![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien omdat ze het hun niet konden permitteren van zich NOG meer belachelijk te maken.
Laatst gewijzigd door Garry : 5 december 2009 om 11:11. |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik had gehoord dat het vel dat ze hebben weggesneden na haar vermageren gebruikt is om de zeilen van te maken van die schuit.
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Btw, je kan het hier op uw gemak nog eens bekijken.
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleszins, ik kijk er wel eens naar, dan zie ik mezelf nog eens in de veel jongere versie. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Denk er dan tegelijk maar bij, dat je toen de "vlaamse zaak" een zeer slechte dienst hebt bewezen.
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zonder VMO en C° (waaronder VB), was mijn afkeer wellicht minder groot geweest.
|
|
|
#172 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan je ook uitleggen hoe de VRT zich zou belachelijk gemaakt hebben indien ze "La face cachée du Vlaams Blok" hadden uitgezonden? |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Minister-President
|
Ik begrijp het: de wens is de vader van de gedachte.
Ik heb bij 99% van de debatten op TV het gevoel: wat een losers, er is niemand die de vloer aanveegt met de ander; debat onbeslist. Tot je gaat praten met de toehoorders: amaai X heeft nogal de vloer aangeveegd met Y zegt de voorstander van X, de voorstander van Y zegt dan weer het omgekeerde. En die 1%? Ik vermoed dat ik dan de voorstander ben van de winnaar...
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het heeft er alles mee te zien, ik wens niet met een stelletje vagabonden en ander straatcrapule (VMO) geassocieerd worden. Het VMO heeft indertijd de vlaamse zaak vergiftigd.
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie bepaalt voor jou jouw gedachten over de organizasie van je politieke overheid, (verdeling van bevoegdheden over nivo's als Europa, de staat, de regio, de provinsie, de gemeente ..) de plaats in onze kultuur van je moedertaal, hoe je staat tegenover een sosiologisch fenomeen als de neiging van de taalgrens om op te schuiven naar het noorden? Bepaal jij die zelf ? Of laat jij die bepalen door godbetert partijen die je zelf nog niet graag ziet ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat fanatieke is gecompenseerde twijfel. Er is nog hoop voor u Pietje. |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je praat btw net zoals een gepensioneerde pastoor. Ik herhaal het nog eens, zonder de strapatsen van Eriksson en zijn VMO, stond de vlaamse zaak er beter voor dan nu.
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de VMO, dat is lang geleden. En de oorlog, dat is nog langer geleden. We kunnen niet voor eeuwig in het verleden leven Piet, laat het los. |
|
|
|
|