![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze maar verder doen. Binnenkort halen ze de kiesdrempel niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klopt toch, niet? Je zit hier wat af te lopen het 'niveau van het politieke debat' en de kennis van de gemiddelde Vlaming, terwijl je in een andere thread bezig was over hoe misbegrepen Kim De Gelder was en hoe jij hem wel begreep, niet? Wel, dan zie ik niet wat jij überhaupt nog over niveau te vertellen hebt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() En die zijn wel om mee te lachen zeker?
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gevoel voor humor en kunst vereist relativeringsvermogen en intelligentie?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 december 2009 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Nu, ik ken ook niet zo gek veel linkse democratieën... Van zodra een land enigszins democratisch georganiseerd is, is het beleid meestal te karakteriseren als "centrum". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar vind je links georiënteerde democratieën.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 december 2009 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jan Fabre en Jan Decock zijn dan ook geen kunstenaars.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
En ik meen De Gelder inderdaad vrij goed te kunnen begrijpen. Dat kan ik, omdat ik mij niet laat afleiden door het gejoel en het gebral van die lieden die hem het liefst van al aan de galg hadden geschreeuwd. En er is ook wel een zekere zielsverwantschap op sommige vlakken. Tot daar, wat mij betreft, deze off topic-discussie. Indien u over het geval De Gelder wil discussiëren: wees welkom in de daarvoor voorziene topics. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 28 december 2009 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals: ik ken geen rechtse komieken. Niet in België, laat staan in Zuid-Amerika. Hooguit een paar ex-komieken die naderhand een "rechts" stempel kregen zoals Urbanus of Bill Cosby. Ik vind dat curieus, hoor, omdat ik mij wel degelijk zoiets als "rechtse humor" kan voorstellen. A propos, beschouw jij de V.S. ten tijde van McCarthy als een democratie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien waarom er geen rechtse komieken zijn:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 december 2009 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Ik moet nu opeens denken aan die afleveringen van De Pappenheimers waarin Wouter van Bellingen en een Marokkaans type de ene grap na de andere grap kregen te verwerken over zwarten en handtassen stelen. Dat was eigenlijk best interessant. Het kon, omdat de grappenmakers duidelijk niet de intentie hadden hen te kwetsen. Eigenlijk was eerder "lachen met racistische moppen": een soort pseudo-racisme dat op zichzelf geestig was. Laat diezelfde grappen vertellen door een "rechtse" of een VB'er, en er wordt wellicht minder gelachen omdat het onduidelijk wordt of het hier "voor de grap" dan wel "menens" is. Racistische grappen kunnen dus zolang ze niet verteld worden door iemand die het aura van "rechts" draagt.
Waarom heeft Urbanus dat aura wel en Tom Lenaerts niet? Of algemener: hoe is het aura van racisme aan rechts gaan kleven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 december 2009 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Best wel een interessante discussie eigenlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
En nogmaals: ik ben enorm grote fan van de essayist Houellebecq, hoewel sommige van zijn politieke uitspraken gewoon onder de noemer idioot kunnen geklasseerd worden. Ik beoordeel hem namelijk op zijn métier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Burgemeester
|
![]() Een komediant die hier aanzien krijgt omdat hij de waarheid zegt ?
Ik en nog vele mensen zeggen ook dagelijks de waarheid . Krijg ik nu ook een apart topic ? Allee , Urbanus for President ? |
![]() |
![]() |