Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2009, 22:50   #161
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
En jij voelt je zeker geestelijk gezond ?

Citaat:
dewanand: ... grootste probleem in ons heden is dat vele volkeren de absolute rassenwaan van Hitler hebben gekopieerd en er hun eigen versie van gemaakt. Zelfs Afro-fundamentalisten promoten nu radicaal de superioriteit van het Afro-gen.

Mooi voorbeeld hiervan is Egmond Codfried die mij nog persoonlijk vertelde dat hij blanken beschouwt als een gefixeerd albinoras, strikt vanuit Afro-centristisch denken. Uiteindelijk verbrak hij al het kontakt met mij, omdat hij niets te maken wilde met een hindoeschrijver, die hem de beste adviezen gratis verstrekte. Tot nu toe begrijp ik zijn radicale haat tegen niet-afros niet goed, want hij wilde het nooit helemaal uitleggen. http://www.terdiscussie.nl/index.php...9&#entry218319
Nagel op de kop van Dewanand

Laatst gewijzigd door smiley : 29 september 2009 om 22:54.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 10:43   #162
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zeg , kun je niets posten zonder steeds prentjes te gebruiken? Dat is storend en hinderlijk voor medeforummers, we kunnen lezen hoor, je illustraties zijn ronduit vervelend en nemen ontzettend veel ruimte in!
Als ik prentjes wil zoek ik ze liever zelf op!

Liefje, je houdt niet van mijn plaatjes maar staat steeds in mijn draden vol plaatjes en kopieert deze plaatjes bij je reactie. Is dat dom of is dat dom?

Overigens vraag ik mij af wat je zou doen als je een moslimbaby in handen kreeg. Zou je het vermoorden?
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 10:44   #163
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
En dat gebeurt niet. Waarom? Omdat de meeste mensen best wel weten hoe het zit met die hoofddoek. De hoofddoek zelf is natuurlijk geen probleem, maar het is een uiting van religieus conservatisme, en dus segregatie.

Wat zou jij doen als je een moslimbaby of een zwarte baby in handen zou krijgen? Zou je het wicht vermoorden, in stukken snijden, voeren aan de honden?
Oud 30 september 2009, 11:16   #164
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Liefje, je houdt niet van mijn plaatjes maar staat steeds in mijn draden vol plaatjes en kopieert deze plaatjes bij je reactie. Is dat dom of is dat dom?

Overigens vraag ik mij af wat je zou doen als je een moslimbaby in handen kreeg. Zou je het vermoorden?
Kijk, wie dit soort vragen stelt laat zien dat zijn hart overloopt van haat, en hij een beperkt verstandelijk vermogen heeft,gelukkig maar anders zou ik me beledigd voelen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 12:01   #165
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, wie dit soort vragen stelt laat zien dat zijn hart overloopt van haat, en hij een beperkt verstandelijk vermogen heeft,gelukkig maar anders zou ik me beledigd voelen!
Hear hear
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 12:32   #166
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik je andere postings lees zie ik dat het enige wat je bezighoud is je haat tegen moslims. Hoe ver gaat die haat? Als ze je morgen roepen om een moskee in brand te steken of moslim en zwarte kinderen te vermoorden; ben je dan van de partij?
Oud 30 september 2009, 13:01   #167
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Voorstander zijn van het hoofddoekenverbod op scholen heeft niets maar dan ook niets met haat tov moslims te maken.
Dramaqueen!
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 13:42   #168
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Voorstander zijn van het hoofddoekenverbod op scholen heeft niets maar dan ook niets met haat tov moslims te maken.
Dramaqueen!

['De Bethlehemse kindermoord' van Cornelis Cornelisz. van Haarlem, 1590.]

Ik schrijf drama, maar ben geen queen.

