![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een principiele politieker die ook nog eens consequent is. Ongehoord!! Ophangen die handel!!!!
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks consequents aan het feit dat hij binnen een bepaald politiek systeem een functie bekleedt, maar die hij enkel volgens zijn hoogstpersoonlijke overtuiging uitvoert.
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien hij dan toch zo consequent zou zijn, dat hij dan eindelijk eens die serieuze hap uit zijn royale verloning, die hij veel te hoog vindt, weigert, zoals hij al meermaals heeft verklaard.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een meerderheid van de parlementsleden die hij wordt verondersteld te vertegenwoordigen denkt daar blijkbaar anders over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() Wie is begonnen?
Ah...bon... Maareuh...ik heb eingelijk het belangrijkste nog vergeten... Bovenop al die nazipraktijken zijn het uitgerekend de linkies die collaboreren met een vreemde mogendheid die ongeveer dezelfde moorddadige haat prediken tegen joden, vrouwen onderdrukken en de democratie verwerpen...inderdad Sys...de linkies zijn ontegensprekelijk "de zwarten" van vandaag...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 januari 2010 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 januari 2010 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() solidarnosc en de monarchie, twee handen op 1 dikke buik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dat zijn dan dezelfde die akkoord waren met peumans aanstelling als voorzitter,terwijl deze heren toch wisten waar peumans voor stond en nog steeds staat.men wist bij voorbaat dat peumans niet zou gaan.wat een bende jammerende oetlullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is blijkbaar de manier waarop LSP over politiek bedrijven denkt. Gelukkig ver onder de kiesdrempel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Ik lach mij nu al 24h een breuk bij het zien van de zelfbenoemde "democraten" als de democratie voor één keer eens tegen hun goesting indruist en als ze gedwongen tot de conclusie komen dat zij daar wettelijk, mediatiek en justitieel niks kunnen aan sjoemelen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 januari 2010 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U krijgt blijkbaar andere VB propaganda in de bus dan ik. VB heeft aan aanvallen op de monarchie nooit veel aandacht geschonken puur om electorale motieven net zoals ze in Brussel lange tijd een ander verhaal hebben gebracht dan in Vlaanderen. VB telt de meeste overtuigde monarchisten onder haar electoraat en die willen ze niet afschrikken met al te veel aandacht voor hun republikeinse agenda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() hierbij wens ik onze monarchistische vrienden hartelijk welkom in onze republikeinse familie... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft je opmerking niet gelezen. Nu ja... mentaal niet aankunnen om te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de kiezers al dan niet denken terzake is van nul belang. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff. Als ik morgen ga werken en doe wat mijn baas vraagt ga je dan ook zeggen dat ik twee handen op één buik ben met het "kapitaal".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja. Wel geïnformeerde burgers. Hoeveel van die wel geïnformeerde burgers ken je zo? En bon Brussel dan. Hoe komt dat quasi de helft van het electoraat in Brussel dat voor VB stemde bestond uit Franstaligen?
|
![]() |
![]() |