![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() A/ Wie/Wat is A B/ U vergeet C te vermelden PS: U zegt liberaal te zijn. Ik ben er zeker van dat U zich in deze kwalificatie nogal ongemakkelijk moet voelen na hetgeen ene zekere Verhofstadt er oa bij de poco's van oa de VRT van heeft gemaakt. Daarentegen heb je nog de politiek liberale LDD. Misschien hoort U bij geen van beiden en bent u inderdaad een pure liberaal. In dat laatste geval wil ik hier op de meest deemoedige wijze mijn excuses aanbieden voor mijn kwalificatie als reactie u-aangaande op mijn poging tot humor aangaande het onderwerp van deze draad. Edit: aha...ik zie wat u bedoelt met A Met B ben ik het dus niet eens daar A ook (zeer zeldzaam weliswaar) goede dingen doet.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 februari 2010 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen slaafse partijmilitant, zoals ik er hier een paar ken. "Een poging tot humor"?? Met opvoedingskampen lachen.., ik heb genoeg aan één zatte nonkel die perse grappig uit de hoek wil komen. Ik zal maar niet vragen om de grap te ontleden, dat zou het alleen maar pijnlijker maken. Als liberaal moet ik echter consequent zijn en haatberichten tolereren (zelfs als die later tot 'humor' gereduceerd worden), ga dus maar gerust verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Burger
|
![]() Het gevaar van een DNA-database kan er in liggen dat men tenonrechte "verdachte" wordt.
Mijn haarkapper kan bv. honderd van mijn hoofdharen bewaren, en die dan achterlaten bij een bankoverval. Gevolg: men heeft op de plaats van delict "mijn" haren gevonden, en dat zijn DNA-bewijsstukken van mijn aanwezigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat u een grap wil "ontleden" verklaart alles.
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Wie ziet de grap?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() U niet. Ik denk dat daar althans geen misverstand meer over bestaat.
Analyse that...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 februari 2010 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Wat een toeval, dat heb ik met uw ideologiegenoten ook al meegemaakt...geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daarom elke allusie naar de geschiedenis van de sossen naar uw ideologie te extrapoleren...
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga ze hier niet opsommen, u kent ze vast beter dan ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Aha...u kent mijn "ideologie"? En wilt U eens één voorbeeld geven waar "mijn ideologie" mijn grap in daden heeft omgezet? Let op hé: ik ben waarschijnlijk een meer fundamentele en beginselvaste liberaal dan U.
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent een liberaal. Al uw berichten ademen het liberale gedachtengoed uit. Een bloemlezing? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog afgezien van de voor de hand liggende humor �* la Monte Python die je daarvan zou kunnen maken ... maar soit, humor, t is niet iedereen gegeven natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere gek kan briefjes versturen. Een simpel onderzoek doet dat briefje teniet. De politie gaat daar met de nodige voorzichtigheid mee om. Maar niet iedereen kan zomaar een dna staal achterlaten bij het slachtoffer waardoor dit wel ernstiger genomen wordt. Dit wordt al een pak lastiger voor de vals beschuldigde. En om het in uw terminologie te benoemen, als U aanwezig DNA stalen lijkt te behandelen als een "anoniem briefje", wat is dan nog de meerwaarde van een DNA databank in een strafonderzoek? Want U degradeerd de bewijslast op basis van DNA tot het niveau van een anoniem briefje. En om het in uw terminologie te benoemen, als U aanwezig DNA stalen lijkt te behandelen als een "anoniem briefje", wat is dan nog de meerwaarde van een DNA databank in een strafonderzoek? Want U degradeert de bewijslast op basis van DNA tot het niveau van een anoniem briefje. Maw, aanwezig DNA materiaal weegt evenveel als bewijslast als een anonieme brief. Bijzonder slechte zaak lijkt me... Laatst gewijzigd door giserke : 8 februari 2010 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat hij stelt kan perfect nu ook gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijzonder slechte zaak lijkt me... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zei gewoon dat zoiets nu ook kan. en ja, politie neemt anonieme brieven die ze krijgen tijdens een onderzoek altijd au serieux ... die dingen worden weldegelijk onderzocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gelieve in die bloemlezing ook de talloze posts op te nemen waar ik mij boven sociaal/liberaal/Vlaams Nationalist eerst en vooral democraat wil noemen. Laat mij daarom als antwoord op uw frontale aanval eens een vraagje plegen: "bent u voor of tegen het cordon sanitair, cordon mediatique, broodroof, uitsluiting" van andersdenkenden?
![]() |