Zui was een kolonel bij de Israëlische special forces. Het verhaal in El Diario de Mexico onthulde dat de twee in het bezit waren van valse Pakistaanse identiteitspapieren. Lijkt dit verdacht veel op een nieuwe actie om de Arabieren, dit maal Pakistan, in een conflict te verwikkelen? Waarschijnlijk was het doel er voor te zorgen dat het olierijke Mexico betrokken raakte in de “War on Terror” of beter gezegd de “War on Israel’s enemies”. Mexico is geen miltaire grootmacht, maar het psychologische trauma na een Arabische aanval op Mexico zou waarschijnlijk ongelimiteerde steun opgeleverd hebben aan de VS, waaronder goedkope olie om de bescherming te compenseren, zeker tot de mogelijkheden behoort. Goedkope olie uit Mexico zou een mogelijk aanleveringsprobleem vanuit de Arabische wereld kunnen compenseren.[/font]
[/font]
Oud 10 februari 2005, 15:32   #164
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Met deze uitspraak bewijst u meteen dat je de Arabische media niet volgt en waarschijlijk nooit hebt gevolgd.
Een uitspraak van acteur:regisseur Sean Penn na z'n rondreis in het MO:
"It is strange you know, in de US 90% of the people believes that OBL dit it, in the MO, 90% of the people think you crazy if you believe that."
De meeste moslims die ik ken bevestigen wat Sean Penn hier beweerd.
Het bewijst alleen maar hoe groot de macht van de media is als het gaat om een bevolking iets te doen geloven.
En door een rondreis te maken van hoeveel dagen kan Sean penn zeggen dat 90% van de mensen daar deze mening hebben?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:34   #165
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En waarom niet? Ze hebben per definitie niets gedaan. Ik zou ze elke dag op de Arabische 'De Laatse Show' verwachten.
'De Laatste Show' zou direct voorpagina nieuws worden want nog voor je de deur binnenstapt zal uw hart niet meer tikkeren.
Oud 10 februari 2005, 15:34   #166
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ande whatise youre pointe?

Wel dat ondanks al die maatregelen het nog steeds mogelijk is om een vliegtuig te kapen,

2 of 3 wacko's op nen vlieger is genoeg.

Ik wil maar effe zeggen dat het veel simpeler is om 3 vliegtuigen tegelijk te kapen en ze in een building te laten ploffen ,

Dan een heel team experts genoeg te hersenspoelen om heel dat zaakje van de grond af in scene te zetten.

En dan die experts kalm te houden zodat ze hunnen mond houden of ze liquideren. en dit op een manier dat het niet opvalt.

Geef me de verkeersdodenstatistieken eens onder militairen en norad medewerkers, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:36   #167
Tegendradigaard

Standaard

en met hoeveel lokale Janssens en Peetersen zou zo een Sean Penn eigenlijk spreken ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:51   #168
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat complex is, Exodus, is de realiteit van de moderne wereld.
Het idee dat een groep complotteurs (waar dus Clinton ook al bijhoort) alles in de handen hebben zonder dat om het even wie daar iets aan kan doen, dat is precies zoeken naar eenvoudige antwoorden. Zoals men vroeger de uitleg voor natuurfenomenen bij de goden ging zoeken.

De 9/11 complottheorieën veronderstellen dat FAA, NORAD, CIA, FBI, NY & NJ Port Authority, American Airlines, United Airlines, meerdere universiteiten, NYPD, NYFD, FEMA, en waarschijnlijk nog andere instanties bij de samenzwering betrokken waren. En nu zit ook de volledige pers in het complot. Alle ernstige kranten en weekbladen uit deze wereld.

Geloof me, Exodus, niet iedereen die bij elk van die instanties of bedrijven werkt is een volidioot die niet begrijpt wat er gaande is. Zoiets kan gewoon niet, niet op zo'n schaal.

Zoveel medeplichtingen, dat is toch geen inside job meer.

