Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 januari 2010, 15:57   #161
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot Bekijk bericht
In Houthalen is zopas een minaret op de moskee geplaatst. De onderdelen komen uit Turkije. 90% van alle moskeeën die in Duitsland worden gebouwd worden gefinancierd door Turkije. Dat is geen gewone islamisering, dat is zelfs geforceerde islamisering.
Ik dacht dat het met vlaams belastinggeld was?
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2010, 16:49   #162
skaldis
Banneling

Standaard

Hoeveel % van de kerken in Latijns Amerika en Afrika en Azië zijn niet gebouwd met westers missionarissengeld ? Christelijken allerhande mogen wel de hele wereld proberen te brainwashen maar de islamieten zouden dat niet mogen ? Dat verbieden helpt niets. Deftig onderwijs is de enige remedie. Dat en het geloof in onze eigen moderne waarden.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2010, 17:01   #163
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
'Ze' zijn bij die sint-niklase vereniging voor bekeerlingen ondertussen blijkbaar al met 700. Genoeg om een mens te verontrusten me dunkt.
Die bekeerlingen zijn bijna steeds weer opnieuw vrouwen die zich laten verleiden hebben.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2010, 17:03   #164
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik dacht dat het met vlaams belastinggeld was?
In Duitsland met vlaams geld??? Nee geld uit Turkije.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2010, 17:05   #165
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader Bekijk bericht
Die bekeerlingen zijn bijna steeds weer opnieuw vrouwen die zich laten verleiden hebben.

Alzo het ernaar uitziet gaat het inderdaad blijkbaar in overgrote meerderheid over vrouwen.
Oud 29 januari 2010, 20:15   #166
grimbergen
Banneling

Standaard

Ik ben heel blij dat die bekeerde vrouwen eens een koekie van eigen deeg zullen krijgen. Voor mijn part op het vliegtuig ermee naar land van herkomst van hun vent. Dan pas zullen ze weten hoe goed het hier is.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 09:46   #167
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ik ben heel blij dat die bekeerde vrouwen eens een koekie van eigen deeg zullen krijgen. Voor mijn part op het vliegtuig ermee naar land van herkomst van hun vent. Dan pas zullen ze weten hoe goed het hier is.
Die bekeerde meisjes lopen niet enkel voor hun man met een hoofddoek op. Niet vele atheistische vrouwen doen zo'n dingen voor hun man enkel uit liefde. Men kan nog met moeite een paar jaar bij elkaar blijven.

Die meisjes zien wel een steun in die moslim man om hun religie te belijden. Wanneer dan manlief mogelijk toch enkel papieren wenste en ze daarna laat vallen, wat trouwens 50% van de autochtone bevolking ook gewoon doet (scheiden dus), dan keert zij zelden nog terug naar het atheisme of christendom. Ze weten ondertussen ook al veel meer van de religie dan hun eigen man (ex) en herkennen meer dan hun eigen man (ex), zijn fouten. Als ze dan ooit scheiden hertrouwt zo'n vrouw vaak met een echte moslim ipv een cultuurmoslim. Uiteraard is dat onderscheid niet voor velen duidelijk.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 16:31   #168
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

En ja, het koppel legt klacht neer tegen de VRT!! Ze "EISEN" weeral van alles !! Hoofdzaak zal wel weer zijn dat ze "geld" eisen !!

Zou die advokaat ook betaald worden vanuit Saoudi Arabië???

Waarschijnlijk hebben ze gedacht dat ze reclame konden maken voor de Islam en bekeerlingen aantrekken, maar heeft de stoere Algerijn zich een beetje verklapt en draait de zaak nu in de verkeerde richting!!

Consequent zijn en hem terugsturen naar Algerië, want hij mocht hier blijven omdat hij een niet-bestaande geboorteplaats heeft aangegeven en een verkeerde naam!!!

Maar ja, liegen mag van Allah, als je er beter van wordt!!

Laatst gewijzigd door omaplop : 30 januari 2010 om 16:32.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 18:20   #169
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik vond het grappig toen ik het hoorde, maar dat niet liegen is enkel voor moslims . Er zijn wel meerdere referenties te maken naar de praktijken van handel ten tijden toen islam nog in de wieg lag, en hoe deze gebeurde met joden van medina... (toen er nog joden leefden daar)
Oud 30 januari 2010, 18:43   #170
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ja, het koppel legt klacht neer tegen de VRT!! Ze "EISEN" weeral van alles !! Hoofdzaak zal wel weer zijn dat ze "geld" eisen !!

Waarschijnlijk hebben ze gedacht dat ze reclame konden maken voor de Islam en bekeerlingen aantrekken, maar heeft de stoere Algerijn zich een beetje verklapt en draait de zaak nu in de verkeerde richting!!

Consequent zijn en hem terugsturen naar Algerië, want hij mocht hier blijven omdat hij een niet-bestaande geboorteplaats heeft aangegeven en een verkeerde naam!!!

Klacht neerleggen? Die wordt toch onontvankelijk verklaard. Meneer den Algerijn zal het kunnen afbollen. Hoe dom kan je zijn om dergelijke verklaringen voor de camera af te leggen.

Laatst gewijzigd door Pericles : 30 januari 2010 om 18:43.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 20:00   #171
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Et alors? We leven in een rechtsstaat, iedereen mag een klacht neerleggen en met zijn grieven naar de rechtbank trekken. Ik neem mijn kristallen bol er even bij en voorspel dat deze klacht de rechtbank zal uitgelachen worden.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2010, 20:02   #172
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Et alors? We leven in een rechtsstaat, iedereen mag een klacht neerleggen en met zijn grieven naar de rechtbank trekken. Ik neem mijn kristallen bol er even bij en voorspel dat deze klacht de rechtbank zal uitgelachen worden.
Eerlijk gezegd Steve, ik denk dat ze er goed mee gaan lachen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be