Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2010, 17:52   #161
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus u komt uitleggen wat islamitisch is en wat niet, maar de vraag hoe je kunt stellen dat vierjarigen die met een hoofddoek lopen dit uit vrije wil doen is voor u geen vraag die terzake is?
Evenmin wilt u uitleggen waarom uw antwoorden afhankelijk zijn van de overtuiging van met wie u dan praat?
Eigenlijk wilt u gen vragen dus, maar vooral overtuigen van wat islamitisch en volgens u goed is dat lijkt toch op bekeringsdrang hoor!
Krijgen we nog antwoord of niet??? Anders; leg eens uit wat u hier doet?
Je zult toch een draad openen met dit als doel:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Alle vragen behalve vragen die bedoeld zijn om info te verkrijgen.

Wat is weinig? Om deze topic te lezen hoef je niet hier een lid te zijn. Als je iets in google tikt, dan is er een kans dat je hier terecht op komt, en bovendien waarom deze nutteloze vraag?

Er zijn twee reden waarom dat dat nutteloos is:
1) Als er 1 moslim is die dit kan lezen, dan is het voldoende.
2) Het is niet verboden volgens de regels v/h forum om zulke topics te starten.
En dan tikt iemand (een moslim) iets in in Google en komt er vervolgens achter dat de topicstarter onwaarheden en valse informatie verstrekt over de islam. Lijkt me triest.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 maart 2010 om 17:53.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2010, 17:53   #162
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hou niet van chat ..
Zeg toch gewoon dat je dit niet kunt uitleggen!
Wat doe je hier dan??
Nergens geef je gehoorlijk antwoord!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2010, 17:56   #163
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg toch gewoon dat je dit niet kunt uitleggen!
Wat doe je hier dan??
Nergens geef je gehoorlijk antwoord!
Chat ..
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2010, 17:56   #164
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

En dan tikt iemand (een moslim) iets in in Google en komt er vervolgens achter dat de topicstarter onwaarheden en valse informatie verstrekt over de islam. Lijkt me triest.
12de keer: bewijs?
Oud 30 maart 2010, 18:00   #165
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:

Bij het doorlezen van zo'n draad blijkt dan ook nog eens dat degene die zich moslim noemt geen antwoorden kan geven op eenvoudige vragen en alleen irritante tussenvoegsels plaatst bij mensen die wél op een normale manier willen discussieren en argumenten uitwisselen.

Lijkt me geen reclame voor de islam. Als ik moslim zou zijn zou ik direct last krijgen van plaatsvervangende schaamte.
Oud 30 maart 2010, 18:11   #166
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Ok, voor 12de: ik ben niet het onderwerp en ook voor 12de keer: bewijs?
Oud 30 maart 2010, 18:14   #167
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hoeft niet en er zijn twee reden:
Wanneer de moslims dat doen, dan doen ze het met intentie dat dat een dier is, en geen godheid, op die manier hebben ze respect voor geloof voor anderen en anderen hebben respect voor geloof v/d moslims.

Bekijk een van de debatten van Zakir Naik met Sri Sri Ravi Shankar
http://www.youtube.com/results?searc...rch_type=&aq=1

Tweede reden
Wij slachten schapen, maar dit leidde nooit tot een oorlog met christenen. Hun God en volgens de bijbel is het lam!!
Ik verzin dit niet:
Openbaring 17:14
Ze binden de strijd aan met het lam, maar het lam zal hen overwinnen. Want het lam is de hoogste heer en koning, en wie hem toebehoren, wie geroepen zijn en uitgekozen, zijn trouw.

Echt waar, ik zweer het dat ik het niet heb verzonnen, open 's de bijbel en je zult het lezen.
Het lam waarover je spreekt is Jezus.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2010, 18:17   #168
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ok, voor 12de: ik ben niet het onderwerp en ook voor 12de keer: bewijs?
U bent zeker niet het onderwerp én u kunt niet tellen. U zou nu moeten bevelen: 13e keer: BEWIJS!