Exact, kijk het kost al kweet niet wat moeite en een berg lijken om de betrokenheid van een prins uit een sexschandaal te halen, daarvoor hebben ze een kleine 30 mensen om zeep geholpen, en dan is er nog genoeg uitgelekt waaruit blijkt dat er stront aan de knikker is, het is niet te bewijzen maar

iedereen die zowat gelezen heeft over dat specifiek onderwerp, weet gewoon dat er meer is dan alleen dat wat men wil laten uitschijnen,...

Met de zaak kenedy wil ik ook nog geloven dat er meer was, en dat het een job van de CIA was, Lee Harvey Oswald die een nieuwe recordtijd neerzet voor het doorladen en richten van een grendelgeweer, met akelige precisie, iedereen die iets van wapens kent weet dat na 2 a 3 kort na elkaar afgevuurde schoten het risico bestaat dat uw loop minieme afwijkingen gaat vertonen, waardoor over dergelijke grote afstand schieten heel , heel moeilijk wordt. ( zelf met extreem goeie geweren zal je een lange afstandsschutter minutenlang zien pauseren tussen elk schot, alleen al voor de concentratie terug te vinden en om het wapen de tijd te geven te koelen. ) trouwens ook een berg lijken in het spoor van hé, ... LHO die zelf vermoord wordt, Marilyn Monroe, kenedy zelf wat later zijn broer, nog een broer, enz... maffiafiguren, ...

Maar wees eerlijk zeg zo iets op touw zetten de belangrijkste gebouwen in de states opblazen met duizenden doden tot gevolg, wie zou aan zo'n complot meewerken, en dan nog zijn bek kunnen houden, en bovendien, met hoeveel zou je wel niet moeten zijn, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 15:54   #169
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
[font=Arial][font=Arial][font=Arial]In oktober 2001 maakte CNN kort melding van een verijdelde bomaanslag in het Mexicaanse parlement. Ze beloofden terug te komen met meer nieuws over verdere ontwikkelingen, maar van dit verhaal is er nooit in Amerika nog een beeld op TV verschenen. In Mexico echter bleek dit voorval voorpaginanieuws te zijn voor alle dagbladen. Ook de officiële website van het ministerie van justitie maakte een uitvoerig verslag. 2 verdachten werden op heterdaad betrapt, in hun bezit een machinegeweer, negen handgranaten en krachtige C4 plastic explosieven. Binnen een aantal dagen verdween dit schokkend verhaal volledig uit de Mexicaanse pers, de terorristen werden vrijgelaten en het land uitgezet! De twee op heterdaad betrapten waren Salvador Gerson Sunke en Sar ben Zui. En hun etnische achtergrond? Gerson Sunke was een Mexicaanse Jood en Zui was een kolonel bij de Israëlische special forces. Het verhaal in El Diario de Mexico onthulde dat de twee in het bezit waren van valse Pakistaanse identiteitspapieren. Lijkt dit verdacht veel op een nieuwe actie om de Arabieren, dit maal Pakistan, in een conflict te verwikkelen? Waarschijnlijk was het doel er voor te zorgen dat het olierijke Mexico betrokken raakte in de “War on Terror” of beter gezegd de “War on Israel’s enemies”. Mexico is geen miltaire grootmacht, maar het psychologische trauma na een Arabische aanval op Mexico zou waarschijnlijk ongelimiteerde steun opgeleverd hebben aan de VS, waaronder goedkope olie om de bescherming te compenseren, zeker tot de mogelijkheden behoort. Goedkope olie uit Mexico zou een mogelijk aanleveringsprobleem vanuit de Arabische wereld kunnen compenseren.[/font][/font][/font]
Heb je daar een primaire bron voor? Een ernstige bron?
(Al Jazeera bijvoorbeeld plaatst dit bericht in de categorie 'conspiracy theories', citeert een indymedia site, waar dan weer geen bron staat.)

Ik heb zo de indruk dat jij er van uitgaat dat al het kwaad in de wereld maar één oorzaak heeft.

En toch raar hoe klungelachtig die oppermachtige samenzweerders steeds weer zijn. Een kruising van God en Janssen en Janssens zo te zien.

En nu stop ik er mee, tenzij er feiten en analyses uit ernstige primaire bronnen worden gegeven.

