Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2009, 22:47   #161
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Onzin, je hebt mij persoonlijk aangevallen met je Marokkanen-gedoe, zonder dat je daar enige grond voor had of zonder dat je enig bewijs bracht. Iedereen kan dat nog nalezen. Dat je nu niet kan toegeven dat je je vergist hebt, is duidelijk genoeg: gewogen en te licht bevonden.
Doet ze constant E. Gidius - aan mij schrijft ze dit:
Citaat:
Dat was een post die aan jou gericht was, maar niet één waar de inhoud op jou van toepassing was.
Waar is daar de logica van?

Ze quote je, richt zich zogezegd aan jou en dan is de inhoud NIET voor jou bedoeld!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 22:53   #162
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ze quote je, richt zich zogezegd aan jou en dan is de inhoud NIET voor jou bedoeld!
Het kind is wat verward?
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 22:55   #163
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar wel
Ik merkte op dat ze die post plaatste over 'Marokkanen', niemand reageerde - later plaatste ze em opnieuw - waarschijnlijk uit frustratie dat niemand op de kar wou springen bij het woord 'Marokkanen' - vandaar werden jij en ik maar het slachtoffer
Oud 26 mei 2009, 23:11   #164
laurensje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Reëel beleefde feiten tegenover papiertjes van een falende overheid die haar eigen belangen te verdedigen heeft. Dat wordt harde concurrentie...
Officiële cijfers van de politie tegenover de mening van één iemand. Dat wordt harde concurrentie...
laurensje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 23:12   #165
laurensje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
net zoals de mensen van Geraardsbergen van het parket van Oudenaarde mogen oprotten.

Je zal moeten kiezen waar je prioriteit aan geeft: de burgerrechten van criminelen, ook de goorsten en lafsten onder hen, of de rechten van de rest van de gemeenschap.
De mensen van Geraardsbergen moeten helemaal niet oprotten. De zaak wordt onderzocht, en daarna kunnen de huidige verdachten voor een rechtbank worden gebracht, alwaar zij hun straf zullen ontvangen, als ze schuldig zijn.

De rechten van de gemeenschap bestaan er niet in zomaar lukraak mensen die ergens van verdacht worden te arresteren.

Laatst gewijzigd door laurensje : 26 mei 2009 om 23:14.
Oud 26 mei 2009, 23:18   #166
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensje Bekijk bericht
Officiële cijfers van de politie tegenover de mening van één iemand. Dat wordt harde concurrentie...
Over die "officiële" cijfers is al veel te doen geweest. Als ze al niet systematisch gemanipuleerd worden, dan zijn ze toch vervalst doordat steeds minder misdaden aangegeven worden. (Dat de politie u buitenkijkt als een vervelend insect als ge een agressie met steekwapen komt aangeven, kan ik persoonlijk getuigen.)

En die mening van één iemand? Ik voel me jammer genoeg voor u niet alleen met mijn mening, eerder een nog steeds aangroeiende meerderheid. De kudde gelovigen van de officiële cijfers is drastisch geslonken, getuige ook de verkiezingsuitslagen, en het ziet er naar uit dat jullie een sekte aan het worden zijn. Steeds minder mensen laten zich nog in de luren leggen.

Dat wordt inderdaad hard voor de professionele excuseerders, minimaliseerders en goedpraters.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 mei 2009 om 23:22.
Oud 26 mei 2009, 23:20   #167
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De mensen van Geraardsbergen moeten helemaal niet oprotten. De zaak wordt onderzocht, en daarna kunnen de huidige verdachten voor een rechtbank worden gebracht, alwaar zij hun straf zullen ontvangen, als ze schuldig zijn.
In afwachting horen ze in de cel. Een hond die een kind bijt gaat ook naar het asiel, ook al kan die hond er misschien niet aan doen en is het eigenlijk niet echt zijn schuld.

Citaat:
De rechten van de gemeenschap bestaan er niet in zomaar lukraak mensen die ergens van verdacht worden te arresteren.
Niet zomaar. Wel als er folteraars los lopen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 mei 2009 om 23:21.
Oud 26 mei 2009, 23:23   #168
laurensje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Niet zomaar. Wel als er folteraars los lopen.
Hier draait het net om. Voorlopig zijn ze enkel en alleen maar verdacht.
Oud 26 mei 2009, 23:23   #169
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Inderdaad.
Maar ik maak mij dan ook geen illusies dat ik gelovigen kan overtuigen met feiten. Net zoals een wetenschapper ook geen creationist zal overtuigen met feiten.
Maar ja; de waarheid heeft zo zijn rechten.
Feit is dat een vrouw half ( of helemaal ? ) dood geslagen werd door een bende crapuul, en dat de politie die gasten naar huis laat gaan...De rest is zever.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2009, 23:24   #170
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Volgens de laatste nieuwsberichten zijn ze terug aangehouden - de minister van justitie herinnerde zich ineens dat het bijna verkiezingen zijn.
Oud 26 mei 2009, 23:26   #171
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier draait het net om. Voorlopig zijn ze enkel en alleen maar verdacht.
Er zitten hopen "enkel verdachten" in de cel omdat ze een gevaar voor de samenleving, of zelfs voor de nabestaanden van hun slachtoffers, vormen. Daarvoor dient die cel: om de gemeenschap te beschermen.