Laat wij teruggaan aan de periode 1933-1945. Hebben de nazi's ooit hun plannen aangekondigd? Neen?
Hebben ze het volk in Duitsland, Nederland, Belgie en Frankrijk voorbereid op wat zal komen, met haatcampagnes tegen Joden, zwarten, roma en flikkers? Ja.
Wel, dat is wat ik nu ook bespeur. Maar voor jullie als onderdanen van een folterende, moordzuchtige, handenafhakkende ontkennende staat zijn dit allemaal spelletjes: een soort belletje trekken.
Voor mij en jullie andere muslim slachtoffers dus niet.
Naderhand zeiden de Hollanders en Duitsers, dus jullie directe grootouders, ooms en tantes: 'Wij hebben het niet geweten!'
Hoe is dit mogelijk?: je Duitse buren werden in veewagons afgevoerd terwijl ze al bij voorbaat werden geschopt, geslagen en vernederd.

Daarom vraag ik of jullie die hier posten ook kindermoordenaars zijn; gaan jullie gegeven de kans zwarte en moslimbabies uit hun moeders armen rukken en ze op de straatstenen te pletter gooien?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 september 2009 om 13:44.
Oud 30 september 2009, 14:01   #169
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik je andere postings lees zie ik dat het enige wat je bezighoud is je haat tegen moslims. Hoe ver gaat die haat? Als ze je morgen roepen om een moskee in brand te steken of moslim en zwarte kinderen te vermoorden; ben je dan van de partij?
Kun je eens quoten waaruit die haat volgens jou dan blijkt, Anders is dit een persoonlijk aanval waarvoor je hier strafpunten kunt krijgen, boter bij uw vis dus ....
Uw opmerkingen zijn zo volslagen idioot, en beledigend, waarom zou ik moslims haten, denkt u dat je dan actief bent in een sociale sector om die mensne meer kansen te bieden? Kent u het verschil tussen kritisch zijn op basis van ervaring en haat?Of is dat te ingewikkeld binnen jou beleving vol vijanden die mekaar wel moeten haten omdat jij zo in mekaar zit? Dat heet projectie...al van gehoord?
Ik wacht dus even af of je je beweringen kunt staven waaruit blijkt dat ik moslims haat, anders wacht u het driehoekje vrees ik wegens persoonlijke aanval...mensen beschuldigen van racisme, haat is ook hier strafbaar op het forum, je kunt dus aantonen waarop je jezelf baseert of je verontschuldigingen aanbieden, wat wordt het ?
Oud 30 september 2009, 14:38   #170
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Kun je eens quoten waaruit die haat volgens jou dan blijkt, Anders is dit een persoonlijk aanval waarvoor je hier strafpunten kunt krijgen, boter bij uw vis dus ....
Uw opmerkingen zijn zo volslagen idioot, en beledigend, waarom zou ik moslims haten, denkt u dat je dan actief bent in een sociale sector om die mensne meer kansen te bieden? Kent u het verschil tussen kritisch zijn op basis van ervaring en haat?Of is dat te ingewikkeld binnen jou beleving vol vijanden die mekaar wel moeten haten omdat jij zo in mekaar zit? Dat heet projectie...al van gehoord?
Ik wacht dus even af of je je beweringen kunt staven waaruit blijkt dat ik moslims haat, anders wacht u het driehoekje vrees ik wegens persoonlijke aanval...mensen beschuldigen van racisme, haat is ook hier strafbaar op het forum, je kunt dus aantonen waarop je jezelf baseert of je verontschuldigingen aanbieden, wat wordt het ?

Citaat:
rare vergelijking maar uiteraard is iemand van Marokkaanse origine die zichzelf heeft aangepast door werk, opleiding, kennis van taal en cultuur volkomen gelijkwaardig aan Vlamingen, dat die persoon ondertussen naar een moskee gaat, liever met familie optrekt dan vrienden te maken onder Vlamingen,couscous eet en de Koran leest vinden anderen echt geen bezwaar, zolang opvoeding van bijvoorbeeld kroost gericht is op deelname aan de samenleving, en moeder meer mag dan de Aldi bezoeken....je kunt dus perfect eigenheid behouden en volwaardig lid van de samenleving zijn, honden hebben daar weinig mee te maken.
Citaat:
Jij ook Bhairav, want wanneer migranten of beter hun volgmigratie en kinderen geen rekening gaan houden met wat deze samenleving minimaal van iedereen verwacht tekenen ze ervoor om een blijvende onderklasse te vormen, zonder toekomst. Is dit dan de toekomst die je voor die mensen wilt?
En hoe meer migranten vast houden aan leefregels die hier de kansen van hun jongeren beperken, hoe groter de problemen zullen worden, Molenbeek is daar een zeer recent voorbeeld van!
Citaat:
Mensenlief, die Groenen toch...de oplossing is helemaal niet te zoeken in "meer allochtonen bij politie" wel in politie die ongeacht origine zijn of haar werk kan doen, maar zover komen die idioten niet!
De mentaliteit tegenover politie moet veranderen, of dit nu Wim of Mohammed is zou geen verschil mogen maken, werken bij politie in onder sommige doelgroepen onacceptabel omdat je moet optreden tegen "broeders" dat zit fout en dat los je niet op door daaraan tegemoet te komen door "meer broeders" bij het corps!