De quiz op dit forum is veel leuker.
Oud 10 februari 2005, 16:12   #170
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Gelooft U nu echt nog dat die tsunami toeval was ?? No way, José. Dezelfde experts die de torns neerhaalden hebben met enkele goedgerichte explosies die tsunamis veroorzaakt en alle mogelijke getuigen uit de weg geruimd.
8)

en nu gaan ze nog het gebruik van marihuana verbieden in belgië zodat de laatste believers ook zijn uitgeschakeld

geef me even tijd om de thread bij te benen,
ik kom nog wel terug

Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2005 om 16:20.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 16:15   #171
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je daar een primaire bron voor? Een ernstige bron?
http://www.fpp.co.uk/online/01/12/Mexico2.html
Oud 10 februari 2005, 16:17   #172
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Meer dan je denkt, maar soit.
Citaat:
Tot slot. Zij die beweren dat de "bekentenis" van bin Laden genoeg is om z'n schuld te bewijzen, wat doen ze dan met de ONTKENNING van bin Laden op Al Jazeera? Als jullie een "bekentenis" mogen gebruiken om jullie gram te halen, mag ik dan ook de ontkenningen gebruiken?
Beweert Al Jazeera dat OBL niet echt is???

Wat de ontkenning en latere bekentenis van OBL betreft, de logica zelve. Het staat ergens in deze draad, maar ik herhaal het graag.

Met de ontkenning probeerde OBL zijn Taleban-vrienden voor een Amerikaanse aanval te behoeden. Nu hoeft dat niet meer. Logische kerel, die OBL.

De berichten van OBL worden meestal via Al Jazeera de wereld ingestuurd. Is Al Jazeera ook al deel van een zionistisch wereldcomplot of iets gelijkaardigs?
Oud 10 februari 2005, 16:21   #173
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
Laat ons beleefd blijven en zeggen dat David Irving niet bepaald een ernstige bron is.
Oud 10 februari 2005, 16:21   #174
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Geef me de verkeersdodenstatistieken eens onder militairen en norad medewerkers, ...
9 werknemers van het bedrijf dat in aug 2001 6 opeenvolgende tests had gedaan met een remote-gecontroleerd vliegtuig: dood
4 onderzoekzoekjournalisten die zich bezig hielden met ofwel 9/11 ofwel de banden Bush-bin Laden: dood
16!! onderzoekswetenschappers die zich bezeig hielden met onderzoek naar anthrax: dood (alle 16 zijn gestorven tussen okt.2001 en mei 2002)
PS. Norad-medewerkers opruimen was niet nodig.
Zij wisten op 9/11 niet meer wat werkelijkheid en wat oefening was.
Je bent de 5 war-games die plaatsvonden op 9/11 toch niet vergeten?
Of heb je die informatie gemist destijds. Niet onlogisch hoor.
De grote tv stations hebben er alles aan gedaan om toch maar zo weinig mogelijk ruchtbaarheid hieraan te geven.
Oh ja, en voor je komt zeuren naar bewijzen van die wargames.
het is de baas van Norad himself die dit heeft getuigd voor de 9/11 Commissie.
Oud 10 februari 2005, 16:25   #175
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
9 werknemers van het bedrijf dat in aug 2001 6 opeenvolgende tests had gedaan met een remote-gecontroleerd vliegtuig: dood
4 onderzoekzoekjournalisten die zich bezig hielden met ofwel 9/11 ofwel de banden Bush-bin Laden: dood
16!! onderzoekswetenschappers die zich bezeig hielden met onderzoek naar anthrax: dood (alle 16 zijn gestorven tussen okt.2001 en mei 2002)
PS. Norad-medewerkers opruimen was niet nodig.
Zij wisten op 9/11 niet meer wat werkelijkheid en wat oefening was.
Je bent de 5 war-games die plaatsvonden op 9/11 toch niet vergeten?
Of heb je die informatie gemist destijds. Niet onlogisch hoor.
De grote tv stations hebben er alles aan gedaan om toch maar zo weinig mogelijk ruchtbaarheid hieraan te geven.
Oh ja, en voor je komt zeuren naar bewijzen van die wargames.
het is de baas van Norad himself die dit heeft getuigd voor de 9/11 Commissie.
Bronnen en populatie aub.