Wilde honden laat je niet op straat lopen, of je bent zelf schuldig. Dat is dan ook de situatie waarin het parket van Oudenaarde zich bevindt.
Oud 26 mei 2009, 23:26   #172
laurensje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
In afwachting horen ze in de cel.
Er zijn een aantal duidelijke voorwaarden voor voorlopige hechtenis. Ik kan echter niet oordelen of aan die voorwaarden voldoen is of niet, aangezien ik niet kan beschikken over meer uitleg dan wat in de krant staat.
Oud 26 mei 2009, 23:27   #173
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn een aantal duidelijke voorwaarden voor voorlopige hechtenis. Ik kan echter niet oordelen of aan die voorwaarden voldoen is of niet, aangezien ik niet kan beschikken over meer uitleg dan wat in de krant staat.
gelukkig hoef jij daar ook niet over te oordelen - want voordat jij iemand in voorarrest zou steken - was heel Blg al doodgeschopt!
Oud 26 mei 2009, 23:31   #174
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch geven de cijfers zoals Maes ze heeft opgedolven aan, dat er dan minder reden tot paniek is dan 5 jaar terug.
Statistieken, dat is als heilige boekskes : je interpreteert dat hoe je wil.
Oud 26 mei 2009, 23:32   #175
laurensje
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
gelukkig hoef jij daar ook niet over te oordelen - want voordat jij iemand in voorarrest zou steken - was heel Blg al doodgeschopt!
Nee hoor, ik zeg juist dat ik er niet over kan oordelen aangezien ik geen volledig dossier heb. Misschien zou ik bij zorgvuldig onderzoek ze wel , of juist niet, in voorarrest steken.
Oud 26 mei 2009, 23:36   #176
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Dus kan jij bewijzen dat het Marokkanen waren? Kom nu niet af met excuses, er zijn hier genoeg helderzienden die zeker weten dat het marokkanen waren. BEWIJS HET!
Als het er zijn , zullen we dat binnenkort wel te weten komen...Voor niets nodig om pronostieken te maken daarover...Maar jij denkt precies van wél, hé ? Of vergis ik mij ?
Oud 26 mei 2009, 23:39   #177
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus iedereen gaat er vanuit dat het Marokkanen waren, zonder enig bewijs? Typisch.
Zijde daar weer met je marrokkanen ? Een obsessie zeker ?
Oud 26 mei 2009, 23:41   #178
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel ik vind dat dit moet worden toegelaten. Mensen die dit van buitenaf meelezen, zien hier toch het ultieme bewijs hoe clever en intolerant de modale Vlaming wel is.
Nee, Vlamingen zijn dom, oliedom . Bewijs : kijk hoeveel marrokkanen ze toelaten in hun land ! En wat die daar allemaal mogen doen zonder gestraft en buitengegooit te worden ?! Moet je inderdaad héél HEEL dom voor zijn !
Oud 26 mei 2009, 23:41   #179
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor, ik zeg juist dat ik er niet over kan oordelen aangezien ik geen volledig dossier heb. Misschien zou ik bij zorgvuldig onderzoek ze wel , of juist niet, in voorarrest steken.
Ze zitten al in voorarrest - ze zijn al terug aangehouden volgens de laatste nieuwsberichten.
Gelukkig - lui die mensen halfdood - in coma - hersendood schoppen horen niet thuis of opnieuw op straat - jij zou het geluk* maar eens hebben om er per ongeluk tegenaan te lopen - of je er dan nog zo kalm en rustig in juridische termen over kan palaveren - ik reageer er emotioneel op - je kan dat onderbuikgevoelens noemen soit.
Die vrouw heeft familie - man, kinderen, broers en zussen misschien - ik denk aan hen en aan dat mens dat nooit meer een nieuwe morgen zal mogen aanschouwen!
Oud 26 mei 2009, 23:42   #180
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze post lees je wel, maar als er bewijs wordt gevraagd om aan te tonen dat het inderdaad om Marokkanen ging, doe je alsof je neus bloedt? Ziekelijk!
Toon liever eens aan waarin iedereen in deze thread ervan uit gaat dat het om Marokkanen gaat? Je doet hier zomaar een losse beweging zonder die te staven.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be