Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2009, 11:29   #161
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hou toch je bek over persvrijheid en vrijheid van meningsuiting madam.

Moet ik u even aan de negatiewetten etc herinneren. Persvrijheid enkel als het U goed uitkomt.
Laster en liegen zijn altijd in elk goedlopend land verboden.
Maar zeg...Ik heb nog nooit betogingen meegemaakt omdat die wet dus
regelmatig wordt overtreden. Wij stappen gewoon naar de rechtbank. Zoals
het fatsoenlijke burgers betaamt .
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 11:47   #162
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg zeiker, de doders van Virginia Tech en die van Columbine en van zoveel andere slachtpartijen in de vsa blijven nog evenveel niet-moslim als voorheen. Alleen domoren en laffarden zoals jij zullen dat blijven wegmoffelen nu.

Een minimum aan eerlijkheid heb je dus al niet meer.

De man in kwestie nu, was een majoor in het leger, een voorbeeldige amerikaan. NU is het plots een moslim, zoals er nog honderden duizenden rondlopen in de VS. Plots zijn er barsten in de melting pot: die is goed voor iedereen maar niet meer voor moslims zeker he antoon.

Zeveraar.
Kennelijk niet. Alle bevolkingsgroepen ter wereld komen voor in de Verenigde Staten, en hebben succesvol kunnen integreren. Behalve de moslims.

Gaat er geen belletje rinkelen? De Islam is er om te domineren, niet om te integreren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 11:50   #163
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
idd.
Zionisten, of althans de mensen met wie daarmee bedoeld worden, zijn hele vredelievende mensen. Laten we maar niet naar de pro-Palestijnen kijken, die kunnen h�*er hun handjes nog niet eens thuishouden met hun intifadademonstraties waarin Kristallnachtachtige taferelen plaatsvinden.
Oud 6 november 2009, 11:54   #164
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Kennelijk niet. Alle bevolkingsgroepen ter wereld komen voor in de Verenigde Staten, en hebben succesvol kunnen integreren. Behalve de moslims..
je bent wéér aan het liegen he...
Ze behoren tot de betere klassen en zijn blijkbaar heel wat beter geïntegreerd dan hun europese genoten.

Citaat:
American Muslims as middle class? Mostly mainstream? That's an understatement

while in the US it's a miniscule two per cent of Muslims who are low income compared to other Americans. To me, contentment is directly proportional to tolerance and progressive thinking. Muslims in the United States rejected Islamic extremism "by larger margins," the study reports, than did Muslim minorities in Western European countries. In an issue important to me, one in five Muslims in America said women and men should be allowed to pray alongside each other in mosques - something that is hardly allowed in any mosques in the world, except, ironically, in Mecca. About two of three Muslims said it's "okay" for Muslims to marry those who aren't Muslims.
bron : http://www.guardian.co.uk/commentisf...ntingthenewpew

Citaat:
Gaat er geen belletje rinkelen?
dat je weeral leugens aan het posten bent.? idd !
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 11:58   #165
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
je bent wéér aan het liegen he...
Ze behoren tot de betere klassen en zijn blijkbaar heel wat beter geïntegreerd dan hun europese genoten.

bron : http://www.guardian.co.uk/commentisf...ntingthenewpew

dat je weeral leugens aan het posten bent.? idd !
Hoeveel ze verdienen, daar gaat het natuurlijk niet om. Je kunt best extremist zijn én goed verdienen. En Saudische organisaties als de CAIR hebben daar flinke voet aan de grond.
Oud 6 november 2009, 11:59   #166
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zionisten, of althans de mensen met wie daarmee bedoeld worden, zijn hele vredelievende mensen. .
die vrolijk en gierend van plezier fosforwapens gebruiken op Palestijnse burgers. en zich dan al picnikkend verkneukelen van op een berg over de honderden afgeslachte Palestijnse kinderen,

.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 6 november 2009 om 12:02.
Oud 6 november 2009, 12:01   #167
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoeveel ze verdienen, daar gaat het natuurlijk niet om..
een goed inkomen is wél een indicatie. bovendien heb je de rest uiteraard niet gelezen omdat je weer eens voor schut staat met je gewauwel.