Wat de wargames betreft, de getuigenis had het over 1 wargame, de rest is verzonnen doot Mike Rupert ea, zonder het minste bewijs. (En ja, ik heb hoofdstuk uit Rupert's boek over die wargames wel degelijk gelezen, en meer dan eens. Als je alles analyseert wat hij schrijft, blijf je met één wargame over, niet meer.)

Laatst gewijzigd door Bristow : 10 februari 2005 om 16:30.
Oud 10 februari 2005, 16:31   #176
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Wat dat 'pull it' filmpje betreft, ben ik er nog steeds van overtuigd dat het n grap is...

Ooit van de Pull-it-zerprijs gehoord ?

Om even te recapituleren :
wie heeft de volledige documentaire America Rebuilds gezien ?
waar vind ik n andere 'coupe' van dat filmpje op het net ?
ik zou graag n versie hebben die anders is geknipt en die wat langer is

Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2005 om 16:49.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 16:56   #177
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bronnen en populatie aub.
Associated Press, Washington Post, NY Times........
Jezus man. Jij hebt blijkbaar NOOIT één Amerikaanse krant gelezen!!
Denk jij nu echt dat ik hier zomaar beweer dat 28 mensen zijn overleden?
Wat wil je eigenlijk. Het telefoonnummer van de weduwen?????????
Jij begint als illwill. Dingen in twijfel trekken die potverdorie zijn gerapporteerd. 't Is al moeilijk genoeg om mensen te overtuigen van dingen die NIET in de mainstreampers zijn verschenen, als je dan ook nog de dingen die WEL zijn gerapporteerd gaat in twijfel trekken.
Tja. Lemming Lemming Lemming.
Hier is krek hetzelfde aan de hand als met de Duitsers in de 2é wereldoorlog.
NIEMAND geloofde wat er met de joden gebeurde in de kampen.
Oud 10 februari 2005, 17:12   #178
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij begint als illwill. Dingen in twijfel trekken die potverdorie zijn gerapporteerd. 't Is al moeilijk genoeg om mensen te overtuigen van dingen die NIET in de mainstreampers zijn verschenen, als je dan ook nog de dingen die WEL zijn gerapporteerd gaat in twijfel trekken.
Zie je nu Bristow waar ik al weken mee te maken heb. Je moet gewoon alles maar aannemen wat ze zeggen want anders ben je dus volgens hen een idioot of ettertje of weet ik veel wat.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 17:14   #179
Bristow
Burger

Standaard

Citaat:
28 doden, democratsteve, is veel of weinig. Het hangt af van de populatie en van de omstandigheden.
Duidelijk?

En hoe bepaal je eigenlijk in de 'mainstream pers' wat je gelooft en wat je niet gelooft?

Laatst gewijzigd door Bristow : 10 februari 2005 om 17:15.
Oud 10 februari 2005, 17:30   #180
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
28 doden, democratsteve, is veel of weinig. Het hangt af van de populatie en van de omstandigheden.
Duidelijk?
Was jij niet diegen die nogal wat afwist van kansberekening??
Hier dan uw "opdracht".
Populatie: circa 280.000.000
Zelfmoordcijfer: weet ik zo direct niet voor de VS, maar als we ons gemiddelde nemen 3 per dag, dacht ik.
Gegeven: de 4 onderzoeksjournalisten waarvan sprake hebben volgens de officiële versie alle 4 zelfmoord gepleegd.
Nu, wat zij de odds wanneer 4 mensen met hetzelfde beroepdie alle 4 aan hetzelfde thema werkten, alle 4 zelfmoord plegen?

En hoe groot is de kans dat 16 wetenschappers die alle 16 aan hetzelfde onderzoek werken alle 16! overlijden in een tijdspanne van 6! maanden?
Sorry hoor maar ik weet ook iets af van kansberekening en iemand die hier het woord toeval nog in de mond durft nemen (o.a. de woordvoerder van het FBI) is een volslagen idioot.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 10 februari 2005 om 17:36.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be