![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar zeg...Ik heb nog nooit betogingen meegemaakt omdat die wet dus regelmatig wordt overtreden. Wij stappen gewoon naar de rechtbank. Zoals het fatsoenlijke burgers betaamt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat er geen belletje rinkelen? De Islam is er om te domineren, niet om te integreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zionisten, of althans de mensen met wie daarmee bedoeld worden, zijn hele vredelievende mensen. Laten we maar niet naar de pro-Palestijnen kijken, die kunnen h�*er hun handjes nog niet eens thuishouden met hun intifadademonstraties waarin Kristallnachtachtige taferelen plaatsvinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze behoren tot de betere klassen en zijn blijkbaar heel wat beter geïntegreerd dan hun europese genoten. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 6 november 2009 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel jij je maar goed van jezelf, denkend dat jij wel wat geeft om Palestijnen, en ik niet. Ik geef wél om Palestijnen. Echter, het geweld dat de pro-Palestijnen de Palestijnen aanraden, zorgt al decennia voor onrust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vreselijk hoe die wekelijkse zelfmoordaanslagen in de moslimwereld telkens weer zoveel eigen vrouwen en kinderen treffen. Toch? ![]() Hartverscheurend. Laatst gewijzigd door Antoon : 6 november 2009 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja dat belletje is gaan rinkelen, maar om andere redenen (en geloof me vrij, ik was ook opgezweept eerst tegen dat islamisme, ik zie nu echter wel waar de klepel echt hangt): Aan ons track record te zien, kan eveneens gesteld worden dat het westen er is om de wereld te domineren. We roepen om integratie, maar enkel als dat betekent dat anderen zich aan ons moeten aanpassen... we roepen op tot democratie, maar we ondersteunden steeds dictators, omdat we zo ons zakken konden blijven vullen met wapenverkoop. Hier is dat westers model, met onze hoogstaande democratie: we hebben eerst chemische wapens verkocht aan Saddam, we hebben zo lang een bloeddorstige dictator Shah in het zadel geholpen en gehouden, en nu willen we in die regio, met al onze hypocrisie, democratie gaan opdringen.. wie gelooft dat nog? We roepen steeds maar dat de UN heilig is, maar als er 20 resoluties tegen Israel niet geeerbiedigd dienen te worden, wat denk je dan dat er met onze geloofwaardigheid gebeurt? Zou het misschien kunnen dat sommigen zich niet zo graag onderwerpen aan ons en onze hypocrisie? En dat die hypocrisie het extremisme binnen hun eigen rangen aanwakkert? Misschien is dat hun manier van verdedigen... 't is maar een voorbeeld. enz. enz. liberalist, bekijk het ook eens van die kant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() uitverkorenen die door hun medezionisten afgeslachte Palestijnse kinderen MISBRUIKEN voor hun eigen perversie...
walgelijke creaturen die zionisten, ONmensen eigenlijk ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 6 november 2009 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() en nee, dat verbaast me geenzins....
Laatst gewijzigd door roodhaar : 6 november 2009 om 12:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tenslotte dit: in een ideale wereld begeven alleen zeer beleefde mensen zich op discussiefora. Toch mag het nut van agressieve reacties niet worden onderschat. Wie online iemand anders in de meest gore bewoordingen voor verrot uitscheldt, zonder hem in de ogen te moeten kijken, heeft op datzelfde moment niet de tijd om zijn vrouw te vermoorden, iets wat hij al lang had willen doen, maar waar hij voorlopig niet aan toekwam.http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=0G2HG60F
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() correct! daarom dat we het zionisme moeten bestrijden.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen met miserie is Joodse humor. Maar die kun jij niet waarderen, kennelijk. Als je goed zoekt kan je vast wel een paar Holocaustgrapjes van mij vinden op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 6 november 2009 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oh, gaan we nu met het vermanende vingertje beginnen?? Nochtans, was jij het niet die mij wilde uitschelden overlaatst, als eerste? Moet ik het citaat erbij gaan halen? Jij vond het nodig om mijn karakter aan te vallen, gewoon omdat ik mijn mening geef. Waarop ik antwoordde in alle vriendelijkheid dat het voor mij geen probleem was als je wou schelden (ik ben geen knopjesduwer) waarop ik verder ging in alle constructiviteit. Bedankt voor de reciprociteit in elk geval ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja Antoon, inhoudelijk gaat het niet, dus focus u nu maar op mijn schelden.
Lafaards verdienen geen propere behandeling, vooral als ze de zaken ondraaien en verkeerd voorstellen. |
![]() |
![]() |