De reden dat u niet het onderwerp bent is dat u niet interessant genoeg bent. U discussiert niet, geeft geen antwoord en zit alleen maar te briesen.

De reden dat ik in deze draad post is dat ik me afvraag waarom iemand die zich moslim noemt - en zegt reclame voor zijn geloof te willen maken - bewust onwaarheden over dat geloof vertelt en zich irritant gedraagt. Daar zoek ik een antwoord op. Volgens mij kan de enige reden zijn dat zo iemand geen moslim is en opzettelijk probeert de islam in een slecht daglicht te stellen.
Oud 30 maart 2010, 18:20   #169
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reden dat u niet het onderwerp bent is dat u niet interessant genoeg bent. U discussiert niet, geeft geen antwoord en zit alleen maar te briesen.
Echt?
Oud 30 maart 2010, 18:29   #170
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Echt?
Bewijs? Lees deze draad dan nog maar eens.
Oud 30 maart 2010, 18:57   #171
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bewijs? Lees deze draad dan nog maar eens.
Ik heb het gelezen, ik heb jouw bewering gelezen maar je hebt nergens een bewijs kunnen voorleggen, what a shame!!

Laatst gewijzigd door porpo : 30 maart 2010 om 18:58.
Oud 30 maart 2010, 19:41   #172
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Dat de geitenneukers hun vrouwen als stront behandelen weten we nu stilaan allemaal (google: sharia).
Dat zij alle homo's, ongelovigen en ander gespuis mogen/moeten uitroeien volgens hun ideologie is ook voor iedereen duidelijk (behalve de pocolinkies die van hun electoraal getal willen profiteren).

maar wat wij niet begrijpen is hun gekrispeerde verhouding tot dieren.
Geiten: neuken OF (niet én) eten
Geneukte geit: noch eten noch verkopen
Varkens: noch neuken noch eten
Schapen: folteren en eten
Honden: noch neuken noch eten noch houden

Rare jongens die geitenneukers....
Oud 30 maart 2010, 21:31   #173
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ik heb het gelezen, ik heb jouw bewering gelezen maar je hebt nergens een bewijs kunnen voorleggen, what a shame!!
En nu moeten de aandachtige lezertjes ook nog eens constateren dat islamisme leidt tot een ernstige vorm van selectieve blindheid. Het is allemaal niet fraai.
Oud 30 maart 2010, 21:33   #174
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nu moeten de aandachtige lezertjes ook nog eens constateren dat islamisme leidt tot een ernstige vorm van selectieve blindheid. Het is allemaal niet fraai.
Wat is jouw geloof/overtuiging?
Oud 30 maart 2010, 22:33   #175
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is jouw geloof/overtuiging?
Onze overtuiging is dat er wel van onze sociale kassen genoten word en volgens de islam mogen jullie dat ook niet aannemen,maar toch gebeurt het!
Dus als je nu zegt dat jullie sporters liever niet sporten dan een wetgeving na te leven ivm hoofddoeken en /of andere kledij moeten ze het aannemen van inkomsten van ongelovigen ook maar zo laten, maar daar hoor ik u niet over he,want dan is ineens alles toegelaten nietwaar?
Ik hou niet zo van hypocrieten,die op alles iets te zeggen hebben als het niet volgens hun regels loopt,maar die wel dolgraag met hun handen openstaan zelf al is het niet volgens hun regels.
Oud 30 maart 2010, 22:45   #176
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tja, het lijkt me duidelijk dat Porpo helemaal geen discussie wil, en zeker niet over wat "islamitisch" is of niet.
Wat hij wel wil is overtuigen, wat islam de beste weg is maar daarvoor kan hij duidelijk niet open uitkomen;
De reden waarom hij alvorens op een vraag te antwoorden eerst wil weten wat de overtuiging van zijn gesprekspartner is, lijkt me nogal eenvoudig.
Hij weet natuurlijk best dat je als "goede "moslim jezelf anders mag voordoen dan je bent, wanneer je daarmee islam van dienst bent en daarom wil hij weten wat je overtuiging is.

