![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 30 maart 2010 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Lijkt me geen reclame voor de islam. Als ik moslim zou zijn zou ik direct last krijgen van plaatsvervangende schaamte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok, voor 12de: ik ben niet het onderwerp en ook voor 12de keer: bewijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
De reden dat u niet het onderwerp bent is dat u niet interessant genoeg bent. U discussiert niet, geeft geen antwoord en zit alleen maar te briesen. De reden dat ik in deze draad post is dat ik me afvraag waarom iemand die zich moslim noemt - en zegt reclame voor zijn geloof te willen maken - bewust onwaarheden over dat geloof vertelt en zich irritant gedraagt. Daar zoek ik een antwoord op. Volgens mij kan de enige reden zijn dat zo iemand geen moslim is en opzettelijk probeert de islam in een slecht daglicht te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het gelezen, ik heb jouw bewering gelezen maar je hebt nergens een bewijs kunnen voorleggen, what a shame!!
Laatst gewijzigd door porpo : 30 maart 2010 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Dat de geitenneukers hun vrouwen als stront behandelen weten we nu stilaan allemaal (google: sharia).
Dat zij alle homo's, ongelovigen en ander gespuis mogen/moeten uitroeien volgens hun ideologie is ook voor iedereen duidelijk (behalve de pocolinkies die van hun electoraal getal willen profiteren). maar wat wij niet begrijpen is hun gekrispeerde verhouding tot dieren. Geiten: neuken OF (niet én) eten Geneukte geit: noch eten noch verkopen Varkens: noch neuken noch eten Schapen: folteren en eten Honden: noch neuken noch eten noch houden Rare jongens die geitenneukers....
![]() |
#173 |
|
![]() En nu moeten de aandachtige lezertjes ook nog eens constateren dat islamisme leidt tot een ernstige vorm van selectieve blindheid. Het is allemaal niet fraai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() Onze overtuiging is dat er wel van onze sociale kassen genoten word en volgens de islam mogen jullie dat ook niet aannemen,maar toch gebeurt het!
Dus als je nu zegt dat jullie sporters liever niet sporten dan een wetgeving na te leven ivm hoofddoeken en /of andere kledij moeten ze het aannemen van inkomsten van ongelovigen ook maar zo laten, maar daar hoor ik u niet over he,want dan is ineens alles toegelaten nietwaar? Ik hou niet zo van hypocrieten,die op alles iets te zeggen hebben als het niet volgens hun regels loopt,maar die wel dolgraag met hun handen openstaan zelf al is het niet volgens hun regels.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hij wel wil is overtuigen, wat islam de beste weg is maar daarvoor kan hij duidelijk niet open uitkomen; De reden waarom hij alvorens op een vraag te antwoorden eerst wil weten wat de overtuiging van zijn gesprekspartner is, lijkt me nogal eenvoudig. Hij weet natuurlijk best dat je als "goede "moslim jezelf anders mag voordoen dan je bent, wanneer je daarmee islam van dienst bent en daarom wil hij weten wat je overtuiging is. Evengoed weet hij dat de hoofddoek zeker bij kinderen van vier niet anders dan opgelegd kan zijn, maar omdat hij hoofddoeken als de plicht voor vrouwen ziet en best weet dat daar kritiek op komt, draait hij met nietszeggende opmerkingen rond de pot.. Bovendien is hij beledigend, waneer een vrouw hem een vraag stelt krijg je als antwoord alleen maar "chat"...alsof vrouwen leuteren over onbelangrijke zaken, hoe dan ook...een traditionele en ietswat arrogante moslim met een discussierstijl van een of andere madrassa...gelukkig zijn er nog andere moslims dan deze! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die zo'n draad als deze leest gaat denken dat ''moslim'' synoniem is aan: drammerig, kortzichtig en dom. Nu ja, z�*jn feestje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, deze mensen dragen bij tot nog meer negatieve beeldvorming over moslims! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u de posts van Hertog van Gelre gewoon niet leest, hij heeft al genoeg bewijzen gegeven.