![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Vergeet ook niet dat die foto van vóór de revolutie alleen de happy few toont die goed lagen bij de machthebbers. Als je naar indexen als de Gender-related Development Index en de Human Development Index kijkt, die op basis van objectieve gegevens zoals scholing, gezondheidstoestand enz. van vrouwen zijn samengesteld, stel je vast dat Iran het veel beter doet dan vergelijkbare landen en dat de islamitische revolutie paradoxalerwijze, om de woorden van Gilles Kepel te gebruiken, de Iraanse vrouw "geëmancipeerd" & geïndividualiseerd heeft.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 juni 2009 om 01:20. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm Kallikles - laat mij dan maar lekker 'decadent' zijn hoor - als een zwart spook rondlopen als ultiem bewijs van 'geëmancipeerd' zijn hoeft voor mij niet - maar ja - je hebt wel gelijk wat de rest betreft - helaas.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderszijds denk ik dat een zwart spook-outfit jou wel zou staan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |