Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2009, 13:08   #161
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frank1234 Bekijk bericht
ik vind niet direct cijfers die aantonen hoeveel doden er het afgelopen jaar waren in belgie door passief roken
Dan moet ge beter zoeken.

Begin maar bij de konkluzies van dat wereldkongres te Barcelona van enkele maanden terug, met ongeveer 4000 hartspesialisten van over de hele Westerse wereld. Met de vergelijkingen tussen de landen waar men reeds een totaal-horeka-rookverbod had ingevoerd, en de andere landen.

Ge kunt natuurlijk ook die dokters gewoon geloven op hun woord. Ik veronderstel dat als uwen dokter na een kontrole zegt dat ge helaas diabetikus zijt, maar dat het nog niet zo erg is dat ge moet spuiten, één pilleke per dag is genoeg ... dat gij dan koppig toch wilt gaan spuiten ....

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 13:09   #162
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
het zou kunnen ..........

feit is dat een groot aantal rokers minder en minder lang op café zullen gaan
Iedereen, de rokers zelf ook, hoopt dat een aantal rokers zullen stoppen met roken, en andere rokers minder zullen gaan roken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 8 december 2009, 13:10   #163
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Iedereen, de rokers zelf ook, hoopt dat een aantal rokers zullen stoppen met roken, en andere rokers minder zullen gaan roken.
???
Oud 8 december 2009, 13:14   #164
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen, de niet-rokers zelf ook, hoopt dat een aantal niet-rokers zullen beginnen roken, en andere niet-rokers minder zullen gaan zagen.

Als jij veronderstellingen doet over wat rokers denken, mag ik dat ook over niet-rokers, hé...
(heeft iets te maken met a en b zeggen en zo)
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 13:43   #165
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mijn veronderstelling, dat alle rokers heimelijk of openlijk,
ofwel willen stoppen met roken, ofwel willen minder roken,

is gebazeerd op de uitspraken, noem het gerust bekentenissen, van de vele rokers die ik ken onder kollega's, vrienden, kameraden, kennissen, familie ...

(en deze keer zeg ik dit omdat ik het waarlijk meen, en helemaal niet om een beetje te jennen of zo - wat ik in andere omstandigheden wel eens durf op dit forum)

Oud 8 december 2009, 13:49   #166
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Allez, dan is't goed!
Oud 8 december 2009, 14:45   #167
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk bericht
Eigenlijk zou ik het daar eens mee zijn, maar dan mag je al geen tong in maderasaus meer eten op restaurant als je nog moet rijden...
Beste;van mij moet dat allemaal niet maar als men mij aanvalt val ik terug aan en zal ik blijven posten op eender welke site ze dan maar geen alcohol meer mogen serveren of mensen die mee de wagen rijden geen alcohol meer mogen drinken en hun wagen dan niet start enz...
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 14:55   #168
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Beste;van mij moet dat allemaal niet maar als men mij aanvalt val ik terug aan en zal ik blijven posten op eender welke site ze dan maar geen alcohol meer mogen serveren of mensen die mee de wagen rijden geen alcohol meer mogen drinken en hun wagen dan niet start enz...
Jamaar, je hebt volledig gelijk, hoor...
Als 't een plezierke moet verboden worden, dan het andere ook.
Oud 8 december 2009, 15:38   #169
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jamaar, je hebt volledig gelijk, hoor...
Als 't een plezierke moet verboden worden, dan het andere ook.
Ge gaat sex toch niet verbieden
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 16:08   #170
Marlboro
Banneling

Standaard

Tis mij hier al opgevallen er een flauwe plezante hier altijd posts van mij verwijdert,ts.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 16:10   #171
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan moet ge beter zoeken.
De cijfers over de doden door passief roken zijn er niet, omdat er nog geen methode is gevonden om deze doden (of het gebrek daaraan) te tellen. De methode die een tijdje geleden enkele cijfers heeft geproduceerd, is als niet voldoende afgekeurd.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2009, 17:18   #172
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Enkel voor niet-rokers...
Oud 8 december 2009, 17:19   #173
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Tis mij hier al opgevallen er een flauwe plezante hier altijd posts van mij verwijdert,ts.
Kan dat?