Steeds maar praten over moslims door Alice als een soort kwaaie aliens, steeds moeten zij zich tegen Alice en haar soort verantwoorden, elk verstandig mens vindt toch dat de politie net als het landsbestuur een afspiegeling van de samenleving moet zijn, maar niet voor de moslims volgens Alice want 'zij' willen dat niet. In muslim landen zijn haast alle politieagenten muslim. Waarom zouden 'zij' iets hebben tegen dit beroep? Heb je 'zij' gevraagd naar hun mening, heb je cijfers? Hoewel ik inderdaad geen hardline racistische opmerkingen tegenkwam, zou ik toch niets met je te maken willen hebben. Verder vroeg ik mij af of je moslim kinderen zou vermoorden omdat 'zij' zich niet aanpassen.
Oud 30 september 2009, 15:04   #171
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

['De Bethlehemse kindermoord' van Cornelis Cornelisz. van Haarlem, 1590.]

Ik schrijf drama, maar ben geen queen.

Laat wij teruggaan aan de periode 1933-1945. Hebben de nazi's ooit hun plannen aangekondigd? Neen?
Hebben ze het volk in Duitsland, Nederland, Belgie en Frankrijk voorbereid op wat zal komen, met haatcampagnes tegen Joden, zwarten, roma en flikkers? Ja.
Wel, dat is wat ik nu ook bespeur. Maar voor jullie als onderdanen van een folterende, moordzuchtige, handenafhakkende ontkennende staat zijn dit allemaal spelletjes: een soort belletje trekken.
Voor mij en jullie andere muslim slachtoffers dus niet.
Naderhand zeiden de Hollanders en Duitsers, dus jullie directe grootouders, ooms en tantes: 'Wij hebben het niet geweten!'
Hoe is dit mogelijk?: je Duitse buren werden in veewagons afgevoerd terwijl ze al bij voorbaat werden geschopt, geslagen en vernederd.

