![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Lokaal Raadslid
|
![]() jahhh dan heb ge da gehoord van iemand anders, en neeeen ik stem zker nie op Vlaams Belang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg niet op wie je stemt, dat is toch jouw keuze. Ik denk dat velen dat politieke circus beu zijn in Bl. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik bedoel dan heb ge da ook es gehoord van iemand anders, over de slechte beleid hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nee dat klopt, maar de Koerden hebben de laatste jaren enorme vooruitgang geboekt. Mss dat het als land nu nog niet bestaat, maar in de toekomst moeten de Turken toch met hardere middelen komen. Want de Koerden gaan hun Koerdistan wel halen! Desnoords jagen we alle Turken eruit. Iets wat de Belgen niet hebben kunnen doen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(puur uit intresse... U MOET natuurlijk niet antwoorden, dat is misschien gemakkelijker voor Uw geweten) Laatst gewijzigd door Princessje : 28 mei 2009 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat zou gij doen als een Joe Vanholsbeeck door zo een illigaal wordt doodgestoken,??? Wat zou gij doen als een oude vrouw in coma wordt geslagen door een illigaal??? en als ik moet antwoorden op u vraag, iedereen heeft recht op zorg, en als iemand op sterven is en moet dringend verzorgt worden, dan moet die verzorgd worden, ik zou zelfs zijn zorg betalen als het nodig is. Ik denk dat iedereen in Belgie ook die medische hulp zal verstrekken. Ik vind het gewoon dood jammer. Terwijl ik elke dag ga werken, en de helft van mijn loon afsta voor de staat, dat zij dan met mijn geld sinterklaas gaan spelen. Ik vind dat de arbeiders hier in Belgie teveel afgeven, en teweinig krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat heb ik met illigalen te maken. Zijn wij dan zo slim om de ocmw van de wereld te spelen? of zijn we echt zo rijk dan...of komen hier alleen doodzieke illegalen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is al een hele organizatie voor opgezet: zieke mensen uit zandbakistan en illegalistan zorgen dat ze hier geraken, en floeps... ineens kunnen ze die broodnodige hartoperatie die ze thuis niet kregen, nu wel krijgen.... dringende medische hulp hé. Nadien gaan ze gewoon terug als ze moeten natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(gemakkelijkshalve kan U natuurlijk ook gewoon niet antwoorden) Kan U voor mij de lokatie van die nieuwe landen doorgeven? Hoogdringend dus? Conform de wet? Hoe of waarom ze naar hier komen doet in deze discutie niks ter zake, dat is alleen maar poppulistisch geleuter! Laatst gewijzigd door Princessje : 28 mei 2009 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zanhdbakistan en Illegalistan zijn de landen waar de Illegalen vandaan komen. Er wonen er ginds heel veel naar het schijnt. En die mogen van jou allemaal dood gaan ? of niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(gemakkelijkshalve kan U natuurlijk ook gewoon niet antwoorden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar sterven? in zijn thuisland of in uw woonkamer?
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Hier in Belgie. In zijn thuisland kan hij niet illegaal zijn. U hebt blijkbaar niet de moed om serieus te antwoorden, mawweww
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iemand die hier niet mag zijn, mag hier niet zijn prinsesje. Dus als jij hem of haar wil opvangen, mij niet gelaten.
![]() |
![]() |