In elk geval... deze blijft staan...
Oud 8 december 2009, 17:20   #174
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Zeker dat ze niet op een andere plaats stonden? Er zijn een stuk of drie threads over rookverbod, hé...
Oud 8 december 2009, 18:56   #175
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wat nog erger zou zijn dan seks verbieden:

seks verplichten, net zoals passief meeroken op kaffee er in de praktijk op neerkomt dat het verplicht is.

Goesting of geen goesting, d'erop of ge krijgt geen papierke dat ge 'voldaan' hebt en dan kunt ge niet op kaffee gaan.

Oud 8 december 2009, 19:23   #176
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Misschien per ongeluk gepost onder een andere merknaam?
Oud 8 december 2009, 19:27   #177
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat nog erger zou zijn dan seks verbieden:

seks verplichten, net zoals passief meeroken op kaffee er in de praktijk op neerkomt dat het verplicht is.

Goesting of geen goesting, d'erop of ge krijgt geen papierke dat ge 'voldaan' hebt en dan kunt ge niet op kaffee gaan.
Wie zijn die snoodaard die u verplichten op café te gaan? Geef me hun namen en ik zal ze eens een lesje gaan leren...

Sex verplichten... er zijn erger dingen dan dat...
Oud 8 december 2009, 21:20   #178
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zijn die snoodaard die u verplichten op café te gaan? Geef me hun namen en ik zal ze eens een lesje gaan leren...

Sex verplichten... er zijn erger dingen dan dat...
Dat zijn stemmen in mijn kop. Die mij proberen wijs te maken dat een mens een sosiaal beest is; en dat een Vlaming graag gezellige kontakten heeft.

Stel je zo maar eens voor dat je graag sport doet, en dat zwemmen nog het best is omdat de andere sporten je kapotte knieën of heupen te zwaar belasten.
Maar dat het zwembad dat steeds vervuild is door medezwemmers die er stank en ongezonde dinges in achter laten.

Wie verplicht jou van in een zwembad (of in een kaffee) te gaan ? Waarom zou ik niet mogen pissen en kakken (roken) in het zwembad (kaffee), dat is toch zeer natuurlijk ...???

Oud 8 december 2009, 21:34   #179
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dat zijn stemmen in mijn kop. Die mij proberen wijs te maken dat een mens een sosiaal beest is; en dat een Vlaming graag gezellige kontakten heeft.

Stel je zo maar eens voor dat je graag sport doet, en dat zwemmen nog het best is omdat de andere sporten je kapotte knieën of heupen te zwaar belasten.
Maar dat het zwembad dat steeds vervuild is door medezwemmers die er stank en ongezonde dinges in achter laten.

Wie verplicht jou van in een zwembad (of in een kaffee) te gaan ? Waarom zou ik niet mogen pissen en kakken (roken) in het zwembad (kaffee), dat is toch zeer natuurlijk ...???
Hihi... je hebt rare gedachten...

Maar... het slaat natuurlijk nergens op, hé...
Oud 8 december 2009, 21:41   #180
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ALCOHOL SCHAADT NOG VEEL MEER.
ABSOLUTE NONSENS.

In beperkte mate is alcohol net BIJZONDER gezond, en haast als preventief geneesmiddel te noemen voor mensen met cholesterol en mensen met een verhoogde kans op trombose. Hier is al veel onderzoek naar gebeurd.

In overmate is alcohol gevaarlijk, maar dat is zo voor elke substantie. Niet voor niets is dat dat ook de hoofdwet van de toxicologie.

Echter, roken, zelfs in kleine hoeveelheden, brengt permanente schade toe. En hoe jonger men ermee begint of aan wordt blootgesteld, hoe desastreuzer de gevolgen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be