![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wat is je reactie? Onze discussie, die essentiële vragen rond gender & moderniteit opwierp, leek me relevanter dan het gezeur over een lapje stof.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 januari 2010 om 19:54. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier nu over een simpel stukje doek, die op zich geen hond kwaad doet. Maar ik vind het geen gezonde situatie wanneer men zijn gedrag gaat verklaren aan de hand van een gebod of verbod. Zoiets doet mij denken aan het katholicisme waar mijn ouders en grootouders mee opgevoed zijn: je moest dit of dat doen, louter omdat dat hoorde volgens de kerk. Wanneer je dan vroeg "waarom?", kreeg je meestal geen antwoord. Bijvoorbeeld: waarom moest een vrouw een hoofddeksel dragen in de kerk, en mocht je als man geen hoofddeksel dragen (alleen de Suisse mocht een hoed dragen ![]() Waarom hoorde je als vrouw plaats te nemen in de linkerbeuk, en als man in de rechterbeuk? Die twee hangen samen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik zou het eventueel nog kunnen begrijpen, wanneer we het hebben over seksuele lichaamskenmerken (voor zover je dat onderscheid kan maken, als je weet dat tijdens de Victoriaanse tijd het ontbloten van vrouwenenkels niet door de beugel kon). Maar ik meen uit het begin van je bericht te hebben opgevangen dat haar daar niet direct onder valt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoop doet leven.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Precies! Ik wilde exact hetzelfde zeggen, maar om één of andere reden kreeg ik het niet verwoord en heb ik m'n browser maar gesloten zonder eerst op 'antwoord versturen' geklikt te hebben.
![]() |
#167 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft de kerk DRESSCODE voor buiten haar kerk ?? bij mijn weten niet, op een puriteinse reactie bij teveel naakt rond religieuze taferelen na, maar anders niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Wie legt er wie nu eigenlijk een dresscode op ? Laat gewoon iedereen dragen wat hij wil als jij morgen op straat wil rondlopen in een sinterklaaspak is dat uw zaak ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moesten vroeger, tijdens de carnavalperiode, een rugnummer dragen. Voor deze mensen is het blijkbaar iedere dag carnaval.
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die rugnummer bedoelt was voor de prijsuitreiking ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Ik zou toch niet onderschatten hoeveel allochtone stemmen ecolo meeneemt in Brussel.
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() In Knack stond er enkele maanden geleden zeer interessant artikel over migranten en hun stemgedrag in Brussel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() Heb al lang geen Knack meer gelezen. Is het artikel online te raadplegen?