Citaat:
Je kunt best extremist zijn én goed verdienen.
Aipac is daar idd een goed voorbeeld van.
.
Oud 6 november 2009, 12:16   #168
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
die vrolijk en gierend van plezier fosforwapens gebruiken op Palestijnse burgers. en zich dan al picnikkend verkneukelen van op een berg over de honderden afgeslachte Palestijnse kinderen,

Zulke foto's kan je ook van Israëlische kindjes laten zien. Uw emo-argument wordt er niet overtuigender op.

Voel jij je maar goed van jezelf, denkend dat jij wel wat geeft om Palestijnen, en ik niet. Ik geef wél om Palestijnen. Echter, het geweld dat de pro-Palestijnen de Palestijnen aanraden, zorgt al decennia voor onrust.
Oud 6 november 2009, 12:20   #169
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Vreselijk hoe die wekelijkse zelfmoordaanslagen in de moslimwereld telkens weer zoveel eigen vrouwen en kinderen treffen. Toch?

Hartverscheurend.

Laatst gewijzigd door Antoon : 6 november 2009 om 12:27.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 12:29   #170
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kennelijk niet. Alle bevolkingsgroepen ter wereld komen voor in de Verenigde Staten, en hebben succesvol kunnen integreren. Behalve de moslims.
Sorry, maar dat is schromelijk overdreven, en strookt totaal niet met de werkelijkheid.

Citaat:
Gaat er geen belletje rinkelen? De Islam is er om te domineren, niet om te integreren.

Ja dat belletje is gaan rinkelen, maar om andere redenen (en geloof me vrij, ik was ook opgezweept eerst tegen dat islamisme, ik zie nu echter wel waar de klepel echt hangt):

Aan ons track record te zien, kan eveneens gesteld worden dat het westen er is om de wereld te domineren. We roepen om integratie, maar enkel als dat betekent dat anderen zich aan ons moeten aanpassen... we roepen op tot democratie, maar we ondersteunden steeds dictators, omdat we zo ons zakken konden blijven vullen met wapenverkoop.

Hier is dat westers model, met onze hoogstaande democratie: we hebben eerst chemische wapens verkocht aan Saddam, we hebben zo lang een bloeddorstige dictator Shah in het zadel geholpen en gehouden, en nu willen we in die regio, met al onze hypocrisie, democratie gaan opdringen.. wie gelooft dat nog?

We roepen steeds maar dat de UN heilig is, maar als er 20 resoluties tegen Israel niet geeerbiedigd dienen te worden, wat denk je dan dat er met onze geloofwaardigheid gebeurt?

Zou het misschien kunnen dat sommigen zich niet zo graag onderwerpen aan ons en onze hypocrisie? En dat die hypocrisie het extremisme binnen hun eigen rangen aanwakkert? Misschien is dat hun manier van verdedigen... 't is maar een voorbeeld.

enz. enz.

liberalist, bekijk het ook eens van die kant.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 12:32   #171
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

uitverkorenen die door hun medezionisten afgeslachte Palestijnse kinderen MISBRUIKEN voor hun eigen perversie...

walgelijke creaturen die zionisten, ONmensen eigenlijk
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 6 november 2009 om 12:33.
Oud 6 november 2009, 12:34   #172
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Vreselijk hoe die wekelijkse zelfmoordaanslagen in de moslimwereld telkens weer zoveel eigen vrouwen en kinderen treffen. Toch?
Maar lang niet zo erg als de zionisten!!! -o [/roodhaarmode]
Oud 6 november 2009, 12:36   #173
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Maar lang niet zo erg als de zionisten!!! -o [/roodhaarmode]

dat jij grappen meent te maken met dergelijke beelden is kenmerkend voor wat walgelijke creaturen zionisten inherent zijn.

en nee, dat verbaast me geenzins....
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 6 november 2009 om 12:37.
Oud 6 november 2009, 12:38   #174
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
draai het maar weer eens om.

En laag bij de grondse leugenaars en laffaarden dienen uitgescholden te worden. Prutser. Toch maar iets zoeken om ergens uw gelijk te kunnen halen.
[snip]
Een relevant citaat?
Tenslotte dit: in een ideale wereld begeven alleen zeer beleefde mensen zich op discussiefora. Toch mag het nut van agressieve reacties niet worden onderschat. Wie online iemand anders in de meest gore bewoordingen voor verrot uitscheldt, zonder hem in de ogen te moeten kijken, heeft op datzelfde moment niet de tijd om zijn vrouw te vermoorden, iets wat hij al lang had willen doen, maar waar hij voorlopig niet aan toekwam.