Daarom vraag ik of jullie die hier posten ook kindermoordenaars zijn; gaan jullie gegeven de kans zwarte en moslimbabies uit hun moeders armen rukken en ze op de straatstenen te pletter gooien?
DRAMAQUEEN!
Oud 30 september 2009, 15:19   #172
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
DRAMAQUEEN!
Oud 30 september 2009, 16:17   #173
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Steeds maar praten over moslims door Alice als een soort kwaaie aliens, steeds moeten zij zich tegen Alice en haar soort verantwoorden, elk verstandig mens vindt toch dat de politie net als het landsbestuur een afspiegeling van de samenleving moet zijn, maar niet voor de moslims volgens Alice want 'zij' willen dat niet. In muslim landen zijn haast alle politieagenten muslim. Waarom zouden 'zij' iets hebben tegen dit beroep? Heb je 'zij' gevraagd naar hun mening, heb je cijfers? Hoewel ik inderdaad geen hardline racistische opmerkingen tegenkwam, zou ik toch niets met je te maken willen hebben. Verder vroeg ik mij af of je moslim kinderen zou vermoorden omdat 'zij' zich niet aanpassen.
Ik lees dat ge uwen kak intrekt, gelijk we in Antwerpen zeggen, zeer verstandig! Leg eens uit wat "Alice en haar soort" betekent,als je tenminste daarvoor de kl...aan je lijf hebt!
In tegenstelling tot jou heb ik wel gedurende drie jaar met jongeren gepraat over onder andere hun relatie met politie. De meeste jongeren waren zeer duidelijk in hun standpunt, je kunt als moslim NIET BIJ POLITIE WERKEN OMDAT JE NIET MAG OPTREDEN TEGEN BROEDERS, WIE DIT DOET IS EEN "VERRAAIER" TEGENOVER "EIGEN MENSEN". Pure discriminatie waarbij ongelijkheid tussen mensen als een recht wordt gezien, vanuit religieuze overtuiging, maar u zult wel vinden dat dit mag?
Wanneer politie dus geen afspiegeling is van de samenleving ligt dit aan de mentaliteit van doelgroepen zelf en hun gebrekkige resultaten op scholen, om politie te worden mag je geen strafblad hebben en moet je de middelbare school hebben afgemaakt, laat dit nu net onder Marokkaanse jongeren "een aandachtspunt" zijn! Ik baseer me dus op de mening van jongeren zelf over een periode van minstens drie jaar, waar baseer jij jezelf op? Gebakken lucht lijkt me! Los daarvan doet het er geen reet toe van welke origine iemand bij politie is,iedereen hoort gezag van politie te accepteren, ookal is dit geen moslim! Duidelijk zo "liefje"?
Trouwens , denk je dat ik iets te maken zou willen hebben met een figuur die denkt dat anderen kinderen willen doden omdat het moslims zijn? Met dat soort randdebielen heb ik gelukkig niets te maken!
Oud 1 oktober 2009, 11:47   #174
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Wel, ik schijn een gevoelige snaar geraakt te hebben. Mijn gedachten gaan uit naar die leiderfiguren die zich erg op de achtergrond houden, die geen hardline racistische uitspraken doen, nooit betrapt kunnen worden op opdrachten om geweld uit te voeren tegen 'zij'...Het zijn vaak geschoolde mensen die leiding geven aan randgroepjongeren, hen iets wijsmaken over 'ze.'

Wat dat betreft meen ik de ergste van die soort hier gevonden te hebben. Haatzaaierij is geen spelletje, is geen belletje trekken: het doet schade aan de mensen tegen wie het gemunt is. Zij zitten met doodsangst als één van de kinderen laat thuis komt, als iemand een bekende schrijver of politicus heeft vermoord, bidden zij dat het niet iemand van de 'zij' groep is. Want dan is de ellende niet te overzien, want de woede zal nietsontziend zijn. De randgroepjongeren zijn misschien niet allemaal gewelddadig, maar men zal de verkeerde op een verlaten weggetje tegenkomen. En er zijn gevallen van racistische mishandelingen en moorden bekend.

Natuurlijk is het schier onmogelijk een overtuigde, ideologische racist te wijzen op zijn/haar denkfouten, want zij baseren zich nou eenmaal op wat in Europa doorgaat voor 'wetenschap.' Dat soort 'wetenschappelijke metingen' leveren altijd precies de resultaten op die deze racisten nodig hebben om 'zij' weer in een nieuw hoekje te stoppen. altijd zijn het weer de zelfde sooorten 'zij' die in de hoek moeten. En de witte is dan altijd de norm, zij zijn beschaafd, zij weten hoe het hoort, zij weten wat anderen moeten doen om net als de witten te worden. Hoewel de andere in de praktijk net nooit deze 'norm' haalt. Want hij is anders, minder...

