![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() maar zijn we hier eigenlijk niet te serieus bezig voor k&k ?
![]() ik moet er dringend iets aan doen en deze draad redden: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Maar je had het over een tekort aan donoren. En dat is iets wat ik wel vaker hoor. Maar ik had ook opgevangen dat de wet zodanig was veranderd dat je bij overlijden altijd orgaandonor kan zijn, tenzij je bij leven expliciet liet optekenen dat je dat niet wil. En dan kan ik me niet voorstellen dat intussen half Vlaanderen zo'n bezwaar heeft ingediend. Ik vraag me dan af waarom zulks flink tekort blijft bestaan. Acuut geval en ergens te lande knallen er wel weer 5 tegen een boom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1: officieel is iedereen donor, maar in de praktijk vragen de artsen uit respect nog altijd toestemming aan de familie, en vaak weigeren deze. 2: niet iedereen zijn organen kunnen zomaar gebruikt worden. Voor het beste resultaat moet je "hersendood" zijn terwijl de rest van je lichaam dus nog "leeft" 3: er wordt niet altijd aan gedacht om de organen te bewaren. De procedure is ook niet zo eenvoudig en zal zeker niet zomaar in elk ziekenhuis gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Veel plezier straks! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan wel heel dom, dat wil zeggen dat we een tekort hebben door de artsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. Hiermee sluit ik het serieuze van mijn kant wel af hoor. Bedankt voor de informatie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toepeneuzen!!!
Mijn overgrootvader was daar dol op. Zat die nog te snoepen toen ie 90 jaar was. Ik wist niet dat die nog bestonden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dom? Lui!
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.e-zine.vlam.be/detail.phtml?id=112
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ja die neuzen bestaan nog! En je vindt ze overal. Sinds enige tijd zelfs in verschillende kleuren, en niet meer in het allomgekende purper. Ik heb er al zwarte, groene, oranje gezien, en gesmaakt, die dan verscheidene smaken hebben. Maar de authentieke purperen blijven de beste.
![]() |
![]() |
#180 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er moet ook gezegd worden dat neit alle organen in aanmerking komen, vooral wanneer het overlijden gebeurde buiten de kliniek. Dood weefsel kan niet meer gebruikt worden. Enkel van de hersendode kan men alles recupereren.