![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat 95% van de asielzoekers gelukzoekers zijn.
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een ekonomisch systeem gaande te houden zijn er 2,11 kinderen per vrouw nodig. Historisch gezien heeft geen enkele kultuur met een geboortecijfer lager dan 1,9 zich hersteld. Bij een geboortegraad van 1,3 zou de correctie bijna 100 jaar vergen. Er is géén ekonomie die dat kan schragen.
Van de bevokingsgroei in Europa , sedert 1990 , is 90 % (negentig!) islamintegratie. De islamgeboortegraad in Frankrijk is 1,8 (één komma acht !!!). In Marseille zijn er méér moskeeën dan kerken. In Nederland is 51 % v.d. borelingen islam !!! In de VS is de geboortegraad juist 2,11 door de instroom v.d. Zuidamerikaanse landen . Toeval ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ammehoelavanzelevenooitniet - 'I rather die on my feet than live on my knees'! ...en nu ga ik - lekker kleinburgerlijk - naar McLeod's Daughters kijken op VeeTeeéM! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet in het getal 2,11. Dit zal vroeger zo wel geweest zijn, omdat: - mensen toen amper 60 jaar werden - er veel kindsterfte was - er veel mannen sneuvelden in oorlogen. Nu worden mensen gemakkelijk 80 jaar. Mijn moeder heeft achterkleinkinderen van een jaar of zes. Dit was vroeger een uitzondering! Onze economie kan gemakkelijk een bevolkingsdaling aan van minstens 500.000 mensen. Ik zal het nog straffer zeggen, het zou goed zijn voor onze economie moesten er 500.000 mensen minder wonen in Belgë. Deze bewering berust niet op enige studie, die komt gewoon uit mijn gezond boerenverstand.
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
500.000 mensen minder in Belgie: dat zijn dan ook 500.000 consumenten minder... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hangt er al vanaf wie die consumenten zijn ... 30 ers 40 ers die veel kopen, op reis gaan , ... moderne gepensioneerden die het geld nog meer laten rollen... studentjes die wel zouden willen kopen maar geen geld hebben... dat is allemaal heel relatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard en dat is de denkfout: het is moeilijk een grote boom te doen groeien
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 september 2009 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij een bevolkingsdaling grijpt er een concentratie van vermogen plaats, waardoor produkten met hoger toegevoegde waarde een kans krijgen zich te ontwikkelen. Les 2, voor 18-jarigen, 1° kan Economische Wetenschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U zou er ook kunnen aan toevoegen dat, (pak weg amper 30 jaar terug) de geneeskunde ook veel meer mensen door de mazen lieten glippen. Gisteren, werd nogmaals op de televisie gezegd, dat in 'Afrika' momenteel om de 6 seconden, een kind aan ondervoeding sterft. Ouders welke kinderen opwekken, zonder de geringste verzekering dat hun kroost, degelijke levenskansen kan verwachten en aldus een profijtelijk leven zal slijten, zijn bij wezen 'Criminelen'. Deze, van onze voedsel overschotten laten beschikken, zonder de nodige maatregelen te treffen op demografisch vlak: haalt niets uit en zou de situatie nog verslechteren. Elk voedsel dat deze onwetende mensen krijgen word, meteen omgezet in levende materie. Dit geld uiteraard ook voor onze 'Moslims' kwekers, die keihard geloven dat ze ons hier 'werkvolk' moeten produceren teneinde de vergrijzing het hoofd te bieden. Van er alleen maar aan te denken, krijg ik er ook al! ![]() |
|
![]() |
![]() |