Vanochtend las ik dat het voorstel van Burgemeester Cohen van Amsterdam om werkloze burka draagsters geen bijstanduitkering meer te geven als zij weigeren hun burka af te doen om passend werk te krijgen. Het blijkt dat in heel Nederland slechts 200 burka draagsters bestaan. Er speelde ooit één geval waar deze maatregel op van toepassing zou zijn. De burka draagsters zijn meestal getrouwd en het zou hun 'baarddragende' man zijn die deze uitkeringen zou kunnen aanvragen. Maar hij wordt niet aangepakt vanwege zijn grote baard, neen, wij zouden vrouwen die een burka dragen en daarom mishandelde vrouwen zijn 'helpen' door hen een uitkering te weigeren. Een lid van de Tweede kamer vroeg zich af of de sociale dienst ook mensen met een grote hanekam of twintig piercings in het gelaat of uitgebreide tatoeage ook zo zal moeten korten...

bron: Metro 1/10/09 blz. 18

Beste, als jij wil geloven dat ik mijn woorden heb teruggenomen, dan moet dat zeker doen. Kan ik een beroep op je doen om mijn draden verder te vermijden?
Oud 1 oktober 2009, 12:04   #175
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, ik schijn een gevoelige snaar geraakt te hebben. Mijn gedachten gaan uit naar die leiderfiguren die zich erg op de achtergrond houden, die geen hardline racistische uitspraken doen, nooit betrapt kunnen worden op opdrachten om geweld uit te voeren tegen 'zij'...Het zijn vaak geschoolde mensen die leiding geven aan randgroepjongeren, hen iets wijsmaken over 'ze.'

Wat dat betreft meen ik de ergste van die soort hier gevonden te hebben. Haatzaaierij is geen spelletje, is geen belletje trekken: het doet schade aan de mensen tegen wie het gemunt is. Zij zitten met doodsangst als één van de kinderen laat thuis komt, als iemand een bekende schrijver of politicus heeft vermoord, bidden zij dat het niet iemand van de 'zij' groep is. Want dan is de ellende niet te overzien, want de woede zal nietsontziend zijn. De randgroepjongeren zijn misschien niet allemaal gewelddadig, maar men zal de verkeerde op een verlaten weggetje tegenkomen. En er zijn gevallen van racistische mishandelingen en moorden bekend.

Natuurlijk is het schier onmogelijk een overtuigde, ideologische racist te wijzen op zijn/haar denkfouten, want zij baseren zich nou eenmaal op wat in Europa doorgaat voor 'wetenschap.' Dat soort 'wetenschappelijke metingen' leveren altijd precies de resultaten op die deze racisten nodig hebben om 'zij' weer in een nieuw hoekje te stoppen. altijd zijn het weer de zelfde sooorten 'zij' die in de hoek moeten. En de witte is dan altijd de norm, zij zijn beschaafd, zij weten hoe het hoort, zij weten wat anderen moeten doen om net als de witten te worden. Hoewel de andere in de praktijk net nooit deze 'norm' haalt. Want hij is anders, minder...

Vanochtend las ik dat het voorstel van Burgemeester Cohen van Amsterdam om werkloze burka draagsters geen bijstanduitkering meer te geven als zij weigeren hun burka af te doen om passend werk te krijgen. Het blijkt dat in heel Nederland slechts 200 burka draagsters bestaan. Er speelde ooit één geval waar deze maatregel op van toepassing zou zijn. De burka draagsters zijn meestal getrouwd en het zou hun 'baarddragende' man zijn die deze uitkeringen zou kunnen aanvragen. Maar hij wordt niet aangepakt vanwege zijn grote baard, neen, wij zouden vrouwen die een burka dragen en daarom mishandelde vrouwen zijn 'helpen' door hen een uitkering te weigeren. Een lid van de Tweede kamer vroeg zich af of de sociale dienst ook mensen met een grote hanekam of twintig piercings in het gelaat of uitgebreide tatoeage ook zo zal moeten korten...

