![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Dat hebben we te danken aan de door u zo bejubelde EU. De gewone man in de straat wil geen "Europeaan" zijn. De gewone man wil Duitser, Fransman of Nederlander zijn. Laat de USA het maar overnemen. Alles wat tegen de EU is is in het voordeel van de kleine man...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() [quote=Sjaax;4559499. Wij Europeanen...[/QUOTE]
Nogmaals spreek voor u zelf. Niemand vereenzelvigd zich met uw Nep-identiteit.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En 't voordeel van de kleine man kan mij gestolen worden. Dat van de grote man ook trouwens ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2012 om 05:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik van Europa krijg, is meer vrijheid om niet teveel aan een natie gebonden te zijn. De enige zekerheden die ik wil, zijn bescherming tegen geweld, en rechtszekerheid, en IN WELKE PRECIEZE GROEP die universele begrippen uitgeoefend worden heeft geen belang. De nachtwakersstaat is overal dezelfde, en het heeft geen belang met wie, over welk territorium, en zo voort die werkt. Elke nachtwakersstaat is dezelfde. Ik hoef niet eens te weten tot waar en met wie die precies werkt. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2012 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is precies wat ik wens, dat ik voor het mijne zorg, en jij voor het jouwe, en dat jij mij niks komt opleggen. Wees gerust ik zal jou niks komen opleggen. Ik verbied jou niet met gelijkgezinden tevreden te zijn. Maar kom mij niet ambeteren.
Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2012 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() U hebt zich te houden zoals iedereen aan wetten en normen. Anders ga je maar op een onbewoond eiland wonen daar kan je naar hartelust je zin doen zonder rekening te houden met anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, zoals in het akkoord rond de Europese Economische Ruimte (EER) bepaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt poëtisch verloopt het hier niet hé.
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() simplistisch. Je kan perfect vóór Europa zijn en tegelijk vóór de natiestaat of tegen de EU. Het huidige Europa is verdeeld en zwak. Dat is ten dele door het soort van unie dat we gecreëerd hebben (of ons laten opdringen hebben door een elite en van buiten af). Een zekere vorm van unie houdt Europa echter ook af van de zelfdestructie. Twee wereldoorlogen hebben Europa geen goed gedaan.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 maart 2012 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Continentaal Europa moet zich losmaken, bevrijden. De NAVO = de Berlijnse Muur, die gesloopt moet worden, want de NAVO dient alleen maar om Europa op de plaats te houden waar men het hebben wil.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 maart 2012 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Een Zwitser sterft nog liever dan lid te worden van de EU. Er zal sowieso een referendum moeten worden uitgeschreven (verplicht) en ik weet de uitkomst al dus maak u geen illusies. Wij zijn ongrijpbaar voor het globalisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede kan ik geen verrader zijn want "Europa" is geen land, noch een souvereine staat. Ten derde dient de macht te liggen waar ze al meer dan 2 eeuwen ligt. Bij de nationale staten en ja dat frustreert linkse extremisten zoals u want ik laat mij geen fake identiteit opkleven. Steek u maakbaarheidsfascisme waar de zon niet schijnt. Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 4 maart 2012 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |