![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ergens geschreven dat er geen corrupte flikken zijn? Je moet me geen woorden toedichten die ik niet geschreven heb.
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij heeft de politie altijd het recht om je te vragen om je pas te laten kijken. Zoals jij ook het recht hebt om oon de agent te vragen om zich te identificeren.
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Uit het één of ander milieu komt. - Die om de één of andere reden corrupt te noemen is. En ik ken redelijk wat flikken in onze zone.
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn vrouw werkt ergens in een winkel. De man heeft twee apartemenen en zijn eigen woning. Is deze man corrupt? Nee, hij heeft hier hard voor gewerkt, eerst een eigen woning vergaard, daarna de twee apartementen gebouwd. Hoe kan hij dit: - Heel veel, lees goed, heel veel zelf gedaan, de apartementen zijn nog niet afbetaald, dat betaald hij maandelijks met de opbrengst van de huur. - Een kleine erfenis waarmee hij de bouwgrond voor de apartementen kon betalen. - Overuren gemaakt op zijn werk als hem dat gevraagd werd. Zo zie je, met werken kan je iets bereiken. O ja, de man gaat ook jaarlijks op verlof.
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijkt teveel TV
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vraag mij toch af wat jullie bedoelen met corruptie...
De veldwachter die een pintje drinkt tijdens de diensturen? Een agent die een pak printerpapier steelt op het werk? Een politieagent die soms eens een oogje toeknijpt? Of omkoping en vervalsing van geschriften? Om eens een beetje nuancering te brengen, aangezien er hier blijkbaar veel heilige mensen zitten... helft van de werknemers steelt op het werk. Ruim 40 procent van de werknemers heeft al eens gevoelige data gestolen van zijn baas bij de overstap naar een volgende baan. Nederlandse werknemers hebben vorig jaar voor 5,7 miljard euro van hun baas gestolen. Of misschien deze Eén diefstal op drie door eigen personeel Of eens wat anders Bijna 90% Belgische politici verdenkt collega's van corruptie Natuurlijk zijn er corrupte politieagenten, net zoals er corrupte architecten, corrupte bouwfirma's, corrupte belastingscontroleurs of in eender welke functie corrupten zullen zijn... Om een beetje on-topic te blijven, we kunnen er toch vanuit gaan dat er aanvankelijk 1 combi met 2 agenten naar dat feestje is gegaan en dat die versterking hebben gevraagd, als het blijkt dat het een overdreven reactie van de politieagenten was is het de fout van die eerste 2 agenten en niet van die 38 andere... Ik veronderstel als er een agent om versterking vraagt de andere agenten dit niet in twijfel trekken, dat hoop ik toch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Parlementslid
|
![]() Fijn, ik denk al na over het uniform. Misschien iets als de truitjes van FC De kampioenen? De BOMA-BARETTEN kunnen we ze noemen.
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat hebben ze niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onbetaald verlof? En hij zei jaarlijks, niet vier maal per jaar. Dat ging over die agent, en aangezien deze toch wel redelijk vakantie kunnen nemen zouden ze wel 4 keer voor een week kunnen gaan. Maar het lijkt me wel wat overdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, Kseno kent ze allemaal (met naam en voornaam)
![]() |
#175 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beloof in de toekomst sneller tussen te komen als je nog van die onzin post.
![]()