Evengoed weet hij dat de hoofddoek zeker bij kinderen van vier niet anders dan opgelegd kan zijn, maar omdat hij hoofddoeken als de plicht voor vrouwen ziet en best weet dat daar kritiek op komt, draait hij met nietszeggende opmerkingen rond de pot..
Bovendien is hij beledigend, waneer een vrouw hem een vraag stelt krijg je als antwoord alleen maar "chat"...alsof vrouwen leuteren over onbelangrijke zaken, hoe dan ook...een traditionele en ietswat arrogante moslim met een discussierstijl van een of andere madrassa...gelukkig zijn er nog andere moslims dan deze!
Oud 30 maart 2010, 22:52   #177
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Tja, het lijkt me duidelijk dat Porpo helemaal geen discussie wil, en zeker niet over wat "islamitisch" is of niet.
Wat hij wel wil is overtuigen, wat islam de beste weg is maar daarvoor kan hij duidelijk niet open uitkomen;
De reden waarom hij alvorens op een vraag te antwoorden eerst wil weten wat de overtuiging van zijn gesprekspartner is, lijkt me nogal eenvoudig.
Hij weet natuurlijk best dat je als "goede "moslim jezelf anders mag voordoen dan je bent, wanneer je daarmee islam van dienst bent en daarom wil hij weten wat je overtuiging is.

Evengoed weet hij dat de hoofddoek zeker bij kinderen van vier niet anders dan opgelegd kan zijn, maar omdat hij hoofddoeken als de plicht voor vrouwen ziet en best weet dat daar kritiek op komt, draait hij met nietszeggende opmerkingen rond de pot..
Bovendien is hij beledigend, waneer een vrouw hem een vraag stelt krijg je als antwoord alleen maar "chat"...alsof vrouwen leuteren over onbelangrijke zaken, hoe dan ook...een traditionele en ietswat arrogante moslim met een discussierstijl van een of andere madrassa...gelukkig zijn er nog andere moslims dan deze!
Tsja, en zo bereikt hij met deze precies het tegenovergestelde van wat hij wil bereiken.
Iedereen die zo'n draad als deze leest gaat denken dat ''moslim'' synoniem is aan: drammerig, kortzichtig en dom.
Nu ja, z�*jn feestje.
Oud 30 maart 2010, 22:55   #178
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tsja, en zo bereikt hij met deze precies het tegenovergestelde van wat hij wil bereiken.
Iedereen die zo'n draad als deze leest gaat denken dat ''moslim'' synoniem is aan: drammerig, kortzichtig en dom.
Nu ja, z�*jn feestje.
Zonder alcohol, wedden?
Maar je hebt gelijk, deze mensen dragen bij tot nog meer negatieve beeldvorming over moslims!
Oud 30 maart 2010, 23:19   #179
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Onze overtuiging is dat er wel van onze sociale kassen genoten word en volgens de islam mogen jullie dat ook niet aannemen,maar toch gebeurt het!
Dus als je nu zegt dat jullie sporters liever niet sporten dan een wetgeving na te leven ivm hoofddoeken en /of andere kledij moeten ze het aannemen van inkomsten van ongelovigen ook maar zo laten, maar daar hoor ik u niet over he,want dan is ineens alles toegelaten nietwaar?
Ik hou niet zo van hypocrieten,die op alles iets te zeggen hebben als het niet volgens hun regels loopt,maar die wel dolgraag met hun handen openstaan zelf al is het niet volgens hun regels.
2!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 10:46   #180
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u de posts van Hertog van Gelre gewoon niet leest, hij heeft al genoeg bewijzen gegeven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be