![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder kan ik u zeggen maar dat weet u waarschijnlijk zelf wel dat u zaken aanhaalt waar we het al over hebben gehad en waar u, volgens uw bescheiden mening zeer duidelijk zou zijn geweest maar soit. Wat betreft uw laatste zinneke, u vergeet nogal makkelijk woorden of zaken te lezen die u niet passen en aangezien ze u niet passen staan ze er volgens u ook niet. Verder kan ik u enkel zeggen, lees er uw eigen reactie's even op na en indien te moeilijk, vraag of iemand u zou willen helpen. Want ik kan u verzekeren, het wordt hopeloos met u te debateren maar dat is waarschijnlijk uw bedoeling is het niet.
![]() |
![]() |
#162 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
nationalisme en segregatie maakt; en in een volgende post nationalisme. Wie vergeet er dan woorden? Citaat:
Dat ik niet weet wat ik zelf schrijf en het zelfs niet begrijp! In een debat is het de bedoeling om je mening te geven; en te onderbouwen met argumenten. Indien je een goed onderbouwde mening hebt; kan het toch niet te moeilijk zijn om de te uiten. |
||||
![]() |
![]() |