![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze mogen zeggen wat ze willen, maar ik weet toch wel heel zeker voor mijzelf dat ik er als zelfstandige veel te weinig van overhoudt, toch zeker in functie van het risico dat ik neem en de uren die ik draai. Ik ben nu zo'n acht maanden bezig, maar ondertussen weet ik het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zwarte sneeuw in de eerste jaren is niet abnormaal. Laat die betweters hier het zelf maar eens proberen ! Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 8 september 2009 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja tuurlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field
Hmm. En als je jezelf ontslaat, heb je dan recht op dop? Ik geloof dat je eerst na 9 jaar je rechten verliest. Dus een zelfstandige mag gerust 8 jaar proberen en zich dan terug laten inschrijven als werkzoekende.