bron: Metro 1/10/09 blz. 18

Beste, als jij wil geloven dat ik mijn woorden heb teruggenomen, dan moet dat zeker doen. Kan ik een beroep op je doen om mijn draden verder te vermijden?
U plaatst een artikel uit de Metro,met beledigende inhoud, en vraagt dan om niet te reageren op uw uitlatingen...wat doet u eigenlijk op een discussieforum? Inhoudelijk reageert u niet, kun u niet of wilt u niet? Beide zijn voor mij een duidelijk signaal dat u behalve stellingen die beledigend zijn voor mensen met een andere kleur( uiteraard zijn blanken geen albinoras!)en het plaatsen van zo groot mogelijke foto's, niets te bieden hebt,en daar liever niet op aangesproken wordt,ik vrees dat u geen lang leven geschoren zal zijn op dit forum....van brulapen maakt men hier graag brandhout!
Oud 1 oktober 2009, 12:15   #176
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
U plaatst een artikel uit de Metro,met beledigende inhoud, en vraagt dan om niet te reageren op uw uitlatingen...wat doet u eigenlijk op een discussieforum? Inhoudelijk reageert u niet, kun u niet of wilt u niet? Beide zijn voor mij een duidelijk signaal dat u behalve stellingen die beledigend zijn voor mensen met een andere kleur( uiteraard zijn blanken geen albinoras!)en het plaatsen van zo groot mogelijke foto's, niets te bieden hebt,en daar liever niet op aangesproken wordt,ik vrees dat u geen lang leven geschoren zal zijn op dit forum....van brulapen maakt men hier graag brandhout!
Awel, 'Liske', hedde een nieuw vriendje gevonde, das knap zè - amaai!

En, lotem zeneige zoe en bietje doen?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 12:23   #177
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:

[Brulaap]

[Albino Brulaap]

Lieverd, het is geen artikel uit metro. Het laatste stukje over de burka is een parafrasering van wat vandaag in de Metro staat over de rel om de niet bestaande burkadraagsters die om een uitkering zou vragen.

Uw hysterische woede richt zich op mijn aanwezigheid op 'uw' witte forum, u verschilt met mij van mening over dat witten en albino's wel sterk op elkaar lijken, maar u komt niet met argumenten om dat de onderbouwen en u noemt mij 'brulaap' en 'brandhout.' Is dat een oproep tot geweld tegen mij?

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 oktober 2009 om 12:27.
Oud 1 oktober 2009, 12:35   #178
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wat ben jij een aansteller seg.
Mensen en apen lijken ook op elkaar, dus wat maakt het uit dat een albino op een "witte" lijkt?
Je zit hier gewoon bullshit te verkondigen man, want je vergelijking trekt op geen zak en je bewijst er ook niks mee.
Oud 1 oktober 2009, 12:36   #179
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

[Brulaap]

[Albino Brulaap]

Lieverd, het is geen artikel uit metro. Het laatste stukje over de burka is een parafrasering van wat vandaag in de Metro staat over de rel om de niet bestaande burkadraagsters die om een uitkering zou vragen.

Uw hysterische woede richt zich op mijn aanwezigheid op 'uw' witte forum, u verschilt met mij van mening over dat witten en albino's wel sterk op elkaar lijken, maar u komt niet met argumenten om dat de onderbouwen en u noemt mij 'brulaap' en 'brandhout.' Is dat een oproep tot geweld tegen mij?
Dus uit de Metro, waarom u over een Burka begint wanneer het gaat over jongeren en politie, als afspiegeling van een samenleving is me totaal niet duidelijk, maar u vast wel!
Wat de rest van uw betoog betreft,u lijkt het verschil niet te kennen tussen iemand die geen pigmentatie heeft en mensen die dit wel hebben maar blank van huid zijn. Dan ben je wel uitgebabbeld lijkt me...uiteraard heeft u recht op uw waanzin, zelfs hier op het forum, maar vrouwen die u tegenspreken zijn daarom nog geen hysterische woedende "witten" die uit frustratie om uw kleur hun "wit" forum bedreigd zien!
Het geeft wel weer hoe u attitude is binnen een discussie, blijkbaar wat te hoog gegrepen voor u, nog wat oefenen en je wordt vast een "aanwinst"!
Leren omgaan met mondige vrouwen ongeacht hun kleur helpt je vast op de goede weg,evenals inhoudelijk reageren op iemand antwoord...blijven oefenen knul!
Oud 1 oktober 2009, 12:38   #180
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Awel, 'Liske', hedde een nieuw vriendje gevonde, das knap zè - amaai!

En, lotem zeneige zoe en bietje doen?
Bruggeman ge kent me he, balletje naar mijn hand! die man is een zachtgekookt eitje hoor, maar vrienden kies ik toch wat zorgvuldiger....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be