![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb zo ooit eens een bus vol moslims uit elkaar zien stuiven, toen ze mijn woefke zagen, ... Hij was nochtans aangeleind, en stond gewoon wat te hijgen met zijn tong uit zijn bakkes, en verwonderd in het rond te kijken, ah ja normaal komen de mensen wat dichter om hem wat te strelen, of er eens naar te kijken... en nu gingen ze allemaal gaan lopen... t was schoon om zien, ik moest mij inhouden om me niet te bescheuren van t lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Partijlid
|
![]() De moordenaar van Shana en haar vriend is een AUTOCHTONE Belg , zie je wel de Belgen deugen niet, demassamoordenaars en seriemoordenaars komen steeds van hun kant. Gestoorde Belgen!
Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 8 januari 2010 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ramp, die Belgen! Maar er is één lichtpunt: ze hebben geen koran waarin staat dat ze zich volgens God zelf zullen moeten blijven misdragen. Dus misschien kun jij ons nog op het rechte pad helpen, lieve 100%. Ten minste, als je met dat rechte pad niet de navolging van een of andere pedofeet (vrede zij met hem) bedoelt, of een andere vorm van criminaliteit.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijf nu eens on topic
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier het rode driehoekje gebruikt. Wij als Belgen straffen zulke gekken. De moslims geven geen enkele blijk van afkeuring bij enige terroristische aanslag. Het is ofwel de schuld van de joden of de schuld van de amerikanen. Neen het is de schuld van hun religie. De christenen zijn tegen geweld en moorden. Dat kan je van de moslims niet zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...e-cel-in.dhtml
de islam de zotten ter wereld - terroristen en pedofielen worden vereerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben ik nu abnormaal? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik maak ook zo veel taferelen mee. Heb het regelmatig dat allochtonen gewoon de straat oversteken omdat ze denken dat het een gevaarlijk dier is. Snap niet wat die gasten hebben met honden. Nochtans in Turkije werken ze veel met honden nl. de anatolische herder, die gebruiken ze daar al eeuwen lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is van een zodanig niveau, dat ik vermoed dat dergelijke constateringen je nog op veel levensterreinen zullen lukken, op zoveel terreinen, dat ik je maar op mijn negeerlijst zal zetten, zonder vrees iets te missen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
*snik* Alsjeblieft Kodo Kodo, wees toch niet zo streng voor een arm verdwaald schaap! Laat mij toch niet alleen in mijn onwetendheid! Hoe zal ik nu ooit nog blijmoedig door het leven kunnen gaan, wetende dat U mij niet waardig genoeg achtte om met U te converseren. Heb meelij! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat: