![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
Gouverneur
|
![]() Helemaal niet. Uit de postings op dit forum valt af te lezen dat u een saaie droogstoppel bent, genre Hertog Gelre.
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() pas maar op met zulke uitspraken. ik deed in een zeer emotionele bui dezelfde uitspraak over iran en zat met 8 ptjes
![]()
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niets emotioneel aan. Gij wou miss elke iranees van de kaart geveegd zien, dat is wat anders. Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 10 december 2009 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ziet U 'Israël' van de kaart vegen' dan concreet?
Scenario's; -Iran valt Israël aan, gaat ginds de ondemocratische, intolerante, apartheidsdictatuur omver werpen en maakt er een vredelievend. tolerant, vrij islamitisch paradijs van waar iedereen in vrede met elkaar en naast elkaar kan leven? -De Israëli's, met name de Joden moeten massaal vertrekken met achterlating van al hun bezittingen, álles wat ze in die luttele jaren opgebouwd hebben, van een deels moerassig, deels woestijn stukske land waar indertijd geen kat belangstelling voor had, een welvarend land gemaakt met universiteiten, scholen, ziekenhuizen, ntig aantal Nobelprijswinnaars, wetenschap, kunst, literatuur... engazomaardoor - overlaten aan de palestijen (die er in een mum van tijd terug een dorre wildernis van maken) - de Joden een land geven in Europa, bvb. de schurkenstaten Albanië, Kosovo, Bosnië e.d. uitruimen, die mogen dan de plaats innemen van de Joden die in Israel wonen (meehelpen om er een achterlijk schurkerig gat van te maken) - verder heel Europa opschonen - iedereen blij - zoiets? Op die manier kunnen de islameten verder in alle vrede en harmonie* met elkaar samenleven en Europa kan 'eindelijk' verder werken aan vooruitgang!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is een ander scenario mogelijk:
- de internationale gemeenschap voert de drul op Israel op alle VN-resoluties uit te voeren, vooral die met betrekking tot de oorlog van 1967. - Israël trekt zich terug uit alle bezette gebieden - vluchtelingen keren terug - discriminatie van brugers wordt opgeheven - er vinden democratische verkiezingen plaats waarbij alle burgers over één stem beschikken en verder: - de VS en het westen stoppen hun miljardenstroom, militaire steun en voorkeursbehandeling van en naar Israël - de demografische ontwikkeling doet de rest. In plaats van een twee-staten-oplossing komt er één democratische staat die seculier is, niet uitsluitend joods/zionistisch en waar alle burgers gelijk zijn voor de wet. Voila: Israël als zionistische entiteit is hiermee uit de pagina's van de geschiedenis verwijderd, joden kunnen rustig blijven waar ze zijn en Palestijnen krijgen gelijke rechten, gelijke toegang tot grond, huizen, water, jobs, enz.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 10 december 2009 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw; "joden kunnen rustig blijven waar ze zijn" is gewoon hilarisch, dolkomisch, als het niet zo in- en intriest was, zou een mens er hartelijk om kunnen lachen. ...en de demografische ontwikkeling zal inderdaad de rest doen plus de hulp van wat zelfontploffers, daarna komen de Joden gewoon in de minderheid en U zal zien hoe democratisch en seculier het land zal blijven, Joden krijgen een 2de rangsburgerschap, net als elke niet-moslim in een islamitisch land en betalen een extra belasting, een zeker aantal zullen ze wel (onderdrukkend) tolereren, er moet tenslotte iemand zorgen voor een minimum aan welvaart en ontwikkeling. Man, word wakker, een Arabier heeft meer rechten in Israël dan in om het even welk Arabisch islamitisch land!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 december 2009 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor linksen zijn degenen die rechten geven, belangrijker dan de rechten die gegeven worden. De nieuwe linksen althans, nadat ze vergiftigd werden met het fascisme van Islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tolerante, vredelievende man die opkomt voor 'iedereen' en 'álles wat onderdrukt wordt, gelijke rechten wil voor iedereen - een 'vreedzame' oplossing wil voor 'het' probleem, dezelfde rechten wil voor iedereen, niemand wil uitsluiten, onderdrukken of achterstellen, gelijke wetten en gelijke rechten voor 'iedereen', maar wel de Israëli, beter gezegd; de Joden wil uitleveren aan een volk dat Jodenhaat met de paplepel ingelepeld krijgt vanaf geboorte via hun koran en grote profeet die liefst van al álle Joden en critici had uitgeroeid. Ik weet niet hoeveel van die 'opkomers voor de rechten van de palestijnen' ooit zélf ter plaatse waren, ik heb een vriend die in Jeruzalem woont, hij is arabier, moslim en noemt zich palestijn, ik ben op uitnodiging van hem daarginds geweest, hij werkt in een 'refuge camp', probeert jongeren dingen aan te leren; met computer, of hun talenten te ontdekken; schrijven, schilderen, handwerk, sport whatever, ik heb van hem rondleidingen gehad, hij toonde me wat hij deed, probeerde om jongeren te motiveren om werkelijk 'iets' van hun leven te maken, zich los te rukken uit zo'n vluchtelingenkamp, een beroep te leren, de 'allesoverheersende' haat die ze door hun ouders en grootouders dagelijks ingelepeld krijgen te onderdrukken en vervangen door 'positieve/constructieve' dingen met hun leven te doen, kortom in zijn eigen woorden, de w�*l ontbreekt gewoon, ze willen eeuwig die haat tegen Joden blijven cultiveren, eeuwig in een slachtofferrol blijven hangen, ze willen 'terugkeren' naar waar ze 'verjaagd' werden, waar geen enkele van die jongeren 'ooit' verjaagd geweest zijn, zelfs nooit die 'plaats' waar ze 'terug' heen willen, kénnen, een enkeling kan zich losrukken uit de lethargie en werkt dan ook in een of ander bedrijf dat werkt mét Israëlisch ontwikkelde methoden, landbouwwerktuigen e.d. Ik was vóór die tijd heel erg pro-palestina, ik heb zelfs geld gedoneerd in dat 'refuge camp', hun website in verscheidene talen vertaald...zoveel dingen gedaan, ik voerde zelfs pro-palestina acties - ik heb met mijn eigen ogen gezien en met mijn eigen oren gehoord wát en hoe ze over Joden denken en wát ze er mee zouden doen, een, van kleinsafaan, indoctrinatie van generatie op generatie gaat niet zomaar weg, zelfs niet als aan ál hun 'eisen' wordt voldaan! Ik heb achteraf mijn mening herzien, het énige wat ze willen is Israel letterlijk van de kaart vegen - óók degenen die dit hier verklaren, weliswaar op een 'vreedzame' manier, zonder bloedvergieten en slachtoffers (zogezegd), maar wel degelijk volledig weg, zij het 'demografisch'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linksen weten niet hoe het is om werkelijk al die anti-Joodse propaganda en Islam-onzin te geloven. Ziende blind en horende doof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna jammer genoeg des te meer, daarom ben ik toen op zoek gegaan naar info, over het hoe en waarom...met het bekende resultaat - NIET 'onwetendheid' zoals beweerd wordt, maar té veel van het goede...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet werkelijk niet wat je zegt!
Wélk 'ras' zou dat dan zijn Dushi?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 december 2009 om 22:45. |
![]() |
![]() |