Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2012, 22:22   #161
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
De beslissing wordt gerechtvaardigd via de strijd tegen het terrorisme. Er is geen wederkerigheid voorzien, maw Europa krijgt geen gegevens over VS burgers.
Dat hebben we te danken aan de door u zo bejubelde EU. De gewone man in de straat wil geen "Europeaan" zijn. De gewone man wil Duitser, Fransman of Nederlander zijn. Laat de USA het maar overnemen. Alles wat tegen de EU is is in het voordeel van de kleine man...
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2012, 22:24   #162
Dazi Martina
Banneling

Standaard

[quote=Sjaax;4559499. Wij Europeanen...[/QUOTE]

Nogmaals spreek voor u zelf. Niemand vereenzelvigd zich met uw Nep-identiteit..
Oud 3 maart 2012, 22:35   #163
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Dat hebben we te danken aan de door u zo bejubelde EU. De gewone man in de straat wil geen "Europeaan" zijn. De gewone man wil Duitser, Fransman of Nederlander zijn. Laat de USA het maar overnemen. Alles wat tegen de EU is is in het voordeel van de kleine man...
Onze thuis is Europa, zei Gorbatsjov. Van de Atlantische kust tot het Oeralgebergte.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 3 maart 2012, 23:02   #164
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Onze thuis is Europa, zei Gorbatsjov. Van de Atlantische kust tot het Oeralgebergte.
Wat Gorbatchov zei kan mij gestolen worden. Uw Europa kan bij mij de hoogste boom in...
Oud 3 maart 2012, 23:07   #165
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

?

Oud 4 maart 2012, 05:56   #166
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil best aannemen dat mensen geen Europeaan willen zijn, maar ik zie nog minder waarom ze Duitser, Fransman, Nederlander of zo zouden willen zijn. Ze willen misschien gewoon zichzelf zijn, he, en voelen zich misschien niet zo erg behorende tot een of andere artificiele groepering die men een "natie" noemt. Iedereen wil zichzelf zijn, volgens zijn eigen ideeen, principes en wensen, he, en heeft met zijn buur niet veel te maken, en nog minder met die idioot die 4 straten verder woont. Individualisme is het doel. Egoisme het middel Liberalisme de leer om dat maatschappelijk waar te maken. Dwingelanden kunnen de boom in. Ieder 't zijn.

En 't voordeel van de kleine man kan mij gestolen worden. Dat van de grote man ook trouwens

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2012 om 05:57.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 09:00   #167
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik wil best aannemen dat mensen geen Europeaan willen zijn, maar ik zie nog minder waarom ze Duitser, Fransman, Nederlander of zo zouden willen zijn. Ze willen misschien gewoon zichzelf zijn, he, en voelen zich misschien niet zo erg behorende tot een of andere artificiele groepering die men een "natie" noemt. Iedereen wil zichzelf zijn, volgens zijn eigen ideeen, principes en wensen, he, en heeft met zijn buur niet veel te maken, en nog minder met die idioot die 4 straten verder woont. Individualisme is het doel. Egoisme het middel Liberalisme de leer om dat maatschappelijk waar te maken. Dwingelanden kunnen de boom in. Ieder 't zijn.

En 't voordeel van de kleine man kan mij gestolen worden. Dat van de grote man ook trouwens
En je ziet niet dat je zo praat omdat je natie en je Europa je zekerheden verschaffen die je zou missen als iedereen van iedereen de boom in kon?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 12:32   #168
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
En je ziet niet dat je zo praat omdat je natie en je Europa je zekerheden verschaffen die je zou missen als iedereen van iedereen de boom in kon?
Nee, dat zie ik niet in

Wat ik van Europa krijg, is meer vrijheid om niet teveel aan een natie gebonden te zijn. De enige zekerheden die ik wil, zijn bescherming tegen geweld, en rechtszekerheid, en IN WELKE PRECIEZE GROEP die universele begrippen uitgeoefend worden heeft geen belang. De nachtwakersstaat is overal dezelfde, en het heeft geen belang met wie, over welk territorium, en zo voort die werkt. Elke nachtwakersstaat is dezelfde. Ik hoef niet eens te weten tot waar en met wie die precies werkt.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2012 om 12:33.
Oud 4 maart 2012, 12:32   #169
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Iedereen wil zichzelf zijn, volgens zijn eigen ideeen, principes en wensen, he, en heeft met zijn buur niet veel te maken, en nog minder met die idioot die 4 straten verder woont. Individualisme is het doel. Egoisme het middel Liberalisme de leer om dat maatschappelijk waar te maken. Dwingelanden kunnen de boom in. Ieder 't zijn.

