![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Suzanne SuuSiieJ uit Utrecht. Een gevoelige geest in een mooi hoofd, zo wordt ze genoemd. In onderstaand nummer neemt ze zowel zangpartij als rapbars voor haar rekening. Tekst voor de liefhebbers: yo mella suusie je weet het zelf LSF Yeah yeah yeah, Oke, check it uit dan suusiie [Refrein 2x - Suusiie] ik weet wat jij voelt en ik weet wat je bedoelt als jij tempt over dat litteken in je hart maar hou vol en begin met een nieuwe start ik weet wat jij voelt en ik weet wat je bedoelt als jij tempt over dat litteken in jouw hart maar houdt vol en begin met een nieuwe start [Suusiie] Dit is mn leven heb geen angst om te falen geloof me vaker zat om dingen los te laten ben verdronken in me tranen na die jaren vol met angsten en ik dank echte vrienden die er altijd voor me waren Om me doel te behalen kies ik keuzes die bepalen Of het later wel weer goed komt, komt het goed als in verhalen? er is een lijn die ik moet volgen leid je door de pijnen mee want ik + ongeluk = ongelukkig met zn twee het is hetzelfde idee ben ik verdoemt als pechvogel ik vogel wel weer wat met al die lasten om me heen Ik ben gemeen en doerkort ben kortzichtig opgegroeit ik vertrouw niet zomaar iemand wil niet dat je met me knoeit begrijp me mensen ik heb me status wat vaag is ik vraag die vage dingen aan mezelf voor het telaat is voor het te laat is wil ik leren van me fouten maar ik ging fouten leren dus in omgekeerde wereld, en [Refrein 2x ] ik weet wat jij voelt en ik weet wat je bedoelt als jij tempt over dat litteken in je hart maar hou vol en begin met een nieuwe start ik weet wat jij voelt en ik weet wat je bedoelt als jij tempt over dat litteken in je hart maar hou vol en begin met een nieuwe start. [Mella] Yo als pijnen je gaan raken van binnen met dingen en zinnen beginnen over dingen van vroeger ik overwin het want vroeger kon wel erg wezen maar ik leef nu in het heden Hedendaagse klagen vaker over me verleden verleden tijd dat is de tijd uit je verleden het woord zegt het al maar waarom blijft het aan me kleven laat me los, want ik wil vrede met mezelf ik ben te trots (dat ben ik) wil liever niet dat iemand helpt wil geen hand in het duister, je hebt zelf vieze handen ik was ze liever zelf dan hoef ik niemand te bedanken nee bedankt, ik red het liever wel alleen alleen ben ik gekomen dus alleen ga ik ook heen waar ik naar toe ga yo die vraag is overbodig ik weet het toch niet want ik ben standaard naar de klote ik heb mijn spits mijn beats mijn flows sowieso ik focus op de toekomst ik moet door gaan met die show, suus! [Refrein 2x - Suusiie] ik weet wat jij voelt en ik weet wat je bedoelt als jij tempt over dat litteken in jouw hart maar hou vol en begin met een nieuwe start ik weet wat jij voelt en ik weet wat je bedoelt als jij tempt over dat litteken in jouw hart maar houdt vol en begin met een nieuwe start. http://www.youtube.com/watch?v=nCc5NRkLLco SuuSiieJ FT. Mella - Wat Jij Voelt (42.000 hits) Januari 2008 |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Missy Miertje en twee van haar exen. Missy Miertje (Enschede, 1980) oftewijl Miranda van Goor uit Enschede rapt ook al weeer een tijd. Ongeremde blonde meid die zeer bekend is in het Oostelijke Uitgaanscircuit. Overal voor in. Zoontje Jaimy zit ook in de clip. http://www.youtube.com/watch?v=mGDsJ4JWhI0 Missy Miertje - Echt Niet Alleen (2300 hits) |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Wat een raar onderwerp...
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Missy Miertje (2e rechts) met haar crew Oostkust van Missy Miertje uit Enschede. Een minimalistische beat waarin Missy de mannelijke roofdieren waarschuwt voor nymphomane vrouwen. En nymfomane vrouwen voor mannelijke roofdieren. Ervaringsrap? "Ze doet alles, Zodat de man in haar bed springt" "Die goser denkt alles te zijn, Neukt alles vast en los, Net als een konijn." "Denk toch eens na, Voordat je iemand gebruikt, En weer aan een andere pussy ruikt." http://www.youtube.com/watch?v=AejpMAZ_vls Missy Miertje - Denk Toch Eens Na (860 hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 december 2009 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De allereerste link in deze draad werd disabled, maar niet getreurd Yasemin Taplak uit Antwerpen werd Yazzy, het nummer, de clip en haar looks werden verder door privé-pooier Pita gepimpt. Een verbetering? Oordeel zelf. "Deze pussy maakt je..... Gek, gek, gek. Als ik wil, Dan zeg ik, lik, lik, lik." http://www.youtube.com/watch?v=SzBqu8ip6_M Yazzy - Gek (2900 hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 december 2009 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blanke vrouwen die met uitheemse producten neuken bewijzen dat ze hun verstand nog niet gekregen hebben
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn het eens eens over het oneens zijn qua smaak. Dat moest eens gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een antwoord zal je niet krijgen. Hij blijft gewoon spammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gangsta rap is zo passé...
De wannabee's willen het gewoon in leven houden
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 21 december 2009 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Burgemeester
|
![]() Hoeveel mensn zouden eigenlijk daadwerkelijk al eens één van die liedjes op youtube hebben beluisterd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eh oops... Net op tijd gezien. Had bijna getikt dat het door intelligent leven bewoonde planeten zijn, maar dan klik je niet op die dingen... dus gewoon bewoond, ok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het korstmos dankt Eberhard!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Burgemeester
|
![]() Aangezien Eberhard blijft posten wanneer mensen hem duidelijk maken dat ze vinden dat hij ermee moet stoppen. Moeten we misschien blijven roepen dat we willen dat hij voortdoet opdat hij zou stoppen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |