![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nergens zijn legale kwekerijen om de legale wegen te voorzien. Alle wiet maar dan ook alle wiet, gedoogd al dan niet, komt via illegale wegen.
![]() |
![]() |
#162 |
Burger
|
![]() Wat een zever. Er rijden alle dagen mensen zich te pletter onder invloed van alcohol. En die sleuren maar al te vaak onschuldige mensen mee de dood in. En niemand die het in zijn hersens haalt om alcohol te verbieden.
Maar owee als er iemand de idioot uithangt onder invloed van marihuana, dan is het kot te klein. Voor mij is het simpel, rijbewijs voor altijd afnemen en eventueel zijn moordmachine in beslag nemen. Iemand die zo'n auto bezit en geen blijk geeft van veranwoord omgaan met dat ding, zou noch rijbewijs, noch dure sportbak mogen hebben. Indien die gast apestoned met een geweer zou in het rond schieten dan zou hij geweer en wapenvergunning ook kwijt zijn en daar zou niemand enig bezwaar tegen gemaakt hebben.