Spreek maar voor uzelf. Niet iedereen is zo,n liberale extremist zoals jij. Dat jij van je ouders geen waarden en normen hebt en jij zo,n type bent die zijn eigen kinderen in de prostitutie zou duwen omdat hij daar nog een extra centje mee zou bij verdienen, wil nog niet zeggen dat u de maatstaf voor de samenleving bent. Ik zou zeggen, wel integendeel...
Oud 4 maart 2012, 12:35   #170
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spreek maar voor uzelf. Niet iedereen is zo,n liberale extremist zoals jij.
Dat is precies wat ik wens, dat ik voor het mijne zorg, en jij voor het jouwe, en dat jij mij niks komt opleggen. Wees gerust ik zal jou niks komen opleggen. Ik verbied jou niet met gelijkgezinden tevreden te zijn. Maar kom mij niet ambeteren.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2012 om 12:36.
Oud 4 maart 2012, 12:40   #171
Dazi Martina
Banneling

Standaard

U hebt zich te houden zoals iedereen aan wetten en normen. Anders ga je maar op een onbewoond eiland wonen daar kan je naar hartelust je zin doen zonder rekening te houden met anderen.
Oud 4 maart 2012, 12:44   #172
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U hebt zich te houden zoals iedereen aan wetten en normen. Anders ga je maar op een onbewoond eiland wonen daar kan je naar hartelust je zin doen zonder rekening te houden met anderen.
Inderdaad, zoals in het akkoord rond de Europese Economische Ruimte (EER) bepaalt.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 12:56   #173
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De met Europa afgesloten verdragen zullen Zwitserland geleidelijk resomeren tot een Europese deelstaat. Gedaan met het bankgeheim.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 13:32   #174
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Echt poëtisch verloopt het hier niet hé.
Oud 4 maart 2012, 14:13   #175
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hebben we te danken aan de door u zo bejubelde EU.
simplistisch. Je kan perfect vóór Europa zijn en tegelijk vóór de natiestaat of tegen de EU. Het huidige Europa is verdeeld en zwak. Dat is ten dele door het soort van unie dat we gecreëerd hebben (of ons laten opdringen hebben door een elite en van buiten af). Een zekere vorm van unie houdt Europa echter ook af van de zelfdestructie. Twee wereldoorlogen hebben Europa geen goed gedaan.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 maart 2012 om 14:16.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 14:19   #176
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat de USA het maar overnemen.
Zie hoe ze de Europeaan klein gekregen hebben, dat hij dit soort van tegennatuurlijke nonsens begint te verkopen. Een verrader zou je in de VS genoemd worden voor zo'n houding.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 15:28   #177
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Echt poëtisch verloopt het hier niet hé.
Continentaal Europa moet zich losmaken, bevrijden. De NAVO = de Berlijnse Muur, die gesloopt moet worden, want de NAVO dient alleen maar om Europa op de plaats te houden waar men het hebben wil.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 maart 2012 om 15:30.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2012, 20:47   #178
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
De met Europa afgesloten verdragen zullen Zwitserland geleidelijk resomeren tot een Europese deelstaat. Gedaan met het bankgeheim.
Een Zwitser sterft nog liever dan lid te worden van de EU. Er zal sowieso een referendum moeten worden uitgeschreven (verplicht) en ik weet de uitkomst al dus maak u geen illusies. Wij zijn ongrijpbaar voor het globalisme.
Oud 4 maart 2012, 20:50   #179
Dazi Martina
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Zie hoe ze de Europeaan klein gekregen hebben, dat hij dit soort van tegennatuurlijke nonsens begint te verkopen. Een verrader zou je in de VS genoemd worden voor zo'n houding.
Ten eerste ben ik geen Europeaan.

Ten tweede kan ik geen verrader zijn want "Europa" is geen land, noch een souvereine staat.

Ten derde dient de macht te liggen waar ze al meer dan 2 eeuwen ligt. Bij de nationale staten en ja dat frustreert linkse extremisten zoals u want ik laat mij geen fake identiteit opkleven. Steek u maakbaarheidsfascisme waar de zon niet schijnt.

Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 4 maart 2012 om 20:51.
Oud 4 maart 2012, 20:51   #180
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
T
Ten derde dient de macht te liggen waar ze al meer dan 2 eeuwen ligt.
Bij God en Koning ?

Waarom kan de macht niet bij uzelf liggen, en hebt ge anderen nodig die macht over U uitvoeren ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be