![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, ik weet het, ben aan 't vitten.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 29 augustus 2009 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Je amuseert je wel vandaag, hé.
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Minister
|
![]() Mooi zo, dan zijn we 't daar toch al over eens!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 29 augustus 2009 om 15:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook nog even iets: zo revolutionair is je boodschap ook niet dat ze "niet gelezen mag worden door derden" hoor ![]()
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 29 augustus 2009 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() Ok stop dan met spammen!
![]() |
#170 |
Burgemeester
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=Bs2Ti...eature=related
Ziede trol van rompuy al naar Molenbeek gaan, of naar die voorbijgangers die toevallig in de buurt waren en vroegen wat er gaande was waarna ze belaagd en bestolen werden, en zeggen "Vous en avez assez de cette bande de racaille ? On va vous en débarrasser." Herman durft waarschijnlijk zijn gezicht niet eens te laten zien in Molenbeek. Hij is waarschijnlijk zelf nog nooit in een probleemwijk geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als er dan iemand iets zinnigs vertelt (bv de post over de lompenproletariërs) wordt er niet op gereageerd. Citaat:
Citaat:
Maar goed, ik ben zeker dat er toch nog iets anders meespeelt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() Ik kan iedereen aanraden om het boek eens te lezen van Guido De Ville : Flik Geflikt, en U zal bepaalde topfunctionarissen bij de politie en bepaalde rechters leren kennen die een stinkende, walgelijk troep vormen en straffeloos hun gangetje gaan in de prostitutie e.d. Wie te dicht hun 'nevenactivieiten' nadert, verliest alles. Om te overleven is het een kwestie van 'gatlikkerij' en ...'bazenpoeperij'. Ook schrijft hij over commissaris gangbang die samen met zijn vrouw gangbangs organiseerd(e).
Diefstal, misbruik van vertrouwen, misbruik van funktie, medeplichtigheid aan diefstal, corruptie, samenzweringen etc... één rotte bende! http://www.moonartgallery.be/print.p...N&item_id=3888
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge dat zogezegd plat populisme kunt ontkrachten, waarom doet ge dat dan niet? Het is niet met dat soort banale replieken dat ge het tegendeel gaat bewijzen hoor. Wel,... we wachten. Bewijs ons eens het tegendeel van wat er werd aangehaald over uw bestofte mummiepop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Burgemeester
|
![]() Een toppoliticus die ter plaatse komt zeggen "genoeg is genoeg!" Waarna er hard opgetreden wordt tegen al dat krapuul, dat zou tenminste een krachtig signaal zijn. In tegenstelling tot nu... brandweer en politie worden belaagd, rellen breken uit, en wat gebeurt er? 2 administratieve aanhoudigen, ze werden enkele uren later vrijgelaten. Wat voor een signaal is dat denk je? Juist ja, een signaal van 'alles kan, alles mag'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is duidelijk: de Belgische politie, wetgeving en justitie zijn te zacht voor dit soort misdrijven. Daarnaast wordt te weinig gedaan om mistoestanden in bepaalde wijken te verhelpen en deze jongeren te integreren in de maatschappij. (concentratiescholen, etc.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |