Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2010, 15:55   #161
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Omdat jij het zegt zeker?
Ik heb je geantwoord op je vraag over de zwemuurtjes; maar jij geeft geen antwoord over de chiro-afdeleingen die nog gescheiden zijn.
Ik heb geen goesting om hier nu uitgebreid mijn mening te geven over "
Even ter inlichting, wat vindt u van de straatterreur waarvan men in de steden zo nu en dan eens mag genieten wanneer de "cultuurverrijkers" zich weer eens ergens aan hebben gestoord.
Wat vindt u van de vrt reportage waarin een allochtoons parlementslid van de sp.a de straat optrok en wist te vertellen dat de kansarme jeugd in de vuilnisbakken langs de straat molotov's hadden gestopt om deze te gebruiken indien nodig tegen de ordediensten. Wat vindt u van de moord op bv. GDM en de straf die de dader heeft gekregen?"

Maar jij geeft geen repliek op
"De meeste afdelingen zijn onderwijl gemengd. (In de gemeente waar ik woon al 10 jaar) Maar niet alle afdelingen zijn gemengd.
Mag ik nu weten wat jij daarvan vindt?

Ja het doet me plezier dat je inziet dat het de minderheid is; gezien je eerdere posts die ik enige tijd geleden gelezen heb.

Ik beweer niet dat krantenartikels gelogen zijn. Je beseft toch wel dat de kranten een selectie maken van de feiten; om te publiceren.
Daarom vroeg ik je "Afgaand op de feiten of op de krantenartikels?"

Ik begrijp wat het woord collaborateur betekent. Maar "de gewone man/vrouw in de straat" steekt zo geen litanie af met bewoordingen als "collabotateurs", "troetelkinderen",

Toch wel; maar ik lees daarin niet dat iemand criminele zaken goedpraat."

En ik wacht nog op "Dan wil ik een citaat waarin ik het woord racisme te onpas gebruikt heb."

Als je over mensen spreekt; gelieve dan niet woorden te gebruiken als "product" "hetgeen" en "aangespoeld". In de Nederlandse taal gebruiken we die woorden niet voor mensen; maar voor dingen.

ik schreef
"Je antwoord is inderdaad tamelijk duidelijk. (je vergat "identair")
Gelieve dan zo consequent te zijn; om geen kritiek meer te geven op andere(n) (groepen) die nationalisme en segregatie voorstaan.

Je vergeet nogal veel woorden.
Afgaande op hun gedrag, kan men bij mensen één groot ? plaatsen.

Verder kan ik u zeggen maar dat weet u waarschijnlijk zelf wel dat u zaken aanhaalt waar we het al over hebben gehad en waar u, volgens uw bescheiden mening zeer duidelijk zou zijn geweest maar soit.

Wat betreft uw laatste zinneke, u vergeet nogal makkelijk woorden of zaken te lezen die u niet passen en aangezien ze u niet passen staan ze er volgens u ook niet.

Verder kan ik u enkel zeggen, lees er uw eigen reactie's even op na en indien te moeilijk, vraag of iemand u zou willen helpen. Want ik kan u verzekeren, het wordt hopeloos met u te debateren maar dat is waarschijnlijk uw bedoeling is het niet.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2010, 16:45   #162
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Afgaande op hun gedrag, kan men bij mensen één groot ? plaatsen.
Je mag gerust vraagtekens plaatsen bij iemands gedrag, je mag zelfs schrijven welke vraagtekens je plaatst en liefst ook nog waarom; maar dit is geen excuus om over mensen te spreken alsof het dingen zijn.
Citaat:
Verder kan ik u zeggen maar dat weet u waarschijnlijk zelf wel dat u zaken aanhaalt waar we het al over hebben gehad en waar u, volgens uw bescheiden mening zeer duidelijk zou zijn geweest maar soit.
Ik stel vast dat je er geen repliek meer op geeft.

Citaat:
Wat betreft uw laatste zinneke, u vergeet nogal makkelijk woorden of zaken te lezen die u niet passen en aangezien ze u niet passen staan ze er volgens u ook niet.
Jij bent het die van "identair nationalisme a la N-SA en hun pleidooi voor segregatie?"
nationalisme en segregatie maakt;
en in een volgende post nationalisme.
Wie vergeet er dan woorden?

Citaat:
Verder kan ik u enkel zeggen, lees er uw eigen reactie's even op na en indien te moeilijk, vraag of iemand u zou willen helpen. Want ik kan u verzekeren, het wordt hopeloos met u te debateren maar dat is waarschijnlijk uw bedoeling is het niet.
Wat schrijf jij hier nu?
Dat ik niet weet wat ik zelf schrijf en het zelfs niet begrijp!

In een debat is het de bedoeling om je mening te geven; en te onderbouwen met argumenten.
Indien je een goed onderbouwde mening hebt; kan het toch niet te moeilijk zijn om de te uiten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be