Rik Torfs
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=0G2HG60F
Oud 6 november 2009, 12:41   #175
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja dat belletje is gaan rinkelen, maar om andere redenen (en geloof me vrij, ik was ook opgezweept eerst tegen dat islamisme, ik zie nu echter wel waar de klepel echt hangt):

Aan ons track record te zien, kan eveneens gesteld worden dat het westen er is om de wereld te domineren. We roepen om integratie, maar enkel als dat betekent dat anderen zich aan ons moeten aanpassen... we roepen op tot democratie, maar we ondersteunden steeds dictators, omdat we zo ons zakken konden blijven vullen met wapenverkoop.

Hier is dat westers model, met onze hoogstaande democratie: we hebben eerst chemische wapens verkocht aan Saddam, we hebben zo lang een bloeddorstige dictator Shah in het zadel geholpen en gehouden, en nu willen we in die regio, met al onze hypocrisie, democratie gaan opdringen.. wie gelooft dat nog?

We roepen steeds maar dat de UN heilig is, maar als er 20 resoluties tegen Israel niet geeerbiedigd dienen te worden, wat denk je dan dat er met onze geloofwaardigheid gebeurt?

Zou het misschien kunnen dat sommigen zich niet zo graag onderwerpen aan ons en onze hypocrisie? En dat die hypocrisie het extremisme binnen hun eigen rangen aanwakkert? Misschien is dat hun manier van verdedigen... 't is maar een voorbeeld.

enz. enz.

liberalist, bekijk het ook eens van die kant.
You're barking up the wrong tree, meneer. Als het aan mij lag zet de Westerling eeuwenlang geen voet meer in het Midden-Oosten, en vice versa. Dat lijkt me beter voor iedereen (behalve dan het aandeel fatsoenlijke moslims). Het Westen moet wel gewoon open blijven staan voor mensen die van de Islam afwillen. Wij moeten de hoeders zijn van die vrijheid.
Oud 6 november 2009, 12:43   #176
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wij moeten de hoeders zijn van die vrijheid.
correct! daarom dat we het zionisme moeten bestrijden.
.
Oud 6 november 2009, 12:43   #177
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat jij grappen meent te maken met dergelijke beelden is kenmerkend voor wat walgelijke creaturen zionisten inherent zijn.

en nee, dat verbaast me geenzins....
Lachen met miserie is Joodse humor. Maar die kun jij niet waarderen, kennelijk. Als je goed zoekt kan je vast wel een paar Holocaustgrapjes van mij vinden op dit forum.
Oud 6 november 2009, 12:43   #178
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Een relevant citaat?
Tenslotte dit: in een ideale wereld begeven alleen zeer beleefde mensen zich op discussiefora. Toch mag het nut van agressieve reacties niet worden onderschat. Wie online iemand anders in de meest gore bewoordingen voor verrot uitscheldt, zonder hem in de ogen te moeten kijken, heeft op datzelfde moment niet de tijd om zijn vrouw te vermoorden, iets wat hij al lang had willen doen, maar waar hij voorlopig niet aan toekwam.

Rik Torfs

Laatst gewijzigd door Antoon : 6 november 2009 om 12:44.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2009, 12:45   #179
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Een relevant citaat?

Rik Torfs

Oh, gaan we nu met het vermanende vingertje beginnen??

Nochtans, was jij het niet die mij wilde uitschelden overlaatst, als eerste? Moet ik het citaat erbij gaan halen? Jij vond het nodig om mijn karakter aan te vallen, gewoon omdat ik mijn mening geef. Waarop ik antwoordde in alle vriendelijkheid dat het voor mij geen probleem was als je wou schelden (ik ben geen knopjesduwer) waarop ik verder ging in alle constructiviteit.

Bedankt voor de reciprociteit in elk geval
Oud 6 november 2009, 12:47   #180
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Ja Antoon, inhoudelijk gaat het niet, dus focus u nu maar op mijn schelden.

Lafaards verdienen geen propere behandeling, vooral als ze de zaken ondraaien en verkeerd voorstellen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be